Klokka er straks 0600 i Shanghai. Ligger på gulvet i et hjørne utenfor ankomsthallen og venter på at Maglev-toget skal begynne å gå om en time, for en snarvisitt i Shanghai tower og sentrum. Landa nettopp etter fem timer i AirAsia sin A330 "premium flatbed". For 1800 kroner en vei må jeg si meg veldig fornøyd. Greie seter og fin lounge i Kuala Lumpur med både dusjer og god mat. Håper på en fin tur vestover med SK998 om litt over 7 timer. Med Plusgrade til business blir der forhåpentligvis litt mer søvn der. Ha en fin onsdag!
God morgen fra toget til CPH. Våknet for en og en halv time siden av en forespørsel om jeg kunne dra til YUL i dag, så da var det bare å hoppe i dusjen og gjøre seg klar. Dessverre må jeg stifte beskjennskap med WOW Air på denne turen. Hva gjør man i Montreal på denne tiden av året?
God morgen fra hovedstaden! Solen skinner i dag også! Prøvde å ta bilde ut vinduet, men jeg fant ut at jeg må vaske vinduer... Snart helg?
God morgen fra Nordens Paris Telefonen melder om 1° her, men det kjennes kjøligere. Dette som er nord Norge Idag er det forelesninger også å drive med mye eksamensforberedelser som er neste uke I moderne sosiologiske analysemetoder Samme dag som eksamen, skal jeg også reise til England (da selvfølgelig nesten 5 timer senere) Men ha en God onsdag til alle dere der ute uansett hvor hen i verden dere måtte befinne dere
48 timer igjen til reise til sol & varme. For en gangs skyld ikke så opptatt av mailboxen, det er ikke noe å oppgradere til
God morgon frå Sunnfjord. Regnet har omsider kome tilbake, men ellers står alt bra til. Berre to dagar att til neste flytur
God morgen fra London. Nå er det tid for litt frokost og etterhvert får man vende nesen mot Heathrow T3 for å fly litt i dag også Nyt dagen folkens!
God morgen fra Ålesund, på vei mot Oslo. Tilbake til Ålesund i ettermiddag. Til Stockholm fredag, Hjem til Ålesund fredag kveld. Til Finland lørdag, videre til New Delhi søndag og Hyderabad mandag. 14 flyvninger denne uken er ikke værst. Jobber mot Finnair platinum og god vei mot EBD 6 år på rad
Happy hump day! Må bare komme over denne og én til så blir det flytur om nøyaktig to uker. Får logge på expertflyer med jevne mellomrom for å dempe (?) abstinensene. God tur til dere heldige flyvende!
God formiddag fra Trondheim Heldigvis bedre form, så er tilbake på jobb...da må man visstnok jobbe også...Hrmpf...det er jo på grensen til det uhørte. Får vel booke noen flybilletter da....ligger an til et par turer til Kongens by iallefall, og det er forholdsvis greie priser til LYR også. Me får sjå... Ha en flott dag
God morgen fra Ilulissat nord vest Grønnland Endelig bedre vær i dag med delvis sol og 24 minus Gårdagen var heller elendig, med tett sne drev og dårlig sikt
God ettermiddag fra SK1468. Blir å dumpe bagasjen i bilen i P10, ta flytoget til byen for å rekke konsert med Dave Matthews band. Så flytoget tilbake til OSL og kjøre hjem og pakke om til flyturen til Billund i morgen tidlig . Ettersom det var bare 40 min connection på CPH rakk jeg ikke innom gullstua for å spise heller. Det betyr vel i praksis at middagen i dag ble to polarruller. Godt SAS skjemmer oss bort . Fikk i alle fall en hyggelig hilsen fra dem i dag i mailen
Idag kom meldingen at fra og med 28. Oktober 2019 starter et nytt flyselskap en ny rute mellom Wien og Sandefjord: "Nytt flyselskap på TORP Østerrikes største lavprisflyselskap starter en ny direkterute fra Torp til Wien. Laudamotion tilbyr 2 ukentlige flyvninger fra Torp til Østerrikes hovedstad, med oppstart i oktober 2019." https://m.torp.no/aktuelt/nye-rute-article1619-282.html