Stille på sjøen og cruiseskipene siger inn til en dag i vardens vakreste by! På tide og stå opp og nyte dagen! God morgen verden
Hilser fra LH-loungen i FRA. Morgenmenyen her frister ikke, så det blir vann&brød, uten brød. Kjenner på temperatur og luftfuktighet at vi har flyttet oss noen breddegrader ila natten (fra BKK), og aner en viss lengsel etter norsk junivær. Den går nok raskt over, og blir erstattet av planlegging for CT... Ha en onsdag fylt med arbeidslyst og reisedrømmer...!
God onsdag morgen fra Ancona! 28 lune grader og skyfri himmel i to uker nå. Ikke feil med italiensk kjøkken heller. Det blir tungt å komme tilbake på jobb i august.
.... å bli pappa (?) i våre dager har sine fordeler Nostalgien tar overhånd ... i min tid hadde vi rett på 14 dagers UBETALT permisjon
God ettermiddag fra Trondheim Litt skyer og litt sol men ingen temperaturer å rope hurra for. Hvordan er stemninga for et lite Fly&Øl her i Trondheim(Norges moralske hovedstad) nå før sommerferien tar til for alvor....?? Lodder stemninga blant de innsatte... Ha en flott dag !!
T-9 Sommerferie. Dvs først avspasering, så ferie, så avspasering. Etter en relativt aktiv flyvår, er planen 'roadtrips på mc i nærområdet'. Det gjelder helt til det kommer noe fine tilbud en eller annen vei Ha en fin dag, med eller uten en plan.
God fin onsdag eftermiddag her fra CPH, hvor SAS forsøger at slå verdensrekorden i mange mennesker på et sted. Selvom det kan føles trangt har de heldigvis udvidet magasin udvalget og dagens helt store valg er så hvilket der skal læses i dag...
Ingen tvil @grisefod - her ville jeg ha gått for Snygg Stark Mage Her sitter jeg og blomstrer, som en av svært mange, på innenriksloungen på OSL. Suppa i kveld var utmerket (påstand muligens litt farget av at jeg er på vei hjem), de som jobber her rydder, etterfyller og står på, men at det skulle være så fullt her på en helt vanlig onsdag kveld i juni også - det hadde jeg ikke trodd. Jaja, jeg er uansett på vei hjem til fire uker "fri" og det skal bli godt på tross av at oppgavene der hjemme også står i kø. Uansett, til helgen er det Ålesund Live på programmet og jeg fikk brukt min Platinum status hos Choice til å booke ett rom for poeng for helgen på tross av at alt var "fullt". Faktisk litt imponert over den. Bare så synd at det er meldt høstvær allerede... Ha en fortsatt feiende flott onsdag folkens!
Peise fullt forrige onsdag også. Eg vart sitjande og sjå på betjeninga som jobba som heltar med å rydde opp griseriet etter gjestane, og heile tida med eit smil til alle (også dei som skjelte om tomme tappekranar). Eg vart så imponert at eg måtte sende ein epost og skryte litt til kundeservice. (Så kan eg også ha litt betre samvittigheit i etterkant neste gong eg vert sur og fyrer av ei breiside for eit eller anna ) Eg synest dei gjer ein strålande jobb trass i trange kår, posesuppe og First Price potetgull. And on that bombshell... God natt alle sammen!
Noen må bruke opp oljefondet før andre gjør det (jf. navneendring av nevnte fond til pensjonsfondet) . Skjønt, i mitt tilfelle så har jeg ingen andre enn den danske stat å takke. Selv om også den har litt olje, så gir det danske skattenivå meg en følelse av å mer enn til dels å ha finansiert denne lille permisjonen selv - samt en følelse av å ville tvangseksersere de som surver over beskatningsnivået i Norge. Men, da igjen, selv Dansk Folkeparti vet å betegne seg selv som et sosialdemokratisk parti.