God morgen onsdag

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av Robamu, 05. des 2018.

  1. Robamu

    Robamu EBG, CCC, GHA Platinum, Choice PLA

    Innlegg:
    972
    Likes mottatt:
    923
    Bonuspoeng:
    93
    7B6E6A02-95D4-4ED8-8ADC-28CF070BA116.jpeg God morgen fra ana suite lounge. Akkurat inntatt en bedre ramen til frokost sammen med et glass champagne. Er begynt på hjemreisen etter en utrolig flott guttetur :D
    SQ F cph-sin
    SQ C sin-icn
    OZ C icn-hnd
    Nå venter
    TG F hnd-BKK
    TG F BKK-lhr

    En dag i både Singapore og Seoul. 3 dager i Tokyo. Utrolig reise!!! Vi rekker en dagstur til bangkok i ettermiddag også før vi runder av med massasje i loungen før avgang. Sitter i nesa på en gammel 747 før vi kjører a380 til Europa.

    Klasse!
     
    Earl, Wiolenze, Baldrick and 12 others like this.
  2. ccurrahee

    ccurrahee Helt hekta

    Innlegg:
    9,506
    Likes mottatt:
    34,385
    Bonuspoeng:
    293
    God pnsdag, god champagne?:D

    Og riktig god tur videre. Reisebrev:)?
     
    Stuttfeiten, ArthurDent and Kristian like this.
  3. Calling

    Calling Senior Medlem

    Innlegg:
    993
    Likes mottatt:
    8,980
    Bonuspoeng:
    163
    Riktig god morgen. Etter gårsdagens nedtur for oss poengsamlere er det deilig å våkne opp til følgende. Skal utnytte "systemet" til det fulle det neste året.
    Screenshot_20181205-054632_SAS EuroBonus World Mastercard.jpg
     
    Earl, Eddie47, Stuttfeiten and 2 others like this.
  4. Kristian

    Kristian 'Bittelitt' bonussamledilla

    Innlegg:
    6,309
    Likes mottatt:
    35,204
    Bonuspoeng:
    293
    God morgon frå Aust-Finnmark!

    Det er to dagar til neste flytur! Herrefred, som eg gler meg :)

    Ute har det nyss starta å snø, eit prosjekt som snart vil skjule speilholka under, sånn at ein tur ut vil bli veldig interessant o_O

    Så til eit problem: Elles slit eg med søvnlause netter og er plaga av tvil og valets kval. Skal eg justere Plusgrade-bodet på turen CPH–SFO no på laurdag med SK? Eg har lagt inn minstebod på 25 000 poeng, men no er minstebod på 38 000 poeng. Justere eller ikkje justere? Same dilemma gjeld òg heimturen :confused::confused::confused:
    EDIT: Eg ber om orsaking for å plage dei gode forumistar med dette spørsmålet for andre gong, men saka ligg svært langt framme i frontallappane for tida, kan vi vel kanskje seie...

    Ha ein mindre vanskeleg dag!
     
    Last edited: 05. des 2018
    Earl, Avixlo, Eddie47 and 4 others like this.
  5. watchaddicted

    watchaddicted Reisende fant

    Innlegg:
    1,940
    Likes mottatt:
    3,897
    Bonuspoeng:
    113
    God onsdag fra Hunter Valley i Australia! Thai tok oss down under for et par dager siden og jeg må si at servicen var svært sprikende. LHR-BKK i A380 var en blanding av LH F og SQ C, bare et hakk under (noen ekstremt hyggelig, andre i grenseland til sure) mens servicen BKK-SYD i nesen på Dronningen var fantastisk! Merket det i det vi satt foten ombord at her ville det bli god stemning:cool:
    En annen ting var at 747-maskinen var så godt vedlikeholdt at man skulle tro den var ny!

    Ble noen Rimowakits på vei nedover. Satser på ny farge på vei hjem:p
    CE0A4497-B8A1-4C87-9FE0-5DAB65D03A0B.jpeg
     
    Earl, Avixlo, Eddie47 and 7 others like this.
  6. Ragna Rekkverk

    Ragna Rekkverk Aktivt Medlem

    Innlegg:
    354
    Likes mottatt:
    882
    Bonuspoeng:
    93
    Ble Diamantmedlem idag.
    #nuffsaid
     
  7. jvsandem

    jvsandem Veteran

    Innlegg:
    2,469
    Likes mottatt:
    7,323
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra en solfylt hovedstad. I dag skal jeg rett og slett gjøre nesten ingenting, bare ut og se på en liten platesamling igjen. :)
     
  8. Sunnfjordingen

    Sunnfjordingen Sunnfjording

    Innlegg:
    4,210
    Likes mottatt:
    22,268
    Bonuspoeng:
    183
    God føremiddag frå Norges sørligaste by, Arguineguin. Solskin og 25 grader. Snart ut og lufte skrotten og ta båtturen som ikkje vart noko av i går.
     
    SAJblue, Earl, Eddie47 and 3 others like this.
  9. Wiolenze

    Wiolenze Veteran

    Innlegg:
    4,366
    Likes mottatt:
    28,907
    Bonuspoeng:
    183
    God formiddag fra Galleries LHR T5.

    Etter en humpete tur fra LAX var det greit å plante beina her. Altfor mye folk, men utsikten mot rullebanene er OK.

    Landet BA gull med denne turen, så håper det går å besøke en annen lounge neste tur.

    Det «dukket» opp en flybillett ila turen, så rekker akkurat hjem i ettermiddag før det blir en tur til Dublin via CPh med SK i morgen tidlig.

    Fly forsiktig folkens
     
    Earl, Trillekoff, Avixlo and 2 others like this.
  10. Robamu

    Robamu EBG, CCC, GHA Platinum, Choice PLA

    Innlegg:
    972
    Likes mottatt:
    923
    Bonuspoeng:
    93
    Jeg får se om jeg skriver noen ord når jeg ankommer. Blitt for mye champagne på turen til å skrive noe klokt og vettig :rolleyes: nå venter vi på massasje i F loungen før boarding til LHR! Amen
     
  11. Avixlo

    Avixlo Veteran

    Innlegg:
    1,757
    Likes mottatt:
    8,421
    Bonuspoeng:
    183
    God onsdag fra Nordens Paris
    Her er det mørkt og hele 2 grader.

    Idag er det 8 dager til min neste flytur

    Så ha en God onsdag folkens
    (Bilde under er tatt ved 9 tiden i dag morgen) IMG_20181204_181144_514.jpg
     
  12. Earl

    Earl Veteran

    Innlegg:
    2,357
    Likes mottatt:
    7,527
    Bonuspoeng:
    183
    God kveld fra hovedstaden.
    Her er man hundepasser for dyret til mor i dag mens mor er på dagutflukt. Dyret er veldig godt fornøyd med å ha fått hundepasser i hus som gir både tur og mat så det er jo bra ;)

    Ellers så må jeg bruke kvelden til å pakke litt ettersom man i morgen ettermiddag må avgårde til Sverige da det venter en møtedag i utlandet på fredag, og på lørdag reiser jeg på ferie så er kanskje greit å se om jeg kan finne frem litt klær til ferieturen i dag. Samtidig så er det jo også en håndballkamp man må få med seg... vi får se hva kvelden bringero_O

    Nyt kvelden folkens :)
     
    Kristian and Avixlo like this.
  13. Sikiduck

    Sikiduck Senior Medlem

    Innlegg:
    689
    Likes mottatt:
    1,219
    Bonuspoeng:
    93
    God kveld.

    Dagen har gått til lesing til eksamen.
    Hatt intervju i stilling som Key Account Manager men i Oslo. 425k i året + 8% bonus, må disponere bil. Kjøregodtgjørelse per km.

    Så bruker kvelden på å fundere om det blir levedyktig med en slik lønn og kjøpe leilighet og ha bil, i Oslo. Bor i Bergen. Ser leilighet er fort 12k / mnd.

    Nå er damenes håndballkamp på tv!
     
    Kristian liker dette
  14. holmen

    holmen "Ung" og "lovende"

    Innlegg:
    16,792
    Likes mottatt:
    57,172
    Bonuspoeng:
    293
    God kveld fra hovedstaden!
    Venter på banen hjem, etter endelig å ha gjort ferdig arbeidsdagen som startet litt før kl 0800.

    Bra at første møte i morgen ikke er før kl 09. :rolleyes:

    Om to uker er jeg i Miami, tror jeg. Eller sitter på et fly til New Orleans. Det gledes!
     
    Earl, Kristian and Avixlo like this.
  15. Kristian

    Kristian 'Bittelitt' bonussamledilla

    Innlegg:
    6,309
    Likes mottatt:
    35,204
    Bonuspoeng:
    293
    Her er da både Kvaløysletta, Eidkjosen og fjella rundt Ersfjorden synlege, så dette må vi då kalle dagslys, @Avixlo ;):)
     
    Avixlo liker dette

Del denne siden