God onsdag ønskes - bedre sent enn aldri

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av Travellingalf, 22. febr 2017.

  1. Travellingalf

    Travellingalf Ut på tur - aldri sur InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    5,675
    Likes mottatt:
    10,175
    Bonuspoeng:
    293
    Så vidt jeg kan se så er det ikke blitt opprettet en "god morgen" tråd i dag enda? Vel, da får jeg bare gjøre det da!

    Ikke mye nytt å melde fra Sunnmøre i dag, men for første gang på en god stund så er det tendenser til sol ute og nysnø i fjella. Og det er det nok mange som setter pris på i disse ferietider.
    Ellers så kan man lese i media i dag at kommunen jeg bor i er en av de som skal bli tvangssammenslått og dette fører jo til at følelsene settes i sving hos mange. Selv er jeg nok en av de som er for sammenslåing så jeg sliter med å oppvise de helt store følelsene rundt dette. Men det hadde selvfølgelig vært bedre om dette var ett valg vi i kommunen hadde valgt selv da.

    Jaja. Ha en fin onsdag uten noen former for tvang!
     
    Baldrick and whaat like this.
  2. Frank

    Frank EBD, LFC, YNWA

    Innlegg:
    13
    Likes mottatt:
    19
    Bonuspoeng:
    3
    God onsdag fra sk0955 sete 5f, kåno sove og det serveres GT ,livet er bra, er bare meldt 15,9 mm nedbør ved ankomst Miami, ikkje avskrekende for ein som er oppvokst på vestlandet.
     
    Travellingalf liker dette
  3. jayeff

    jayeff Medlem

    Innlegg:
    136
    Likes mottatt:
    133
    Bonuspoeng:
    43
    God ettermiddag fra SK760. MR-retur fra GDN. Skal sitte i gullstua på CPH fra 16-20. Kan gjeste inn.

    Ha en flott dag videre!
     
  4. Ragna Rekkverk

    Ragna Rekkverk Aktivt Medlem

    Innlegg:
    354
    Likes mottatt:
    882
    Bonuspoeng:
    93
    God morgen. Zombietrøtt etter å ha stått opp før fuglene feis for å delta i et radioprogram. Sitter og klær i fingrene etter å bestille meg en tur til Tromsø, men sliter med at det er veldig dårlig med tilgjengelige avganger de dagene jeg helst vil reise.
     
  5. WannaBeFrequentFlyer

    WannaBeFrequentFlyer EBD, Strawberry Platinum Lifetime

    Innlegg:
    1,227
    Likes mottatt:
    1,345
    Bonuspoeng:
    113
    God kveld fra Taipei! Straks midnatt her.. Dagens action: Glemte sekken min igjen på en buss på et mindre sentralt sted i byen, med passet mitt oppi! :confused: Lettere panikk da! :(
    Engelskkunnskapene til folk her er ikke allverdens, så etter å prøvd diverse ting så fikk jeg til slutt hjelp tilbake på hotellet. Kunne etter hvert dra og hente sekken på busstasjonen. Ingenting var borte. Pass, penger++ lå der. I love Asia! :)

    Håper dere andre har en mindre dramatisk dag! :p
     
    Petter B-C, phileas, RoadKing and 2 others like this.
  6. Are

    Are EBD - Eurobonusekspert? InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    13,334
    Likes mottatt:
    19,543
    Bonuspoeng:
    293
    God morgen fra Polaris Loungen i Chigaco :)

    Her har frokosten blitt inntatt, langt mindre sunn enn vanlig..

    upload_2017-2-22_16-49-35.png

    Den erfarne Chigaco-flyver ser at dette er hakket spissere enn normalt for United Club.. Denne loungen er helt ny og ser ut som lobbyen på et bra hotell. United Club som vi besøkte sist i Chigaco var mer som et slitent motell..

    Den observante IF-leser ser også at det står en F på billetten. Det er da endelig på tide med en 13.5 timer flight i ANA F :)
    United F i går gjorde akkurat som det skulle, ingenting å klage på vedrørende service og langt bedre enn f.eks. SAS C etter min mening.
    Det betyr jo egentlig at man ikke helt kan si at UA F egentlig er et middelmådig C-produkt, all den tid man anser SAS C som et topp-end C-produkt. (Noe jeg i og for seg dessverre ikke gjør..).

    Men det kommer en bedre skildring etterhvert, samt noen bilder. Forsøker å ta noen notater underveis så alle fire F-produkt kan sammenliknes.

    Ha en forøvrig fin dag i Norge selv om dere er 7 timer i fremtiden :)
     

    Attached Files:

    Stuttfeiten, Bolle, Henrik and 5 others like this.
  7. phileas

    phileas «Thanks upgrade»

    Innlegg:
    640
    Likes mottatt:
    2,931
    Bonuspoeng:
    93

    Fantastisk, verden er heldigvis ikke fullt med tyver. Syntes du bør skrive en hyggelig email til busselskapet med kopi til turistkontor i landet. Det blir sikkert bussjåføren som kanskje tok seg av sekken glad for. Har selv bare gode minner fra reiser overalt i Asia. Gleder meg til å besøke Taipei i sommer. God videre ferie :)
     
  8. RoadKing

    RoadKing Helt hekta

    Innlegg:
    15,582
    Likes mottatt:
    32,370
    Bonuspoeng:
    293
    I second that!
     
    Stuttfeiten liker dette

Del denne siden