Med mindre du har ein heilt paddeflat plen unngå dei små Gardena robotklipperene som pesten.
Problemet er formen:
Den har om du vil forhjulsdrift aka det store hjulet.
Gardena er etter det eg forstår eit underbruk/billigmerke av Husqvarna, dei bruker i alle fall dei samme bladene, avgrensingskabler etc ,etc
Legg merke til formen med bakhjulsdrift på dei større Husqvarna maskinene, det er formen som nesten alle robotklippere bruker
Problemet med framhjulsdrift er at den tipper framover når dei kjører, plus at slike klippere får meste parten av vekten forover .
Dette fører til at med den minste oppoverbakke eller litt ugjevnheter i plen så sitter den seg faste og står å spinner med fronten i bakken. Er du riktig heldig lager den hjulspor der den står, siden dei ofte har meir enn nok motorkraft og bare vil stå og spinne.
Ein robotklipper med bakhjulsdrift vil derimot tippe bakover når dei kjører framover og lett kommer over ugjevnheter, problemet er faktisk at vist du prøver å kjøre den i ein for bratt bakke så kan den havn på rygg med hjula peikende rett mot himmelen.
Korleis veit eg dette?
Har hatt ansvar for ein av dei større Husqvarna modelene i 7-8 år, opprinnelig mine foreldre sin som nå er blitt min. Men har eit lite side stykke på andre siden av huset som eg var lei av å slå. Kjøpte ein av dei minste Gardena modelene og det var bare kødd frå dag ein.
Snakket med ein nabo av min foreldre som var inspirasjons kilden til at min far kjøpte ein slik til å begynne med og hun fortalt om mange av dei samme problema med ein Husqvarna med forhjulsdrift
Noe ala denne her.
https://www.gardenstore.no/robotgrasklippare-husqvarna-automower-105
Etter dei opplevelsene med Gardena så har eg egentlig meir tro på denne billig modelen hos Obs Bygg enn ein framhjulsdreven robotgrasklipper.
https://www.obsbygg.no/hage-og-utemiljo/hagemaskiner/gressklippere/2169566
Det føles som om Husqvarna ville konkurrere i den lavere del av markedet og valgte å bruke Gardena og framhjuldrift modelene for å unngå å spise opp markedsandeler frå dei dyrere Husqvarna modelene.
Vis alt...