God morgen lørdag!

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av Stuttfeiten, 23. sept 2017.

  1. Stuttfeiten

    Stuttfeiten Veteran InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    3,416
    Likes mottatt:
    18,397
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen frå Middelhavet.

    Dagens fyrste frokost er servert i frokostsalen, og InsideFlyer sine utskremde representantar til MegaDO skal nyte siste timane før heimreise.

    Ha ein fin dag alle sammen, spesielt alle kabinansatte i SAS som skal jobbe i kveld.
     
    Fredrik81, lMartin, Eddie47 and 2 others like this.
  2. afirm

    afirm Veteran InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    1,853
    Likes mottatt:
    5,476
    Bonuspoeng:
    183
    God morgon frå Sogn.

    Heimreisa frå Megado er unnagjort og no er det klart for jakt i strålande vêr. Finn snart ut korleis forma har blitt påverka av siste dagars utskeiingar.

    Ha ein fin dag!
    20170923_092931.jpg
     
    funkenstein and Stuttfeiten like this.
  3. Eddie47

    Eddie47 1D

    Innlegg:
    14,186
    Likes mottatt:
    869,728
    Bonuspoeng:
    293
    God morgen fra VM byen ..
    IMG_0680.JPG IMG_0683.JPG IMG_0685.JPG
     
    RoadKing, kjeeli and watchaddicted like this.
  4. LN-FHU

    LN-FHU Freaked out member InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    3,910
    Likes mottatt:
    10,274
    Bonuspoeng:
    183
    God ettermiddag fra Albir.
    Noe redusert idag...snart en reparasjonsFernet...det trengs ;)
    Ha en strålende lørdag, tror jeg rusler å legger meg ved bassenget :cool:
    image.jpg
     
    MadsVaHa and tommy777 like this.
  5. Icarus

    Icarus Aktivt Medlem

    Innlegg:
    394
    Likes mottatt:
    855
    Bonuspoeng:
    93
    God morgen fra Washington D.C. hvor jeg på de få timene jeg har hatt har kost meg i hjel.

    Jeg ankom i går i tre-tiden, og planen var egentlig å dra til Airbnb-stedet mitt og så stille ut, men ejg kunne ikke dy meg. Da metro-stoppet sa "Smothsonian" stakk jeg ut av vognen akkurat i tide og gikk opp til overflaten.

    For ordens skyld skal det nevnes at jeg nok er litt over gjennomsnittet betatt av amerikansk politikk (type skrev-stiloppgaver-om-Bush-på-barneskolen) men jeg var rett og slett ikke forberedt på hvordan det ville føles. Der jeg sto midt på the National Mall med Capitol i en retning og the Washington Monument i den andre retningen mistet jeg bokstavelig talt pusten i noen øyeblikk. Det var sterkere enn jeg hadde regnet med å faktisk være her. Etter å ha gått the Capital, så til monumentet, og tilbake til Smithsonian med trillekoffert tok jeg meg sammen og dro videre for å legge fra meg bagasjen. Jeg dro rett ut igjen tilbake til samme stedet for å se det i skumringen/mørket, da det ble enda mer fantastisk, og brukte de neste fire timene på bare å gå rundt monumentene og minnestedene i mørket. Så langt har alt overgått forventningene mine.

    Og nå er attpåtil tidssone-justeringen overstått på vellykket vis (11pm - 7am uten å våkne), så da kan resten av helgen begynne!

    God Torsdag alle sammen!

    DSC08760.JPG DSC08798.JPG DSC08955.JPG DSC08943.JPG DSC09013.JPG
     
  6. NilsernNilsen

    NilsernNilsen Aktivt Medlem

    Innlegg:
    315
    Likes mottatt:
    2,371
    Bonuspoeng:
    93
    God morgen fra Chicago!

    Her venter en dag med 30 grader og sol etter en meget behagelig og avslappende reise med overraskende god service på SK945 i går!

    Dagens spørsmål er imidlertid: Kommer man inn i United sin Polaris Lounge når man reiser med SAS Business? Jeg regner vel med at det ikke går ettersom loungen ligger i en annen terminal enn SAS flyr fra?
     
    Last edited: 23. sept 2017
  7. Stuttfeiten

    Stuttfeiten Veteran InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    3,416
    Likes mottatt:
    18,397
    Bonuspoeng:
    183
    Utsjekking frå @haakonks sin dusjsuite på Park Hyatt etter ein fin dag ved bassenget. Det er med tårer i augene vi reiser her frå.
    LRM_EXPORT_20170923_163330.jpg
     
    LN-FHU and Eddie47 like this.
  8. Fredrik81

    Fredrik81 EBG BA Sølv og HHGull

    Innlegg:
    2,838
    Likes mottatt:
    2,661
    Bonuspoeng:
    113
    Trodde ikke det. Er ikke den kun for United C og Star F.
    I følge denne så har du det?
    http://www.staralliance.com/lounge-finder?filter=expand
    Tror ikke det er så lett å komme seg fra terminal 5 til 1.
    Du må vel securety osv først på terminal 5. Og så ut igjen, ta toget til terminal 1,2,3 og gå gjennom securety igjen for å komme til terminal 1. Mulig de også nekter deg adgang da det sikkert står på billetten at du skal til terminal 1.
     
    Last edited: 23. sept 2017
    NilsernNilsen liker dette
  9. NilsernNilsen

    NilsernNilsen Aktivt Medlem

    Innlegg:
    315
    Likes mottatt:
    2,371
    Bonuspoeng:
    93
    Jeg regner med at det ikke er praktisk mulig! Men er det det/hadde det vært det skal man i følge United sine hjemmesider ha tilgang!

    Who can use the United Polaris lounge?
    Customers traveling in United Polaris business class or United Polaris first class on long-haul international flights may access the lounge before departure, during connections or upon arrival. Customers traveling in international first or business class cabins on Star Alliance™ partner airlines may access the lounge only at the airport of their international departure. Please reference the Club and Lounge Access page for more information.
     
  10. Stuttfeiten

    Stuttfeiten Veteran InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    3,416
    Likes mottatt:
    18,397
    Bonuspoeng:
    183
    God kveld frå litt øst for Cannes. Le InsideFlyers vansmektar ikkje akkurat ombord. Kuben med krydra kålrot har komt på bordet og vi kan nyte utsikta.
    LRM_EXPORT_20170923_200754.jpg
     
    RoadKing, LN-FHU and Eddie47 like this.
  11. Fredrik81

    Fredrik81 EBG BA Sølv og HHGull

    Innlegg:
    2,838
    Likes mottatt:
    2,661
    Bonuspoeng:
    113
    Har også lest at man har tilgang til aller terminalene på LAX når man reiser det, så har man god tid så er det bare å prøve for det samme gjeller vel også på ORD. Spørsmålet er om man gidder. SAS åpner vel innsjekk ca 3 timer før, og da må man ta toget fra terminal 1 til terminal 5 og gå gjennom hele styret og så snu når man har vært det ca en time. Når det er sagt så får Polaris loungen terningkast 6 av C loungene jeg har vært i og SAS sin en svar 3.
     
  12. Stuttfeiten

    Stuttfeiten Veteran InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    3,416
    Likes mottatt:
    18,397
    Bonuspoeng:
    183
    Så har @Tore tatt på seg jobben med å servere Haribo-cups (eller mugger som han sa) til Plus-kabinen.
    LRM_EXPORT_20170923_220718.jpg
     
    Tore, afirm, Are and 4 others like this.
  13. Are

    Are EBD - Eurobonusekspert? InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    13,340
    Likes mottatt:
    19,549
    Bonuspoeng:
    293
    @Tore er litt av en type :D
     
    Tore and Stuttfeiten like this.

Del denne siden