Her i Gull-Loungen på OSL er det stille. Skulle egentlig fly OSL-BCN i SK Plus men ble booket om til LH OSL-MUC-BCN i Eco. Fikk likevel gå i Loungen og siden den vanlige er stengt kom vi inn i Gull-Loungen. Ha en fin onsdag alle sammen!
God onsdag frå Sunnfjord. Her skal veden stablast på plass, slik at vinteren berre kan komme. Måtte heimelaget lukkast, @indahla
God helg fra hovedstaden! Helgen er kort, men det er de små tingene som teller. I dag skal hunden på playdate, og jeg skal gjøre minst mulig.
Nok en deilig sommerdag i Østfold, og jeg skal ut på poengjakt. Stolpejakt! Har tilogmed fått med minsten i dag, han er ikke så ivrig til vanlig men i dag er han gira for vi fant ett kart med mange sorte stolper. Flere som jakter?
God 1. Mai fra Nordens Paris Kom sent hjem igår og det var godt å få sove noen timer. Idag er det 2° og skyet himmel og ikke mye å foreta seg Håper SAS partene kommer til enighet hos riksmegleren idag! Også ønskes alle en god onsdag uansett hvor hen i verden du er
God 1. Mai fra hovedstaden. Klarte å snu døgnet tvert etter 24t på reise. Fornøyd med 7t og 46min med søvn. Skal bli fint med litt hverdag igjen nå.
Yo fra Oslo fra baksiden av Linderudkollen I dag blir nok en morsom kamp i cl, og kjusa de som får oppleve det live.
God onsdag ifra Drammen, papir på kontoret som "må" forflyttes til utført hylla... God 1. mai i luften som på bakken... Trodde han mente dobbel date. Beklager dysleksien tok overhånd. Trodde var et lovverk for dyrebeskyttelse i henhold til sitatet: (mulig jeg tenker i boks)
Skrekk og gru... Nettopp pakket bort alt av vinter utstyret, ski sesonger er over. Ved er ikke innkjøpt, i følge meteorologene er det ventet først snøfall i desember. Litt vel langsiktig planlegging @Sunnfjordingen, jobber vel ikke i plan, bygg og eiendoms etaten
God lunch, kammmerater! Innføring av fast midtuke-helg burde bli en ny kampsak i toget, for dette er helt ok. Sent opp (pga seeent i seng i natt), ingen plikter, og god mat underveis - jo, takk, det likes! Eneste nedtur er at et blikk i SAS-appen viste at min tid som EBD tok slutt i natt. Hmmm... tiltak må iverksettes! Ha en flott dag, uansett farge på kortet!
Husk EU261-kompensasjon for nedgradering... du skal ha rett på å få refundert 50% av billettkosnaden.
Interessant... Det vil si at jeg som skulle flydd SAS Plus OSL-CPH-HKG og har blitt booket om til Y hos Thai - OSL-BKK-HKG, har krav på 75% refusjon?
Her er jeg faktisk usikker, er kanskje noen andre her inne som har bedre peiling på om man får 75% av avgiftene? Jeg ville uansett ha startet med å spørre om 75% av alt.