Hei og hopp fra hjemmekontoret. Tok like så greit hjemmekontor selv når alle andre skulle ha det . Var på førpremiere på Olsenbanden i går, og faktisk så var det en god del fine gullkorn der. Positivt overrasket over Norsk film . Reiser til Usa om 2,5 uke, og kjenner at man gleder seg veeeeeldig til å få flydd i C igjen! God fredag til dere alle
God morgen fra København! Jeg er klar for å fly i dag! Må bare få i meg litt frokost, og kanskje stå opp også? Ønsker alle en dejlig fredag.
God morn fra Værnes Klar for ny destinasjon for min del….. men først en tur innom Bergen Ha en strålende dag
God morgen fra hq. Pellegrino Riccardi holdt foredrag i går, det var utrolig gøy. Spesielt lo jeg godt når han høvla over bolaget Ha en strålende fredag alle IF-ere. God kommende helg!
God morgen fra Sølvbyen. Grått og litt regn. Det kommunale badekar er besøkt, ett minutt over idealtid på standarddistansen, sommerens forfall er ennå ikke slått tilbake. SK 4473 fra KKN var stappfull, og ledig midtsete gikk fløyten. Heldigvis med et slankt og rolig menneske. Polarrullen var forsvunnet, i stedet ble det tilbudt noe som ikke hadde navn eller varemerking. På spørsmål fra en som antagelig var litt sensitiv om innholdet var svaret at det visste hun ikke. Ærlighet varer lengst og den tilbudte pakken ble avslått. Undertegnede spiste, og vil trolig avstå ved neste anledning! Bildebevis følger: Denne gangen fikk jeg lov å åpne vinen selv. Konklusjonen med reise i SAS plus er at det uansett ikke er verd å betale penger for når man har evig gull og tilhørende fordeler. Da er vi klare til å gå videre i livet, og ønsker alle en fin og opplevelsesrik fredag!
God morgen fra bartebyen, her skinner jammen solen også! Den observante leser vil se at vi beveget oss bort fra Stadsingeniør Dahls gate, men ikke mer enn vel 200m. Siden det er fest på Festningen i kveld kan vi sitte ute og høre det meste ., Livet er lett.. T-2 til Lisboa T-3 til Recife
God morgon frå Sunnfjord. Sjefen er i Bergen, so då dansar kattane og musene på bordet i kontorlandskapet. Under ei veke til neste flytur. Fyrste etappane på vegen til "Indre Sogn"; FRO-BGO-OSL. Kvar går turen, @holmen?
Ah, Lisboa!! Jeg pleier alltid å anbefale en tur på "Grapes and Bites" for portvinsmakepakke (Rua do Norte 81 eller -83). For å komme dit passer det veldig greit med en tur med den ikoniske trikk # 28. Ta den en rundtur, så kan en få med seg både kastellet øst for det lavtliggende sentrum (Castelo de Sao Jorge), og severdigheter på Bairra Alto, høydedraget vest for sentrum. Nevnte bar, og kirken Sao Roque ( Helt ordinær på utsiden, et barokt eventyr i gull, marmor, skulpturer, bilder osv inni). (EDIT: Et greit stoppested på Bairro Alto er Praca Luis de Camões). Det går en artig liten "Fløybane" ned til Baixa igjen like ovenfor kirken, (Eller man kan gå litt lenger nordover og ta den klassiske "utendørsheisen" ned. God tur! EDIT II: Ser at det sannsynligvis er en (kort?) stopover på vei til REC. Da skal en være særdeles heldig med avgangene for å rekke mine forslag. Men det er uansett en "stående" anbefaling til alle som besøker Lisboa.
God morgen fra Oslo! Har endt opp i billetteringslimbo med TAP. Som @Eddie47 har jeg billetter til REC, bare litt senre i høst. Ringte SAS i går da jeg så at det ikke var noen bagasje inkludert. Trodde det skulle være en easy fix, men ble satt på vent en evighet og fikk etterhvert beskjed om at billetttene ikke var utstedt. Så da så! Damen skulle ringe TAP for å se hva som var greia, og lovet å ringe tilbake, dette var i går formiddag - ikke hørt noe så langt. På SAS sine bookingsider har det kommet opp en red-alert med "Vi har ikke gjort ferdig billettene for alle flygningene i denne bestillingen. Kontakt SAS Customer Service for hjelp." etter denne samtalen. Samtidig så ser alt ut som jeg ville ha forventet på TAP sine sider (med unntak av manglende bagasje), og det ligger et billettnummer tilknyttet hver av passasjerene, uten at jeg vet hva det betyr. Er det grunn til å bekymre seg, eller burde jeg slenge meg i telefonkøen for å mase?
Da har vel helgen startet på et vis. For egen del betyr det en kjip telefon til gamle Tallin for å kansellere 4 seter i ANA F Så for dem som har trua er det greit å sjekke HND-LHR-HND i starten og midten av November. Jeg finner overhode ikke noen reisbare tilknytningsfly til denne reisen. Og med vissheten om at jeg også mister en flyvning med 777 blir dessverre konklusjonen at det er best å legge andre planer. Hyggelig Svenske svarer umiddelbart på CT telefonen, men det tar tid å få oversikt over det hele
Takk for svært godet tips .. planen er at vi reiser til Lisboa i slutten av oktober med Lufthansa ( 2 for 1 business)
Mårnings fra Bangkok, har akkurat rukket å spylt skroget, klokken er blitt halv tre og det kjennes at gårsdagens besøk i Khaosan Road var morro. Skikkelig morro må det ha vert. Trøsten får bli at den andre halvdelen her tydeligvis hadde det like morro Hadde tenkt middag på Rib room på Landmark hotel i kveld, men det får vi ta når formen er bedre enn dette. Ha en bedre fredag
Du må definitivt få utstedt billetter! Angående bagasje så står det slik på «Home» siden i appen og på billettene står det at 2PC er inkludert Men når jeg går inn og ser på reisen står det dette
God morgen fra hjemmekontoret. så ikke helt poenget med pendling i dag, for jeg har kun et eneste statusmøte som pleier å bli kansellert. Når det ikke blir kansellert så kan det like gjerne tas over video. Det mest "spennende" jeg kommer til å gjøre i helgen er å male samt hjelpe mine foreldre lage en "best mulig" rute fra Kristiansand til Trøndelag og så nedover til Bergen via Atlanterhavsveien, Trollstigen og Geiranger. Skille turistrute med mest mulig bil og minst mulig gåing (for det klarer ikke mutter). Har allerede anbefalt Union på Geiranger og Loen skylift. Ha en flott dag!
God morgen fra hjemmekontor, men snart bykontor. Kaffe drikkes og problemer løses. Ingen spennende planer i dag tror jeg. Hvis jeg ikke får med en kamerat til å teste noe god mat i oslo-byen. Noen som har spennende matopplevelser i byen fra de siste dagene som jeg kan bruke som inspirasjon?
God formiddag fra Hella Det nærmer seg helg og selvfølgelig har en planlagt en fartøyskabal uten sidestykke, dette blir spennende
God fredag! Skulle selvfølgelig ha vært på hytta men den gang ei. I stedet for skal en i anleding "40-års året" løpe halvmaraton for første gang i morgen. Det skal bli slitsomt men ser fram til pizza og øl etterpå Forrige gang (og forsåvidt den første) jeg har løpt var 10k når jeg var 30. Om jeg overlever i morgen så må det vel bli helmaraton når en blir 50? En en god en - både til land, vann og luft!
Jepp, det høres jo ut som noe som må gjøres, men hva betyr det når det står et billettnummer på dem, trodde i min enforldighet at det betød at de var utstedt? Edit: etter en ny runde med SAS på tråden skal billetten nå være i boks og bagasje lagt til - så da puster en lettet ut for denne gang
God formiddag fra hovedstaden. På onsdag er det utenlands igjen, og jeg har lykkes i å få tak i et par av disse til et arrangement der jeg skal. To av disse fylte opp kofferten, og jeg flyr ikke Star Alliance tilbake så må finne ut hvordan jeg skal pakke lurt så jeg slipper å måtte bestille ekstra bagasje.