God morgen

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av Fjordheim, 20. sept 2014.

  1. Fjordheim

    Fjordheim Medlem

    Innlegg:
    242
    Likes mottatt:
    980
    Bonuspoeng:
    93
    God morgen fra South Bank I Westminster,

    Her skal man kun slappe av til søndag, deretter dra tidlig til T2 og bruke noen timer og teste de nye loungene der (vel strengt tatt Churhills war rooms I morgen) også fant man en gammel kjenning på en local Tesco; Three Barrels Brandy (men det var ikke noe godt).

    Ha en fin dag og helg.

    Mvh
    Fjordheim
     
  2. LN-MOW

    LN-MOW Chattahoochee - eller 'Han Som Klapper Fly'

    Innlegg:
    1,457
    Likes mottatt:
    1,547
    Bonuspoeng:
    113
    Det blir vel som om RIMI skulle lansere eget brandymerke ... Fint for ungdomsfylla, men vi andre bør holde oss unna.

    Fortsatt dagslys her i vestsørøst. Kjerringa sitter ombord i TRS110 (N261AT) og må hentes på nærflyplassen. Bruker en drøy time ned, så nærheten kan sikkert diskuteres, men den er likevel nærmest ... Oh well ...
     
  3. Finn Erik Edvardsen

    Finn Erik Edvardsen Medlem

    Innlegg:
    237
    Likes mottatt:
    202
    Bonuspoeng:
    43
    God kveld fra United Club på Honolulu International (United tror at dette er Milwaukee) - de sender tønner med Miller Light som ingen kan fordra (muligens er det forvirra Nordmann fra Vindern i Dubai som tror at det dreier seg om øl, utrolig hvor miljøskadet en kan bli). Ukens forandring er avgang 08:45PM iso 08:55PM og til LAX istedenfor SFO, uansett rute det skal bli godt å komme hjem til jentene. Noen dager hjemme så bærer det tilbake ut hit.
    Mahalo !
     
  4. Fnate

    Fnate Halvstudert Røver

    Innlegg:
    3,545
    Likes mottatt:
    6,549
    Bonuspoeng:
    183
    Miller er ikke så galt, og om 2:55 er det Miller-time med masse fly-skrotinger her i bygda.

    Før det skal man trene litt. Til og med forsøke å løpe en runde. Ikke Oslo Marathon, men kanskje 1/10-del av distansen. Det er nok til å sende meg gråtende i kanvasen.

    Ha en strålende dag
     
  5. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,818
    Likes mottatt:
    3,024
    Bonuspoeng:
    113
    God ettermiddag fra det blide Sørland.
    Her skinner solen og det er 20 grader ute. Deeeeeilig. Og i tillegg har jeg ungefri noen timer til. Så jeg tror sannelig jeg skal ta meg en lur. I fred og ro!

    Senere i kveld får man middagsgjest, og det blir mexicansk meny. Og så får vi heller leke oktoberfest etterpå.

    Fortsatt god helg der ut! Og lykke til på Spagetti&Slåsskamp på Lillestrøm dere som er der...
     
  6. Ruby

    Ruby Super-veteran

    Innlegg:
    1,933
    Likes mottatt:
    6,785
    Bonuspoeng:
    183
    God lørdag fra prærien sør for Stavanger. Meget fint vær her på morgenen, men nå er det pissevær ute.
    Dagen er medgått til ulike gjøremål og forpliktelser som indretjeneste og handling, som det surrehode jeg av og til kan være, endte det opp med 3 turer på Prixen o_O . Nå blir det en liten, men god lur før en starter på middagen som skal være klar til klokken 20:00.

    Ha en flott dag forumister og en stor hilsen til galningene på Casamia eller hva det het for noe der opp på Lillestrøm
     

Del denne siden