God morgen fra Helsinki! Dagens prosjekt: SK AES OSL AY OSL HEL AY HEL GOT Kom ei dame ombord på flyet her og kjeftet på cabin crew «i have been running around the whole airport to catch this flight. I almost got heart attacks. How can you do this!??? How CAN YOU DO this to MEEEE!??, I am really PISSED” Skjønner ikke problemet. Du rakk flyet, ellers hadde du nok vært ennå mer «pissed». Og det er ikke cabin crew sin feil. Synd i hun fra Finnair som sto der å måtte ta det innover seg... Ellers en fin dag ønskes alle!
Endte på 12 kjøp. Så får vi håpe jeg var blant de 200 første til å komme til 10. Også veldig spent på når/om kjøpene blir registrert, når jeg vet hvor mye man må etterregistrere. Fikk meg nye hansker med 70% rabatt, men fant ikke et skjerf jeg likte som kunne erstatte det jeg mistet. Etterpå skal jeg ut og spise og drikke, da må det velges sted etter Eurobonus-opptjening.
God ettermiddag fra en vind -og regnfull Bergen. Vi har funnet ut at vi trenger middag i dag og, og da er det snart Lysverket. Ha en fin lørdag.
God kveld fra Trøndelag. Har vært i et alpintanlegg hele dagen, uten ski på beina. Små og litt større folk deltok på skirenn mens jeg drakk kaffe og trykke på noen knapper. Alle ble fornøyd. Noen løpere drev tilsynelatende med lavflygning, for de klokket inn på rekordtider. I morgen skal jeg nok en tur til, men da uten å være funksjonær. Ha en flott dag alle sammen!
God kveld fra Molde. Etter mye ombooking de siste dagene og stress på jobb en sofadag. Men tankene gpr rybdt om jeg skal flytte Jaoan turen til senere i år. Det er LH all the way og de skal sette fly på bakken OG mange ting i Japan er stengt i hvert fall til 15.3. (og sikkert utover) - jeg begynner å tvile 11 dager flr turen. Alternativet er en langhelg i Europa (Stockholm eller Berlin) for å komme meg litt ut. Håper at LH bestemmer seg raskt. Det ville hjelpe betydelig... Men jeg er skikkelig i tvil. noen som har innspill? Denne helgen går vel mye til tenking og sjekking på nett. Middag nå. Håper dere har en fin helg!
God kveld fra hovedstaden. En fin lørdag i dag som i hovedsak ble tilbrakt i marka. Hadde nesten insett at skisesongen i marka var over i starten av februar, men snøen sist uken sikret at i dag var forholdene helt strålende i marka så da ble det en flott skitur i dag, det var god bruk av lørdagen før det meldes om regn igjen i morgen... Nyt lørdagskvelden folkens