God morgen alle. Flott syklevær til jobb ,uten nedbør og sikkert rundt 16-18 grader. Ligger an til en fisketur ikveld, så her må en pusse både sluk og snøre Eller anbefaler jeg sterkt å kikke litt på stickye'n om matgilde på "Slotskælderen hos Gitte Kik" - jo flere jo bedre Ha en ordentlig onsdag
Mornings fra Budapest. Noen timer på kontoret før hjemreise med NAS til OSL. Så noen timer hjemme før neste tur til TLL. Spent på å prøve Hilton Tallinn.
God morgon frå Aust-Finnmark! Meteorolygen har nyss kome med truslar om kuling og himmelen er allereie grå. Heldigvis er temperaturen tosifra med herlege 11,2 grader Nabokatten, han som heilt garantert har eit edelsteinspryda pandionkort til huset mitt, ligg og snorkar i sofaen og på radioen finn vi Anette Groth hos NRK P1+. Nemnde katt synst ordinære P1 spelar litt for mykje dunk-dunk-musikk Eit alvorleg problem som rir meg som ei mare er det faktum at etter september har eg ikkje éi einaste flyreise planlagt og enn så lenge er det heilt i det blå for når og korleis CT-en skal bli brukt Skulle så gjerne, men avtaleboka seier nei... Akk... Ha ein fin og problemfri dag, folkens!
God morgen fra et jorde utenfor Tønsberg. Sitter på toget på vei til møte. Det regner utenfor. Det er altfor lenge til neste ferie. Satser på at neste ukes fly&øl blir på en dag som passer, så jeg får blitt med! (Også blir det litt bonuspoeng på Sumo også..) 38 dager til neste flytur, til HKG.