God morran fra Marriott Singapore!

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av GinTonic, 19. nov 2013.

  1. GinTonic

    GinTonic Senior Medlem

    Innlegg:
    833
    Likes mottatt:
    699
    Bonuspoeng:
    93
    God morgen godt folk! Ikke så mye annet å si egentlig, annet enn at jeg i skrivende stund skal kaste meg over denne her i frokoststua ;)
     

    Attached Files:

    Fnate liker dette
  2. Cecilie

    Cecilie Se! Jeg sitter i en flymotor.

    Innlegg:
    2,180
    Likes mottatt:
    2,364
    Bonuspoeng:
    113
    Hei og hopp fra Radisson Blu Oslo Airport. Frokost fortært og nå gjelder det bare få tiden til å gå frem til avgang.

    "Hvorfor fly direkte når man kan ha to mellomlandinger?" er vel dagens motto. :D
     
    Fnate liker dette
  3. tommy777

    tommy777 Founder

    Innlegg:
    4,749
    Likes mottatt:
    6,448
    Bonuspoeng:
    183
    hey hey hey fra SAS gulloungen på Arlanda. En interessant tur over dammen, men maten var ihvertfall bra, mer om det siden. Nedoverbakke svinger ikke lengre for meg, så null søvn.

    Nå blir det en dusj kattevask og Natoøvelsebarbering før man setter snuta mot Frøsundavik

    Ha an fin en
     
  4. tommy777

    tommy777 Founder

    Innlegg:
    4,749
    Likes mottatt:
    6,448
    Bonuspoeng:
    183
    Ait. Vi kom avgårde en time sent grunnet problemer med å laste all cargo.. Da kapteinen kom på luren og sa at vi ikke kunne dra før om en halv time, dro jeg frem laptopen etter at dørene var lukket. Big mistake. Det måtte jeg jo skjønne ikke var lov. Jeg var helt rolig og svarte at så lenge vi laster cargo, jobber jeg. Hun forsvant da.

    Helt klart at besetningen har fått beskjed om å spare. Da de sa boarding completed kom de rundt og samlet inn amenity kitene fra de 3 setene som var ledige. Jeg flyttet meg fra 1B til 1A og i løpet av høneblundforsøket kom en av besetningen og tok amenitykitet som lå på 1B!! Jeg sa hey hey hey, jeg satt der og flyttet meg over hit. Javel sa han og tok med seg kitet og gikk. L O L

    Jeg har ikke mer Champagne som er åpnet, jeg skal hente mer senere. Det ble også sagt. Holy smokes for ett opplegg!! Jeg flirte godt av alle epiodene og det satt selvsagt tonen. Da de delte ut jakkene, måtte jeg som eneste legge den opp i hattehyllen, ikke henge på kroken vettu, det går ikke under start og landing. Jeg sa ingenting og kikket rundt på de andre som satt rundt meg med jakken på fanget før jeg ga den fra meg.

    Maten var kjempegod, det samme var drikken, selv med Henriot sabotasjeforsinkelser ;)

    Og hvorfor roper de opp ALLE flightene i loungen i Stockholm. For the love of Christ!!
     
    Fnate liker dette
  5. SASDC8

    SASDC8 Senior Medlem

    Innlegg:
    1,369
    Likes mottatt:
    1,526
    Bonuspoeng:
    113
    Herlig Tommy :) Høres ut som du har hatt en begivenhetsrik og ganske så underholdene tur :D

    Kanskje vi ses til en pils på Skandinavia i kveld. Ankommer med sølvpilen (Aka Flytoget) rundt klokken 1930.

    I Bodø har det på nytt kommet noe hvit ned fra himmelen, og det lover dårlig for min kombinajson av BMW og sommerdekk.. Jeg må da være verdes tregeste å få skiftet dekk, men satser på at reget (som i følge yr skal komme på fredag) fjerner dette tullete hvite stoffet. Dersom det skjer lover jeg å bytte dekk slik at også jeg kan kjøre med piggdekk på bar asfalt...
     
  6. Fnate

    Fnate Halvstudert Røver

    Innlegg:
    3,545
    Likes mottatt:
    6,549
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra overjetlagavdeling Lillestrøm. Fy flate... To netter på rad der jeg legger meg kl23 og vokner kl 2. Greit mørbanka.

    Ser vel noen av gutta på Radisson i kveld, men for denne karen blir det nok desverre garantert ølfritt.
     
    Scanflyer liker dette
  7. Fnate

    Fnate Halvstudert Røver

    Innlegg:
    3,545
    Likes mottatt:
    6,549
    Bonuspoeng:
    183
    Det er nesten garantert ikke derfor de roper dem opp
     
  8. Cecilie

    Cecilie Se! Jeg sitter i en flymotor.

    Innlegg:
    2,180
    Likes mottatt:
    2,364
    Bonuspoeng:
    113
    Meh, WF328 til GOT er forsinket. Har bare en time der så dette screwer, som de sier i Amerika, ting litt opp for meg. :p Meen jeg tar det med et smil. Har ikke akkurat hastverk med å komme meg hjem.
     
  9. Scanflyer

    Scanflyer Medlem

    Innlegg:
    135
    Likes mottatt:
    67
    Bonuspoeng:
    28
    God kveld fra Dr. Jekyll`s.
    Sitter her med en god hveteøl og en deilig wiskey. Dagen i dag har vært et kaos. Full dag med møter og deadlines, samt en trist beskjed i natt om at min kjære mor har vært i en alvorlig bilulykke på E6 ved Bjerkvik. Hun overlever, men har knekt nesten halvparten av kroppen. Ligger an til adhoc tur til TOS i morgen tidlig hvor hun ligger.

    God kveld ønskes!
     
  10. LN-MOW

    LN-MOW Chattahoochee - eller 'Han Som Klapper Fly'

    Innlegg:
    1,457
    Likes mottatt:
    1,547
    Bonuspoeng:
    113
    Auuu .. god bedring til moderen, Scanflyer .... håper hun kommer seg fort på beina!

    Ættermedda fra solskinnet i Georgia. Sitter med landskamp på radioen og det går jo som det pleier. Snart skal Ronaldo ha lekestue mot svenskene på ESPN2. Men vi satser på Island!

    Ellers er iPhønen fylt opp med Rush Live fra siste konsertturne .. kom ut i dag. Kan trygt si at Rush her i Atlanta i fjor høst var en av de beste konsertene jeg har sett ... imponerende av tre gamlinger som virkelig har fått en ny vår.
     
  11. Fnate

    Fnate Halvstudert Røver

    Innlegg:
    3,545
    Likes mottatt:
    6,549
    Bonuspoeng:
    183
    Blir nok ikke champagne og partyhatter i Casa-Høgmo i kveld...
     
    LN-MOW liker dette

Del denne siden