God morgen, denne streikeonsdagen er det merkbart stille utenfor kontorvinduet mitt. Ellers har sjefen innkalt til møte og han hadde tatt med seg vaffelrøre, så jeg lurer på hvilke baktanker den karen har Ellers blir det i dag møte med en eiendom utbygger samt et møte på skolen. Ha en strålende onsdag
God morgen fra Bergen med knall blå himmel og soooooool! Akkurat nå er jeg sjeleglad for at jeg skal reise med SAS/Widerø på fredag... Xxx.
Ååååhhhh fyyy flaaate, nå fikk jeg lyst på vafler også. God morgen fra Linje1 ved Frøen. Typisk kontor igjen idag. Nuff said Ha en fin dag!
Bodø calling! Ble en litt annerledes dag enn jeg hadde planlagt, men ey, jeg kommer meg avgårde, tross streik og fulle fly hos de som ikke streiker. Det må man vel være fornøyd med. Alternativet hadde vært en vanvittig melkerute ned Helgelandskysten i kveld, med 0 EB-poeng.. Sinnsykt uaktuelt, som de fleste her inne sikkert er helt enig med meg i Meh. Nei, får vel pakke litt dilldall å ha med meg på tur, og så swoooosh, avgårde til flyplassen om litt! Ha en fæb onsdag!
Morgen også i det Sørlandske! Minusgrader ute til morgenen og isskraping av bilen. Trodde vi var ferdige med sånt tøys for i år. Våren skulle jo være kommet. Men det er da i det minste blå himmel og sol, så da blir det nok varmere etter hvert. Mye å gjøre på kontoret i dag også. Så tiden skal nok gå fort. Best å komme i gang så det ikke er natta før man kommer hjem igjen. Huy!
Go onsdag fra Trondheim Jobb idag, men sjuk eldstemann hjemme gjør at det sannsynligvis blir hjemmedag i morgen igjen....håper ikke det da Ha en strålende onsdag
God onsdag frå flybussekspressen til Rygge. RyanAir gjev dårleg med bonusopptening, men som student må ein vel av og til ofre noko. Eit knapt døgn skal tilbringast i London.
Hola! En förhållandevis stilla dag på jobbet gör att jag kan ta i tu med överlämningar och liknande inför mitt avslut. Känner inte ens behovet av kaffe idag
God formiddag fra Skagen i Danmark. Her skinner sola og det er mellom 5-7 grader i luften. Var visst mer arbeid på den første båten enn antatt. Urk! Men jeg skal hjem før mandag uansett. Ha en fin dag!
God dag fra Bodø. 8 timers kontordag, før SAS tar meg til BGO vis TRD klokken 1505. Håper det blåser mindre på TRD enn sist uke, da jeg ikke har lyst på en ny tur til KSU... Ha en strålende onsdag!
God onsdag fra Møre også. Her ble det plutselig vinter igjen, men så langt har i alle fall snøen vett til å holde seg oppe i høyden! Rolig innedag i dag så langt med andre ord. Sitter og pusler med "ettervirkningene" etter forsinkelsen vår mellom EWR og CPH i vinterferien og har nå satt AirHelp på saken for å få erstatning. I beste fall kan vi få utbetalt 600 Euro hver minus 25 % til AirHelp. Altså langt bedre enn ingenting og viss vi ikke får noe så får heller ikke de noe. I tillegg har jeg sendt e-post til SAS for å be om EB poeng etter den gamle opptjeningstabellen siden reisen ble bestilt i fjor høst. Satser med andre ord både på ekstra poeng og peng!
God dag fra Clarion Gardermoen! Her er det NITO-konferanse og såkalt sentral avtalekonferanse. Foreløpig ikke så kjedelig som det kan høres ut, med interessante innlegg og debatt på agendaen. Satser uansett på at festmiddagen i kveld blir høydepunktet. Sjalabais!
God ettermiddag fra Flesland. Som vanlig nærmest klinisk renset for strømuttak. Skjønner overhodet ikke plasseringen av noen av de få som eksisterer. Når nærmeste stol er 5m unna, blir det for dumt. Ei heller fungerende WiFi i dag. Melkeruten BGO-TRD-BOO-TOS hjem i dag, oh joy! Kan ellers melde om lynnedslag i innkommende fly fra CPH. Moro når det skulle annonseres på engelsk og ble oversatt til "tekniske problemer".
Ble jo veldig skiftende utover dagen i Bergen. Rakk selvfølgelig å sykle fra Sandsli akkurat det hadde blitt dårlig. Så snart jeg var hjemme skinte solen igjen. Men jammen er det lyst kl seks på ettermiddagen nå. Blir litt hjemmelekser når barna er i seng.