God onsdag fra Bangor

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av tommy777, 17. sept 2014.

  1. tommy777

    tommy777 Founder

    Innlegg:
    4,749
    Likes mottatt:
    6,448
    Bonuspoeng:
    183
    Jau jau jau. ENDELIG en United flight som nesten var på rute og så ut til å lande noen minutter før rute.

    WHAA WHAAAAAAAA......

    Unge satt noe i halsen og selv om de fikk ut dritten bestemte moren, mot legens anbefaling, at lande det skulle vi.

    Så familien Ngugu hoppet av i Bangor med en kid som så frisk som fy ut da de gikk av flyet.

    Og her satt man da og venter på å komme seg videre mot Brussel.

    Toget til Dusseldorf rekker jeg ikke, eneste sjansen jeg har er leiebil, som er bestilt. Tar to timer å kjøre, møtet er kl 1400 og vi skal nå lande kl 11:27AM. Dersom vi kommer oss avgårde om 23 minutter. Fuel har vi, men man må visst ha en teknisk sjekk på en 777 etter at fuel har blitt dumpet.

    Er ikke akkurat optimistisk, men vi får se. SKÅL, nei det kan man jo ikke si siden man skal kjøre og i møte.
     
    Fnate and John in The Tower like this.
  2. EB

    EB Forum Kaptein

    Innlegg:
    752
    Likes mottatt:
    434
    Bonuspoeng:
    63
    God morgen Oslo! Snart frokost på Clarion Collection Hotel Folketeatert mens vi venter på at Hertz skal åpne kontoret på Oslo S. To dager i bil langs kysten til Stavanger...første natt i Arendal. Ha en herlig onsdag!
     
  3. PettR

    PettR パイロット

    Innlegg:
    278
    Likes mottatt:
    395
    Bonuspoeng:
    63
    God mornings fra Bjørvika! Litt mindre søvn enn planlagt i natt, så skal prøve å lure til meg en liten time på jobb. (Hysj?)
    Dagens frokost består av en halv skolebolle. Hurra!

    Ha en bedre onsdag.
     
    John in The Tower liker dette
  4. Cecilie

    Cecilie Se! Jeg sitter i en flymotor.

    Innlegg:
    2,180
    Likes mottatt:
    2,364
    Bonuspoeng:
    113
    Slottid ut fra Båddådjo på morraquisten. Visste ikke at det var så travelt her.
     
  5. Finn Erik Edvardsen

    Finn Erik Edvardsen Medlem

    Innlegg:
    237
    Likes mottatt:
    202
    Bonuspoeng:
    43
    God Onsdag fra Waikiki - her er solen paa vei ned. Travle dager - 12 timer paa jobb i dag, men allikevel tid for en 5 Miles joggetur og 2 svoemme turer i det stille hav. ha en bedre Onsdag
    godmorgen.JPG
     
    John in The Tower liker dette
  6. Snorreth

    Snorreth Medlem

    Innlegg:
    120
    Likes mottatt:
    104
    Bonuspoeng:
    43
    God morgen fra Blindern!
    Alltid deilig med disse friukene -- eh, må jobbe hjemme når jeg først er det.

    Skal straks ta meg frokostblanding og kaffe, før jeg setter i gang med hammer og sag.
    Vi har modifisert litt på det ene skapet som tilhører "oppvaskbenken". Må derfor ty til litt håndarbeid i dag.

    Ha en fin! :D
     
    PettR and John in The Tower like this.
  7. John in The Tower

    John in The Tower Senior Medlem

    Innlegg:
    904
    Likes mottatt:
    1,181
    Bonuspoeng:
    93
    Gooo morgen fra en duggfrisk barteby! Sola er godt i gang med å brenne bort morgentåka og morgenkaffen sitter der den skal. Ha en fortreffelig dag!
     
    PettR liker dette
  8. Kjakan

    Kjakan Let There Be Dragons!

    Innlegg:
    1,235
    Likes mottatt:
    950
    Bonuspoeng:
    113
    God morgen fra Oslo. Lett overskyet, men skal bli bedre utover dagen. Kvartalsmøte med Telenor i dag, og ellers intet spesielt. Men Adidas Outlet har vareprøvesalg i dag, så da må man dit for å skaffe seg litt mer treningstøy for en veldig billig penge.
     
  9. SASDC8

    SASDC8 Senior Medlem

    Innlegg:
    1,369
    Likes mottatt:
    1,526
    Bonuspoeng:
    113
    Morgen fra Bergen! Vakkert vær å sitte inne i et møterom med utsikt over Vågen. Må nok en tur på Fløyen senere før det blir Brasiliansk til middag :)

    Bergen viser seg virkelig fra sin beste side, så dette blir en kongedag :)

    Ha en vakker tirsdag!
     
  10. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,818
    Likes mottatt:
    3,024
    Bonuspoeng:
    113
    Go'onsdag fra det Sørlandske!

    Nok en dag med skinnende sol, og det skal visst fortsette noen dager enda. Gledelig nok det. Ser ut som den globale oppvamingen hjelper, så jeg vurderer fra faktisk å la være med å la bilen stå på tomgang om natten lenger......
    I dag skal dagen fylles med jobb og uten planer i ettermiddag skal det vel bli greit med litt sosialt med unga.

    Neimen jasså ja. Kommer du innom på veien?
     
  11. PlusGo

    PlusGo Medlem

    Innlegg:
    109
    Likes mottatt:
    36
    Bonuspoeng:
    28
    God onsdag fra Oslo.
    Delvis overskyet ute, noe som passer meg bra. Sitter nå på blindern å leser, det er altfor mye pensum på for kort tid.

    Ønsker alle sammen en riktig fin dag!
     
  12. Fnate

    Fnate Halvstudert Røver

    Innlegg:
    3,545
    Likes mottatt:
    6,549
    Bonuspoeng:
    183
    Jeg trodde jeg hadde en bedriten morgen jeg... Men dette hørtes jo ekstra kos ut.

    God morgen fra gate 51 og straks boarding med SU2175 til Moskva. Jeg kjenner allerede lukten av Russland og det er bare å si det - det som for97% av pax her er lukten av hjemme... det er for meg lukten av borte. Skikkelig borte og mat jeg gråter inni meg når jeg tvinger inn i gapet. Vrææææl....

    Ha en bedre morgen
     
    tommy777 liker dette
  13. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,818
    Likes mottatt:
    3,024
    Bonuspoeng:
    113
    Slutt å grin, og skyll gørra ned med noe russisk vodka! Nastrovie!
    Stoit li udivlyat'sya, vy p'yete ?
     
  14. tommy777

    tommy777 Founder

    Innlegg:
    4,749
    Likes mottatt:
    6,448
    Bonuspoeng:
    183
    Og det slutter ikke der. Etter 3 timer på bakken i Bangor tok vi endelig av mot Europa. En time med filmtitting og deretter flata jeg ut.

    Våknå opp en time før landing av at de hadde begynt å slamre med frokosten. Åpna blindsene og det var bekkmørkt ute, skulle være 0930 utenfor vinduet, så noe var åpenbart feil.

    Jadda, sør for Grønnland hadde vi gjort en 180 og vi var på final inn tilbake i Chicago. Etter 11 og en halv time var vil like langt...

    Så da blir det ikke noe tur til Europa denne uken...

    Ha en bedre onsdag.. :p
     
    Twin Otter liker dette
  15. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,818
    Likes mottatt:
    3,024
    Bonuspoeng:
    113
    En ulykke kommer sjeldent alene. Nå kan du angre på at du ikke tok den drinken allikevel. Ikke rart du drikker heller.....
     
  16. Twin Otter

    Twin Otter Airport Collector

    Innlegg:
    191
    Likes mottatt:
    70
    Bonuspoeng:
    28
    AIai... Så faktisk på FR24 at det var en UA maskin som hadde gått fra Bangor mot Brussel som snudde og gikk til Chicago. Hva var egentlig årsaken for at den snudde og gikk helt til Chicago?


    God ettermiddag fra Stavanger. Ikke så mye på tapetet her i gården men har fått unna et møte med banken i tillegg til at jeg har gått til innkjøp av en skikkelig koffert til min kommende California-tur. Vurderte å spørre om å låne en koffert av noen venner, men fant ut at en skikkeiig koffert er en bra investering på lang sikt. Rabatt fikk jeg også. Ikke verst. Lite planer for dagen ellers bortsett fra å lade opp til arbeidshelg. Ha en fortsatt god onsdag folkens!
     
  17. Twin Otter

    Twin Otter Airport Collector

    Innlegg:
    191
    Likes mottatt:
    70
    Bonuspoeng:
    28
    2.oktober flyr jeg avgårde.
     
  18. Twin Otter

    Twin Otter Airport Collector

    Innlegg:
    191
    Likes mottatt:
    70
    Bonuspoeng:
    28
    Takk for det. ESTA i boks, koffert i boks, reiseforsikring i boks. Da er det bare å glede seg opp.
     
  19. Flight Cancelled

    Flight Cancelled Bonusjeger

    Innlegg:
    1,530
    Likes mottatt:
    3,550
    Bonuspoeng:
    113
    God formiddag fra mørekysten (tror jeg, det er så mye skodde utenfor at det er vanskelig å se hvor jeg er). Her pakkes det med full innsats. Er litt vanskelig å plutselig pakke et "helt liv" ned to kolli. Tok en tur på koffertsjappa og kjøpte meg en svær samsonite-bag for å supplementere min svære samsonite-koffert, da jeg konkluderte med at medium-størrelse på kolli nr 2 enkelt og greit er for smått. Dyne, pute, vinterjakke og vintervest ble kjørt hardt ned i vakumposer før støvsugeren gjorde sin magi - problemet nå blir bare å få det hele under 46 kg... :)

    Ha en fin onsdag alle sammen. :)
     
  20. tommy777

    tommy777 Founder

    Innlegg:
    4,749
    Likes mottatt:
    6,448
    Bonuspoeng:
    183

Del denne siden