God morgen fra Trondheim Jobb og kaffe - en makaløs kombo Sykkel til jobb og dagens dont er igang - polet fikk besøk igår og nå er det bare å vente. Litt usikker hva som skjer idag - håper på ingenting sånn at jeg kan se de to første episodene i sesong to av Mandalorian Ha en strålende onsdag
God morgen fra Viken Allerede i møter på Teams og jeg kjenner det er usedvanlig tidlig for et B-menneske. En bra uke med litt lys i tunnellen med tanke på å kunne reise i siste del av 2021. For øvrig T-10 til neste tur med fokus på god mat og drikke i hyggelig selskap! Ha en strålende dag
God morgen fra det sørlandske. Artig liten motstrøms kronikk som kanskje kan gi noen skam-senkende impulser til de av oss som tross alt har følt LITT på dagens evangelium (evangeliet etter St Thunberg) https://www.nettavisen.no/livsstil/...T5h33znffkQJjXs7jgeBWrVrREhlZzcUDQaB_aN_urtiw
Yo fra Cat2/3 Oslo. Mao typisk Oslo-tåke. I dag går det i teams og litt lunchtrav mellom alle teams-møtene. Månedens flytur over fjellet ryker, men satser på at det blir hem til jul! Ha det kjekt
God formiddag fra hjemmekontoret. Venter på håndverkere (føler jeg har gjort det ganske mye i høst..), og jobber litt ved siden av IF. For 4 år siden satt jeg her: Jeg hadde også fått sjokolade av @kjeeli Onsdag betyr snart helg, gjør det ikke?
Hun er mer opptatt av å ha gratis parkeringsplasser utenfor leiligheten sin enn å redde verden. Så jeg tar ikke det hun sier så veldig seriøst. Må si det er minst 3 av disse jeg er uenig med henne i.
På strilelandet er det blitt høst! Det blåser godt ute og det er 5 grader ute .. I lys av peisilden i går kveld «sveipet» og drømte vi oss over Mauritius, Maldivene og Thailand .. søkte litt på nettet etter gode hoteller og steder å varme oss på en gang neste år eller året etter eller .. Du verden så mange flotte steder det er mulig å reise til når vi tør og får lov. Maldivene slo vi fort fra oss, vi er jo svært glad i Mauritius og hva med Thailand som alle skryter av? Poeng og CT brenner i lommen .. Ha en deilig dag, med eller uten brann i lommen ..
Morn fra Viken, delvis rødt og delvis grønt... Onsdag, en dag vi bør ha fri på... Fotball trening kansellert, munnbind påbudt på jobben...Hansker for å berøre pasienter. Munnbind i kollektiv, butikker, munnbind i kontakt med mennesker... Ja det var den vaksinen ja...Kan vi snart få den...Vente leken er vi lei av nå, hører du Trump, ehhhh Biden!!! Skal jo på tur til @Sunnfjordingen med @Eddie47 så dette lover bra. Ha en super dag videre.
Og den brannen er akkurat det vi ikkje treng for at bonusfeberen skal gå ned! Vi treng avkjølande sprudlevatn servert på 30 000 fot! Gjerne akkompagnert av tredje- og/eller sjuandefrukost... Og dessert! Og ein skarp ein (eller tre) til kaffien...om så utan kaffi...
Hvis Donald slutter å omøblere forsvarsdepartementet og lar Joe roe ned de væpnede styrkene, er planen i øyeblikket i september 2021 å spise minst 6 frokoster. Bolle og kaffe på BGO, frokost (den blå gourmetboksen uten syltetøy hvis noen husker den) på BGO-OSL, frokost i gullstuen på OSL, frokost (gourmetboks med syltetøy) på OSL-ARN, frokost i gullstuen på ARN og så en liten frokost med sprudlevann på ARN-ORD .... Du verden ...
Trumpen er en forvokst baby, som fortsatt tror han går i barnehagen, han forventer et Melani henter og leverer til faste tider, og får tåtteflaska når han blir litt grinete, barnehage tanter/onkler liker han ikke(alle som ikke stemte på han) Nå vil han tøffe seg for verden og si: Ingen kødder med meg... Han jobber hardt med å "tro" at holder på makten... Blir vi kvitt han selv om han tapte valget? For en verden vi lever i, vi ønsket bare å fly litt Long haul med litt(MYE) DP/Krug og kaviar til...
God formidag fra et folketomt kontor, har godt over hundre plasser å velge mellom, og tror det er mindre enn en håndfull andre her, så temmelig stille og rolig. Lyset går på bevegelsessensorer så må vifte litt med armene en gang i blant for ikke å ende i totalt mørke.
God morgen fra Sølvbyen. Her er det som vanligst på denne tiden av året, stille og grått. Mange som allerede er i luften idag. Takk til @Eddie47, som minner meg på at SAS er et selskap som ikke unner nordmenn syltetøy til frokost! Neste gang skal jeg ta med en porsjonspakning. Enn så lenge er det en stund til. Ha en frisk og velsmakende dag.
God formiddag! Fin soloppgang fra WF583 i dag. Over en måned siden sist, så var godt å endelig ta en flytur igjen. Ha en fin onsdag!
God morgen fra hjemmekontoret! Kaffe, godstol, laptop. Joda, grei tilværelse. Tenkte jeg trengte avveksling fra mitt vanlige hjemmekontorsted, som egentlig er ganske lik det jeg har på jobb, med docking station, ekstraskjermer og det hele. Bobler ble inntatt på en drøy 600-700ft i går, er vel det nærmeste jeg kommer i nær fremtid. Dette fordi fruen kom hjem med en flask Nyetimber Rose, og vi feiret at det var tirsdag... Må si at jeg likte classic bedre enn rose, men begge er utrolig god! Takker og bukker igjen for tipset Ha en flott onsdag!
God morgen fra Grenland. Kansellert en tur til EWR i mai, og fikk isteden en tur til DPS i september i biz. Spurte Vibeke om en tur til MLE, og hun bestilte en tur til DPS isteden?? wtf? Sendt en ..hæ?? mail. Får se hva hun svarer. Kjenner jeg er litt skeptisk til Bali- terror og søppel er inntrykket jeg har fått, uten å ha vært der? Ser ikke ut til at det er bill til MLE, så what to do? Er det noen Bali-farere som kan si noe positivt
God dag frå Aust-Finnmark! Her er bølgjehøgda større enn solhøgda...: Reise- og bonusfeberen slår dei begge... Ha ein fin dag, gode medforumistar!