Enda en natt på Hotel 33 på Økern. Hvitt og overskyet ute. Skal bli godt med to dager fri nå og en natt på Farris Bad i privat regi Tallinn ga meg utsettelse på CTen som utgikk ved årsskifte så det meste av i går kveld ble brukt til å snekre sammen en ny rute til Vietnam. Får håpe de godtar mine ønsker idag. Ha en flott onsdag!
God morn fra Trondheim Vind og snøfokk idag.....får vel ta bilen idag. Drøye 14 dager til neste tur....litt lenge imellom Ha en stille dag
God morgen fra snøstormen i hovedstaden! Kjørte kona til Flytoget kl 06, da var det nesten ingen andre ute. Nedenfor Smestad regnet det. Oppe i høyden snør det. Og blåser! Om ikke annet blir det kanskje litt snø igjen til Holmenkollen skifestival i helgen. Som nærmeste berørte håper jeg nesten at koronaen gjør at de må avlyse. Fryktelig masete med alle disse fulle folka som raver rundt oppi her. Egentlig hadde jeg planen klar, skulle reise til Brussel i morgen. Men, noen på jobben glemte å sjekke kalenderen min, og la inn et rimelig viktig møte på fredag. Så da må jeg bli hjemme. T-22 ORD
Morn fra et åpent kontorlandskap i Oslo. Ikke så mye mer å melde. Forhåpentligvis T-23 til tur langtavgårde, men en vet jo aldri i disse dager
T-0 - ORD Bare litt siste pakking og så bærer det avgårde til OSL. På den kjipe siden, jobben har innført strenge reiserestriksjoner, så tur til London planlagt om ti dager må kanselleres Ha en super dag!
God morgen fra vinterlandskap i Sølvbyen. I dag blir det snømåking på hytten som gjelder. Men først skal Fornavnet hentes, håper snøen ikke er for dyp for han. God onsdag ønskes til alle! T-29, om corollaen holder seg borte.
God onsdags morgen fra den Arktiske hovedstaden Nesten skyfri himmel her idag også og hele -3°C ute Denne uka er det vinterferie her nordpå men jeg skal planlegge litt program for helgens troppsamling for tropp 4 som skal på Eurojam til sommeren. Ellers blir det en sosial kveld med noen venner og mer er det ikke å melde. Det er 2 dager til jeg skal ut å reise Ha en flott onsdag
God morgon frå Aust-Finnmark! Solide 8 blå ute, men sol frå skyfri himmel Diverre altfor lenge til neste flytur... Ha ein bonusinnbringande dag, folkens!
God morgen x2 fra den Arktiske Hovedstaden. i motsetning til en annen morgenfugl på -3, så noterte jeg -5.5 og knirkelyder i snøen når jeg tok beina fatt til sentrum. Dagen kunne dog ha havnet opp med super-Gruff. Fikk melding om at morgendagens reise var klar for innsjekk. Tilfeldigvis oppdager jeg at jeg har booket enveisbilletten feil vei. Takket være booking på bonuspoeng og en stor dose flaks fikk jeg endret OSL-TOS til TOS-OSL uten ekstra omkostninger Da er det bare å nyte sola
God morgen for Viken. EB binga vokser, Saga, SAS MC, AmEx, Wiedrøe, trumf, Shell, SAS TW, Viatrumfen... Så mange valg muligheter, så mange fakturaer, så mange jobb timer, så mye glede T-Sjefen VS @drsyk 1-0 til hysteri... T- SAS VS @drsyk 1-0 HKG ... God dag i luften som på bakken.
God ettermiddag fra Bangkok .. varmt og fint vær her, men godt å være inne .. Må bare få sagt at det var nydelig å se at koffertene kom på båndet med de tette forbindelsene vi hadde i går .. Snakkes!
Siden @Eddie47 er på tur så kan jeg si at ryktene skal ha det til at det er finere vær i Bergen enn i Oslo i dag (Les: Null nedbør)
T-2 til Zermatt. OSL- ZRH-OSL i SAS Plus med en kompis. Bare SAS ikke kansellerer flere avganger så blir dette bra.
Fantastisk god onsdag fra Nordlysbyen Alta! Var å ukehandlet på Kiwi i morges når de åpna for å ha det unnagjort før jobb. 3 timer etter at jeg betalte tikket SMS’en inn, ENDELIG var det min tur!
Gratulerer! Min del av Viken er plutselig uten strøm. Ikke veldig praktisk, og selvfølgelig har jeg gjort masse arbeidsoppgaver som ikke trenger strøm/PC før i dag og var klar for den delen av jobben nå... Kan jo være det kommer raskt tilbake da. Litt rart at den forsvart, ingen storm eller annen logisk grunn jeg kan se...