God morgen torsdag

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av Eddie47, 06. des 2018.

  1. holmen

    holmen "Ung" og "lovende"

    Innlegg:
    16,792
    Likes mottatt:
    57,172
    Bonuspoeng:
    293
    :rolleyes:
     
  2. Chrisljo

    Chrisljo Veteran

    Innlegg:
    2,110
    Likes mottatt:
    1,832
    Bonuspoeng:
    113
    God ettermiddag fra Flesland, kom akkurat på hvorfor jeg ikke vanligvis sitter på 26C:

    E786810C-AF7E-4E8D-B860-5349E386F720.jpeg
     
    Kristian and Earl like this.
  3. thomassg

    thomassg Medlem

    Innlegg:
    242
    Likes mottatt:
    455
    Bonuspoeng:
    63
    God formiddag fra San Diego! Dag 2 med litt regn og amerikanerne avslutter alle samtaler med "drive safely today, OK?". På motorveien både i går kveld (hadde sluttet å regne) og i dag tidlig (litt yr) stod det dønn "bumber to bumper" med vindusviskerne på MAX. Takk Gud for at snø er høyst usannsynlig på disse trakter.

    Ellers har nedtellingen til hjemturen SAN-SFO-CPH-OSL startet. Satser på SK C SFO-CPH slik at jeg får testet ut Polaris-loungen (takk til alle som har dokumentert sine besøk der her på forumet).
     
    Kristian and Earl like this.
  4. Earl

    Earl Veteran

    Innlegg:
    2,357
    Likes mottatt:
    7,527
    Bonuspoeng:
    183
    God kveld fra NSB R20 retning Gøteborg. Toget ruller med fin fart igjennom Østfold og snart venter det som ofte virker å være verdens største land nemlig utlandet ;)

    Arbeidsuken skal avsluttes med møte i Gøteborg, og når svenskene legger opp til oppmøte 0830 fredag morgen så må det reises i kveld... er egentlig en helt ok avslutning på arbeidsuken med togtur ned i dag, møte også tog tilbake i morgen. På lørdag starter jeg ferien og skal ut å fly, så det er jo ekstra fint å se frem til :)

    Nyt kvelden folkens :)
     
    Kristian liker dette
  5. OttoL

    OttoL Veteran

    Innlegg:
    4,315
    Likes mottatt:
    12,263
    Bonuspoeng:
    183
    2 fantastiske konserter på valle i 2009 og 10, selv om de kom lovlig seint på sistnevnte:
    upload_2018-12-6_19-34-33.png
    #mimremodus
     
    holmen, jgroneng and SayWhat like this.
  6. Wiolenze

    Wiolenze Veteran

    Innlegg:
    4,366
    Likes mottatt:
    28,907
    Bonuspoeng:
    183
    Er GOT stengt? Hadde jeg ikke fått med meg.
     
  7. Arvid1410

    Arvid1410 Veteran

    Innlegg:
    1,531
    Likes mottatt:
    6,716
    Bonuspoeng:
    183
    Undrer på hvor bevisstløs det går an å bli :eek:. Meldte meg på 50 øre bonus kampanje på Shell i dag. Passet helt perfekt ettersom det definitivt var på tide med tanking. Ruller inn på bensinstasjonen, drar fram Trumf kortet først og Shell kortet etterpå og regner med at poengene skal regne over trumfkontoen. Så går det opp for meg at jeg står og fyller på Esso :rolleyes:. Jaja, noe trumf blir det vel av det...

    Uansett: tiddelibom...
     
    Kristian, Wiolenze and Sonictravel like this.
  8. Sunnfjordingen

    Sunnfjordingen Sunnfjording

    Innlegg:
    4,210
    Likes mottatt:
    22,268
    Bonuspoeng:
    183
    Korleis var lutefisken, @Eddie47? Slikt burde vore vanlig loungekost rundt omkring.
     
    Wiolenze and jgroneng like this.
  9. Earl

    Earl Veteran

    Innlegg:
    2,357
    Likes mottatt:
    7,527
    Bonuspoeng:
    183
    Haha neida, Widerøe har bare litt ubrukelige flytider dit som ikke passet ;)
     
  10. Arvid1410

    Arvid1410 Veteran

    Innlegg:
    1,531
    Likes mottatt:
    6,716
    Bonuspoeng:
    183
    Men det er da ikke Widerøe som har de beste flytidene til/fra Gøteborg... :p

    For å si det sånn, Gøteborg har vært "redningen" min for Diamant også neste periode. Jeg ser dog at det tross alt stiller seg litt anderledes når man bor 8 min unna Gardermoen enn om man først skal reise minst en halvtime i feil retning

    Edit: og utrolig nok er det sånn at du kommer deg tidligere til og senere fra Gøteborg med bolaget enn å fly direkte med Widerøe
     
    Earl and Kristian like this.

Del denne siden