God morgen torsdag -----BGO kl 05.30 .....

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av Eddie47, 23. juni 2016.

  1. Eddie47

    Eddie47 1D

    Innlegg:
    14,184
    Likes mottatt:
    869,721
    Bonuspoeng:
    293
    SK236 er ren masoschisme ...men det er godt vær og en masse japanske turister, skulle nesten tro at direkteflygningene fra Tokyo var begynt
     
  2. helged

    helged Sølvrev

    Innlegg:
    240
    Likes mottatt:
    174
    Bonuspoeng:
    43
    God morgen fra DY521. Ble kjos i dag, da SAS ikke betjener dagens destinasjon, BDU.

    Plass ved nødutgang er fikset, og tror jeg setter pris på at CC ikke skal rundt med kaffevogna. Fint med stillhet istedenfor.
     
  3. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,818
    Likes mottatt:
    3,024
    Bonuspoeng:
    113
    God morgen fra det Kielske, hvor Color Fantasy er i ferd med å legge til kai.

    Her skinner solen men jeg blir sittende innendørs hele dagen. Beinet er fortsatt en pest og en plage og mye forflytning rundt på skipet i går gjorde ikke saken særlig bedre. Jeg vil vel heller si tvert i mot. Har allerede begynt å grue meg til i morgen og skulle humpe meg til Gardermoen med bagasjen og ut til flyene. Gates B er no-go i morgen......

    Jaja. Måtte dere alle få feiende flott St Hans feiring i kveld!
     
  4. Adrian E

    Adrian E Turbulensjeger

    Innlegg:
    1,298
    Likes mottatt:
    3,166
    Bonuspoeng:
    113
    God ettermiddag fra Oslo,

    Dagens plan var lagt opp for at det skulle være sol, skyfri himmel og tidlig hjem fra jobb. Men skyene har begynt smått å komme på himmelen og NRK kan tydeligvis by på enda flere, så like greit at jeg sitter innendørs i høyden.

    Ha en feirende St. Hans, med eller uten skyer!
     
  5. Kjakan

    Kjakan Let There Be Dragons!

    Innlegg:
    1,235
    Likes mottatt:
    950
    Bonuspoeng:
    113
    God ettermiddag fra Oslo!
    Startet dagen med litt jobb, før jeg dro på Strømmen Storsenter som har nattåpent i dag og masse tilbud. Har lovet kona nye joggesko, og siden det var tilbud på dem hun skulle ha, tenkte jeg det var lurt å være der da det åpnet. Sikret meg tre par; ett til kona, datteren og meg selv. Så da blir alle fornøyde - spesielt far som sparte 1200,- på sko vi skulle ha uansett. Hoka denne gangen, så får vi se om de er så digg som de kjentes ut de få minuttene man prøvde dem. Mange anbefaler dem i alle fall, så vi er spente alle sammen.

    Senere i ettermiddag går turen til fysio'n for å få laget nye innleggsåler til både datteren og meg selv. Begge er litt plattfot, så det hjelper både på rygg og ben å få rettet litt opp. Men pengene flyr, så det er greit å ha både fått feriepenger og igjen på skatten. Så holder det bare litt lenger med all denne shoppingen. Bare synd at fysio'n ikke tar AmEx! :D

    Ha en spenstig dag!
     
  6. Ruby

    Ruby Super-veteran

    Innlegg:
    1,933
    Likes mottatt:
    6,786
    Bonuspoeng:
    183
    Hei torsdag fra Flytoget, Oslo S. Formen er i dag noe redusert etter gårsdagens utskeielser. Heldigvis går turen nå rett hjem og vi tar helg.
    Ha en bedre dag :)
     
  7. tommy777

    tommy777 Founder

    Innlegg:
    4,749
    Likes mottatt:
    6,448
    Bonuspoeng:
    183
    God aften fra en lounge i Hamburg. Hyggelig tur opp hit med Ryanair i morges fra Lisboa, Business Plus er ett veldig bra produkt selv om det er enkelte innkjøringsproblemer rundt om på diverse utestasjoner.

    Bra møter her i dag, nå går ferden sakte, men sikkert hjemover. Air Berlin til Island om ett par timer.

    Ha en flott kveld
     
  8. Eddie47

    Eddie47 1D

    Innlegg:
    14,184
    Likes mottatt:
    869,721
    Bonuspoeng:
    293
    Tilbake i Oslo etter noen timer ekstra fordi flyet, SK885, hadde vært i Frankrike og blitt forsinket .....
    I tillegg manglet de stuere på Arlanda og vi måtte vente 20 min ekstra ...
    Gull Loungen på ARN er OK ....

    Nå er det innenriks ((gull) Lounge med sprukne pølserester, SK2291 er kansellert og SK295 er foreløpig 20 min forsinket og går fra B (og vi som hater gate 19) ...og jeg som skulle vært på SK287 ..

    Heldigvis skal jeg ikke reise før med SK284 i morgen ettermiddag igjen ...
    Noen ganger er jeg glad jeg ikke er 800-Fredrik ...

    Ellers har dagen vært fin .... vakkert møtevær utenfor vinduene i Stockholm ...
     
    Last edited: 23. juni 2016
  9. helged

    helged Sølvrev

    Innlegg:
    240
    Likes mottatt:
    174
    Bonuspoeng:
    43
    Da er det siste leg hjem, med DY548, fra dagstur til Bardufoss.

    Forsinkelser begge ganger på Bardufoss. Førte vel til at vi tilbrakte like mye tid på gardemoen, som på møtet i nord.

    Heldigvis snart helg.
     
  10. Eddie47

    Eddie47 1D

    Innlegg:
    14,184
    Likes mottatt:
    869,721
    Bonuspoeng:
    293
    Fine dager med SAS .. nå står vi ved gate B6 .. og venter på sjåfører ., de er på vei inn fra Brussel ..
    Da er dagen snart komplett SK236 i morges og SK295 i kveld ..,
    Det er ikke helt galt .. det kunne vært SK299 .. det er foreløpig 10 min forsinket ..
     
  11. Larata

    Larata Senior Medlem

    Innlegg:
    517
    Likes mottatt:
    1,506
    Bonuspoeng:
    93
    Noen som klarer å finne en routing i morgen BHX-TRD, som jeg kan fortelle om til barnebarna når jeg blir gammel? Må koste under 10 000 og jeg må sende bagasje! Klasse spiller ingen rolle og ankomst lørdag går fint! Stuck I Birmingham og kjeder meg :-D
     
  12. Blaa

    Blaa Veteran

    Innlegg:
    1,533
    Likes mottatt:
    2,625
    Bonuspoeng:
    113
    Larata liker dette
  13. Larata

    Larata Senior Medlem

    Innlegg:
    517
    Likes mottatt:
    1,506
    Bonuspoeng:
    93
    watchaddicted and Blaa like this.
  14. Eddie47

    Eddie47 1D

    Innlegg:
    14,184
    Likes mottatt:
    869,721
    Bonuspoeng:
    293
    ... så var turen over .. endelig BGO
    Det står respekt av 800-Fredrik
     

Del denne siden