Mornings fra Trondheim. Forkjølelsen har sluppet taket, blir å komme seg på jobb idag. Noe rusk enda men gir seg vel utover dagen.... Ha en fin dag folks
God morgen fra T-banen! 13,5 timer på jobb i går, det var i overkant. Håper det blir litt mindre i dag! Har uansett tenkt å bruke litt tid på et par bookinger for turer i løpet av våren. Hvorfor er SAS så dyrt til Brussel?? Nå er det virkelig snart helg!
Hvor flyr alle byråkratene, mon tro? Hvem bryr seg lite om billettpriser, mon tro? Hvorfor er statens reiseregulativ så gunstig til Brussel, mon tro? Tja, si det Ha en riktig fin dag, byråkratisk eller ikke, alle!
God torsdagsmorgon frå det høge nordaust! To dagar til neste flytur, sju dagar til Argentina-tur. Ute skimtar eg blå himmel og sola er på veg opp i søraust. Dette lover godt! Ev. kan ein gå for den litt meir jordnære tilnærminga til livet som ein kollega av meg lever etter: Ny dag, nye nederlag! Vel, okke som: Ha ein fin-fin dag, alle saman!
God morgen fra SAS-loungen på Galemoen. Flyet til Køben er forsinket. Og jammen meg har det blitt flybytte for reisen videre fra Køben til forumets mest omtalte fly, LN-RKP.
God morgen fra kontoret på Gaustad etter første natt med noenlunde søvnkvalitet etter turen. Teller dagene til neste tur som blir Berlin i starten av mars.
Etter å ha ålt seg ned fjellsiden på et fryktelig føre er kaffikopp nummer 5 snart nede. Har som regel endt opp med å fly til AMS og tog derfra. Ofte ganske mye penger spart på å gjøre det på den måten.
Men hvis noen av en eller annen (merkelig) grunn skulle ha lyst til å spenne noe av det innsparte på en ...nesten flytur langs bakken, kan jeg anbefale turen til Schipol og så videre med det pan-europeiske hurtigtoget Thalys. Direkte-turen til Brussel tar ca 1.5 timer, og koster fra 65 -120 Eur (på 1. klasse som var et trivelig bekjentskap da jeg prøvde det for noen år siden).
God ettermiddag fra AGP. Vært her siden mandag. Kalde dager med 2 grader på morgenen og 12 på ettermiddagen. Flyr rødsnute siden det er kunden som står for flybillettene.... Liker det ikke