God tysdag frå Gokk! No har ein vore på bakken lenge. Heilt sidan månadsskiftet februar/mars. Sidan då har eg berre drive med kansellering av flybillettar. Ein sann nedtur, der altså... I dag, derimot, har eg endeleg bestilt meg ein flytur igjen. Det er på tide å ta turen heim til opphavet. Far ville ha hjelp til å bli kvitt ei solid mengde jarnbanesviller frå tomta... Det store spørsmålet er, sidan flybilletten kosta 5 500 kr éin veg, om SAS no serverer andebryst med fløytegratinerte potetar og Dom P på innanriksflygingane? Nokon som veit? #spør_for_ein_ven Ha ein fin dag, folkens
Du får sitteplass på flyet og ingenting mer .. ... mulig sjefsdamen sier velkommen ombord, en vet aldri
For en tirsdag, jeg har vært gjenforent med kontoret for en dag. Gikk rett til sunne aktiviteter som trykking på kaffemaskinen og trappeløping. Her snakker vi et etterlengtet avbrekk Kontorstolen og andre nødvendigheter ble med meg hjem for neste runde hjemmekontor. Mest sannsynlig helt frem til sommeren. Ha en flyvende en, på hjemmekontor eller det stedet du en gang kalte for kontor.
God kveld fra Bergen. Første flytur siden midten av februar. Uggen følelse med tom terminal, og alle flyene som var parkert Ha det kjekt
Den må jo ikke fryse! Neida. I går klippet jeg gresset med bensinklipperen, da det må ryddes litt før R2D2 kan ta over.