God onsdag fra Sola

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av Ruby, 04. mars 2015.

  1. Ruby

    Ruby Super-veteran

    Innlegg:
    1,933
    Likes mottatt:
    6,784
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen, denne streikeonsdagen er det merkbart stille utenfor kontorvinduet mitt. Ellers har sjefen innkalt til møte og han hadde tatt med seg vaffelrøre, så jeg lurer på hvilke baktanker den karen har ;) Ellers blir det i dag møte med en eiendom utbygger samt et møte på skolen.
    Ha en strålende onsdag :)
     
    Cecilie and Fnate like this.
  2. no-backpacker

    no-backpacker www.lavfodmap.no

    Innlegg:
    526
    Likes mottatt:
    728
    Bonuspoeng:
    93
    God morgen fra Bergen med knall blå himmel og soooooool!
    Akkurat nå er jeg sjeleglad for at jeg skal reise med SAS/Widerø på fredag... :)

    Xxx.
     
    Cecilie liker dette
  3. Fnate

    Fnate Halvstudert Røver

    Innlegg:
    3,545
    Likes mottatt:
    6,549
    Bonuspoeng:
    183
    Ååååhhhh fyyy flaaate, nå fikk jeg lyst på vafler også.

    God morgen fra Linje1 ved Frøen. Typisk kontor igjen idag. Nuff said

    Ha en fin dag!
     
    Cecilie liker dette
  4. Cecilie

    Cecilie Se! Jeg sitter i en flymotor.

    Innlegg:
    2,180
    Likes mottatt:
    2,364
    Bonuspoeng:
    113
    Bodø calling!

    Ble en litt annerledes dag enn jeg hadde planlagt, men ey, jeg kommer meg avgårde, tross streik og fulle fly hos de som ikke streiker. Det må man vel være fornøyd med.
    Alternativet hadde vært en vanvittig melkerute ned Helgelandskysten i kveld, med 0 EB-poeng.. Sinnsykt uaktuelt, som de fleste her inne sikkert er helt enig med meg i :eek:

    Meh. Nei, får vel pakke litt dilldall å ha med meg på tur, og så swoooosh, avgårde til flyplassen om litt! Ha en fæb onsdag!
     
  5. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,818
    Likes mottatt:
    3,024
    Bonuspoeng:
    113
    Morgen også i det Sørlandske!
    Minusgrader ute til morgenen og isskraping av bilen. Trodde vi var ferdige med sånt tøys for i år. Våren skulle jo være kommet.
    Men det er da i det minste blå himmel og sol, så da blir det nok varmere etter hvert.

    Mye å gjøre på kontoret i dag også. Så tiden skal nok gå fort. Best å komme i gang så det ikke er natta før man kommer hjem igjen.

    Huy!
     
  6. LN-FHU

    LN-FHU Freaked out member InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    3,910
    Likes mottatt:
    10,274
    Bonuspoeng:
    183
    Go onsdag fra Trondheim
    Jobb idag, men sjuk eldstemann hjemme gjør at det sannsynligvis blir hjemmedag i morgen igjen....håper ikke det da :)

    Ha en strålende onsdag :D :D :D
     
  7. afirm

    afirm Veteran InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    1,853
    Likes mottatt:
    5,476
    Bonuspoeng:
    183
    God onsdag frå flybussekspressen til Rygge. RyanAir gjev dårleg med bonusopptening, men som student må ein vel av og til ofre noko. Eit knapt døgn skal tilbringast i London.
     
  8. PCR

    PCR Senior Medlem

    Innlegg:
    556
    Likes mottatt:
    666
    Bonuspoeng:
    93
    Hola!
    En förhållandevis stilla dag på jobbet gör att jag kan ta i tu med överlämningar och liknande inför mitt avslut. Känner inte ens behovet av kaffe idag :)
     
  9. Snorreth

    Snorreth Medlem

    Innlegg:
    120
    Likes mottatt:
    104
    Bonuspoeng:
    43
    God formiddag fra Skagen i Danmark.
    Her skinner sola og det er mellom 5-7 grader i luften.

    Var visst mer arbeid på den første båten enn antatt. Urk! Men jeg skal hjem før mandag uansett.

    Ha en fin dag!
     
  10. SASDC8

    SASDC8 Senior Medlem

    Innlegg:
    1,369
    Likes mottatt:
    1,526
    Bonuspoeng:
    113
    God dag fra Bodø.

    8 timers kontordag, før SAS tar meg til BGO vis TRD klokken 1505. Håper det blåser mindre på TRD enn sist uke, da jeg ikke har lyst på en ny tur til KSU...

    Ha en strålende onsdag!
     
    LN-FHU liker dette
  11. LN-FHU

    LN-FHU Freaked out member InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    3,910
    Likes mottatt:
    10,274
    Bonuspoeng:
    183
    Blir nok landing her idag , så ta det helt kuli :D:D
     
    SASDC8 liker dette
  12. Travellingalf

    Travellingalf Ut på tur - aldri sur InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    5,685
    Likes mottatt:
    10,234
    Bonuspoeng:
    293
    God onsdag fra Møre også.

    Her ble det plutselig vinter igjen, men så langt har i alle fall snøen vett til å holde seg oppe i høyden! Rolig innedag i dag så langt med andre ord. Sitter og pusler med "ettervirkningene" etter forsinkelsen vår mellom EWR og CPH i vinterferien og har nå satt AirHelp på saken for å få erstatning. I beste fall kan vi få utbetalt 600 Euro hver minus 25 % til AirHelp. Altså langt bedre enn ingenting og viss vi ikke får noe så får heller ikke de noe.
    I tillegg har jeg sendt e-post til SAS for å be om EB poeng etter den gamle opptjeningstabellen siden reisen ble bestilt i fjor høst. Satser med andre ord både på ekstra poeng og peng!
     
    SASDC8 liker dette
  13. SASDC8

    SASDC8 Senior Medlem

    Innlegg:
    1,369
    Likes mottatt:
    1,526
    Bonuspoeng:
    113
    Juhuu! Når vi endelig tok bakken forrige torsdag var det med et brak ;)
     
  14. Baldrick

    Baldrick Cunning Planner

    Innlegg:
    1,793
    Likes mottatt:
    4,523
    Bonuspoeng:
    113
    God dag fra Clarion Gardermoen! Her er det NITO-konferanse og såkalt sentral avtalekonferanse. Foreløpig ikke så kjedelig som det kan høres ut, med interessante innlegg og debatt på agendaen. Satser uansett på at festmiddagen i kveld blir høydepunktet. Sjalabais!
     
  15. kwa

    kwa Høytflyvende

    Innlegg:
    36
    Likes mottatt:
    25
    Bonuspoeng:
    8
    God ettermiddag fra Flesland. Som vanlig nærmest klinisk renset for strømuttak. Skjønner overhodet ikke plasseringen av noen av de få som eksisterer. Når nærmeste stol er 5m unna, blir det for dumt.
    Ei heller fungerende WiFi i dag. Melkeruten BGO-TRD-BOO-TOS hjem i dag, oh joy! Kan ellers melde om lynnedslag i innkommende fly fra CPH. Moro når det skulle annonseres på engelsk og ble oversatt til "tekniske problemer".
     
  16. Christian

    Christian Senior Medlem

    Innlegg:
    904
    Likes mottatt:
    295
    Bonuspoeng:
    63
    Ble jo veldig skiftende utover dagen i Bergen. Rakk selvfølgelig å sykle fra Sandsli akkurat det hadde blitt dårlig. Så snart jeg var hjemme skinte solen igjen. Men jammen er det lyst kl seks på ettermiddagen nå.

    Blir litt hjemmelekser når barna er i seng.
     

Del denne siden