God nyttårsaften!

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av Cecilie, 31. des 2014.

  1. Cecilie

    Cecilie Se! Jeg sitter i en flymotor.

    Innlegg:
    2,180
    Likes mottatt:
    2,364
    Bonuspoeng:
    113
    God morgen fra Rauland. To stk forkjøla skrotter ligger utslått på hytta, men nyttårsaften skal det bli allikevel.

    Fugl til middag og en flaske fermenterte årgangsdruer skal konsumeres i kveld.

    En god onsdag og nyttårsaften ønskes alle!
     
    tommy777, Islending, AndersB and 3 others like this.
  2. Jørgen

    Jørgen Livsnyter

    Innlegg:
    2,805
    Likes mottatt:
    2,115
    Bonuspoeng:
    113
    Riktig godt nyttår til alle sammen!

    Rolig med reiseaktivitet den siste måneden dette året, men blir vel litt reising på nyåret!
     
    tommy777, AndersB, Fnate and 2 others like this.
  3. Ruby

    Ruby Super-veteran

    Innlegg:
    1,933
    Likes mottatt:
    6,786
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra Sola hvor lavsikts prosedyre er iverksatt, vi teller 7 varmegrader og lett tåke.
    Takk til alle for året som nå på det nærmeste er over, så sees vi til neste år.
    Måtte dere ha en flott nyttårsfeiring, noe jeg også skal ha - men uten sprudlevann for min del - skal ta det igjen til helgen.
     
    tommy777, AndersB, Fnate and 2 others like this.
  4. Travellingalf

    Travellingalf Ut på tur - aldri sur InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    5,685
    Likes mottatt:
    10,234
    Bonuspoeng:
    293
    God ettermiddag fra Jakarta!

    Her ble det en veldig rolig start på den siste dagen av 2014. Selv om vi begge fikk sove bra på flyturene over hit i går, så var vi tydeligvis trøtte nok til å sove forbi frokost i dag. Men heldigvis har vi jo Club Level access og da ordnet det seg med brunch i stedet for. Nå slapper vi av litt på rommet etter å ha orientert oss litt på hotellet. Her er ett kjempefint spa- og bassengområde, men siden været ikke er det beste i dag så blir det innendørs aktiviteter i dag. Vi har reservasjon på en av hotellets restauranter i kveld til 6-retters nyttårsmiddag og med uante mengder sprudlevann i tillegg så skal nok dette bli en fin nyttårsaften!

    Håper alle får en fabelaktig kveld og så snakkes vi i det nye året!
     
    tommy777, AndersB, Fnate and 2 others like this.
  5. Herlov

    Herlov Poengsanker InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    2,066
    Likes mottatt:
    5,991
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra Bellevue. Nå blir det en kjapp frokost, så kakebaking, så bursdag hos min kjære mor og så avslutning av året med middag hos en kompis i kveld.

    Takk for et veldig hyggelig 2014 på forumet og ha et riktig godt nyttår!
     
    tommy777, Cecilie, AndersB and 2 others like this.
  6. ILS2

    ILS2 Senior Medlem

    Innlegg:
    1,107
    Likes mottatt:
    3,177
    Bonuspoeng:
    113
    Hiv og hoi fra stilleloungen på CPH. 8 x 32 kg bagasje sjekket inn. Neste stopp FRA, deretter over dammen med LH i First Class. Håper FCT har fylt opp barskapet... Nyter en Tuborg Julebryg enn så lenge. Danskene har skjønt det. Godt øl holder befolkningen fornøyd.
     
    tommy777, Henning, anders82 and 8 others like this.
  7. no-backpacker

    no-backpacker www.lavfodmap.no

    Innlegg:
    526
    Likes mottatt:
    728
    Bonuspoeng:
    93
    Kom hjem fra London i går kveld, takk og pris uten forsinkelser, men med mange passasjerer som muligens ikke er vant til å fly <sukk>. Boarding gikk ulidelig tregt både til London og hjem igjen. Selvfølgelig er det en eller to som bare MÅ stå midt i midtgangen å dille og dalle i en halv evighet og selvfølgelig er disse personene en av de første inn på flyet.. Hehe... Og sikkerhetskontrollen? Hva er det med folk, spesielt menn, som står 10 min. i kø mens de glor på telefonen sin og først når de kommer helt frem til sikkerhetskontrollen begynner å kle av seg jakke, finne frem PC, tømme en og en lomme (selvfølgelig har de en million med lommer og minst en mynt i hver lomme) og når de tror de har tømt alle lommene, så finner de ut at de fortsatt har glemt brystlommen med telefonen i.... og sko... og belte... Oj, og tannkremen i bagen... Skulle laptop'en også ut?... :)

    Menyen i dag blir andebryst, appelsinsaus og annet tilbehør. Til dessert blir whiskey-marinerte bringebær fra Fortnum & Mason. :)

    Godt (reise)nyttår fra Bergen! (Selv uten en eneste bestilt flybillett.... :-/ )

    Xxx.
     
    tommy777, AndersB, TOS and 3 others like this.
  8. KristianSk

    KristianSk Veteran

    Innlegg:
    1,712
    Likes mottatt:
    1,998
    Bonuspoeng:
    113
    God forkjølet nyttår fra London.. Dagen og kvelden skal utvilsomt tilbringes i sengen.

    Ha en artig dag
     
  9. view

    view Veteran

    Innlegg:
    1,850
    Likes mottatt:
    1,926
    Bonuspoeng:
    113
    Jeg mekker Bacalao til i kveld, sinnsykt enkel mat til et lag har jeg funnet ut, bare litt forarbeid med skrelling og kutting så har man fri de siste timene før selskapet.

    Pommery på kjøling, alt i rute.

    Ønsker alle en fin feiring!
     
  10. Bjoern In America

    Bjoern In America Digger USA og Japan!

    Innlegg:
    744
    Likes mottatt:
    1,009
    Bonuspoeng:
    93
    I Oslo nyttårsaften etter årets siste offshore opphold. 1/2 time forsinket med landing på OSL pga is på rullebanen i går kveld. Det ble sirkulering over Lillehammer, jeg fikk mulighet til å mimre tilbake til OL i 94.... :)

    Olsenbanden møter kongen og knekten på TV2. Genial film og en av Bandens beste.

    Godt Nytt År
     
  11. Php7980

    Php7980 Nytt Medlem

    Innlegg:
    16
    Likes mottatt:
    16
    Bonuspoeng:
    3
    Godt nyttår, vi er bedt bort i kveld. Hvilken luksus å komme til ferdig dekket bord hos gode venner. Er ansvarlig for desserten da, Pannacotta som står til kjøling.
     
  12. AndersB

    AndersB Reisende

    Innlegg:
    1,882
    Likes mottatt:
    1,038
    Bonuspoeng:
    113
    Godt nytt år ferdafolk!
     
    tommy777, Php7980 and Fnate like this.
  13. Fnate

    Fnate Halvstudert Røver

    Innlegg:
    3,545
    Likes mottatt:
    6,549
    Bonuspoeng:
    183
    Gnarf fra Lillestrøm. Småsigen i kroppen etter å ha vært råkkestjerne litt mange dager på rad. Så det blir hårda bud å feire igjen i kveld.

    Mitt ansvar er ost og pølse, og det har jeg kjøpt og levert. Nå skal det bare hamstres litt standard matvarer og annet smådill. Håper for eksempel at butikken fremdeles er åpen når jeg har fått av meg pysjbuksa.

    Allerede 2 Januar begynner min reisehverdag igjen, så det er jaggu meg bare å stålsette seg. Brace brace brace...

    Ha en fenomenal feiring, folkens, og... spar den dyre champisen til frokost imorra. Asti i natt, Bollinger i morra. Alltid i den rekkefølgen. Bollingeren nytes best sittende i undiken ved kjøkkenbordet. Alene eller i selskap. Til den passer det bra med bustete hår og lunkne wienerpølser.

    Cheerio!
     
    tommy777, Henning, Php7980 and 6 others like this.
  14. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,818
    Likes mottatt:
    3,024
    Bonuspoeng:
    113
    God nyttårsaften!
    Her har man hatt en rolig start på dagen. Men nå må jeg visst skynde meg ut og handle en smule før man skal ut i selskapslivet i aften.

    Takk for det gamle, folkens!
     
    tommy777 and Php7980 like this.
  15. Travellingalf

    Travellingalf Ut på tur - aldri sur InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    5,685
    Likes mottatt:
    10,234
    Bonuspoeng:
    293
    Kanskje litt mot forumets uoffisielle spileregler (?) men her kommer ett bilde av meg og madamen, klare for kveldens spillopper på RC i Jakarta;
    image.jpg
     
    wilhelm, AndersB, Darkcho and 14 others like this.
  16. EB

    EB Forum Kaptein

    Innlegg:
    752
    Likes mottatt:
    434
    Bonuspoeng:
    63
    Takk for det gamle ønskes fra Scandic Copenhagen. Hatt en frokost med bobler på Cafe Victor - nå en ettermiddagshvil før feiringen av det nye året skjer i Fredriksberg hos gode og med gode venner.

    Nyt:)
     
    tommy777 and Php7980 like this.
  17. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,818
    Likes mottatt:
    3,024
    Bonuspoeng:
    113
    Det var da pochchers!
    Jeg som ikke skulle bruke noe særlig penger på fyrverkeri i år. Så kommer det opp et godt tilbud, og dermed er man 800 kr fattigere.
    Penger opp i luften bokstavelig talt.
    Jaja. Er det rart jeg drikker.....
     
    tommy777 and Php7980 like this.
  18. Fnate

    Fnate Halvstudert Røver

    Innlegg:
    3,545
    Likes mottatt:
    6,549
    Bonuspoeng:
    183
    Nevøen min sier de pleide å skyte opp torsk på Sørlandet når han var ung. Er det dette du har planer om?
     
  19. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,818
    Likes mottatt:
    3,024
    Bonuspoeng:
    113
    Vi måtte slutte med det når rakettene på stang ble forbudt.
    Det ble så vanskelig å feste torsken til disse batteriene.
     
  20. Ruby

    Ruby Super-veteran

    Innlegg:
    1,933
    Likes mottatt:
    6,786
    Bonuspoeng:
    183
    Du må få orden på været der nede, for jeg er snart på vei nedover ;)
     

Del denne siden