God onsdag fra Trondheim

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av LN-FHU, 20. mai 2015.

  1. LN-FHU

    LN-FHU Freaked out member InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    3,910
    Likes mottatt:
    10,274
    Bonuspoeng:
    183
    Så er man tilbake til den gamle tralten igjen -skal ikke fly igjen før 29.mai....*BRRRRR* Lurer på hvordan det skal gå.....:p
    Dagen blir i jobbens tegn, så er det henting av kidsa og hjemme-alene fest med gutta :)

    Ha en fortreffelig onsdag
     
  2. KristianSk

    KristianSk Veteran

    Innlegg:
    1,712
    Likes mottatt:
    1,998
    Bonuspoeng:
    113
    Ser jeg nå har skrevet 1000 poster med vås, klaging, rødbeter, klaging, kofferterer med 4 hjul, klaging, lounger, klaging, klaging og klaging.

    Ha en rimelig konge dag.

    Vel, 1001...
     
    Last edited: 20. mai 2015
    Henrik, Brunello, Henning and 4 others like this.
  3. ErikBonus

    ErikBonus Nytt Medlem

    Innlegg:
    6
    Likes mottatt:
    3
    Bonuspoeng:
    3
    God onsdag.

    Etter hvert går turen til Rygge for å teste ut Ryanairs Business Class :p
     
    tommy777 liker dette
  4. chrisbu

    chrisbu Senior Medlem

    Innlegg:
    877
    Likes mottatt:
    755
    Bonuspoeng:
    93
    God Morgen fra Trondheim her også, litt gårere idag enn det har vært de 2 siste dagene, ikke mye som står på planen idag, eneste jeg vet er at jeg er kastet ut av huset mellom 7 og 11, tenkte meg kanskje på kino med en kompis, noen som har noen anbefalinger?
     
    Last edited: 20. mai 2015
    LN-FHU liker dette
  5. LN-FHU

    LN-FHU Freaked out member InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    3,910
    Likes mottatt:
    10,274
    Bonuspoeng:
    183
    Mad Max !! :)
     
  6. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,818
    Likes mottatt:
    3,024
    Bonuspoeng:
    113
    God formiddag fra det Sørlandske!
    Ikke noe fly på meg heller på en stund. Men greit å være hjemme også. Mye å gjøre, så tida flyr.
    I kveld er det en generalforsamling som krever mitt nærvær, og det samme i morgen. Litt verre i morgen, for den skal jeg lede selv, og kom nettopp på at jeg visst ikke har forberedt meg.... Så det må også gjøres i kveld. Så jodda. Det går i 190.

    Du glemte de 245 postene som inneholdt sylteagurk!! :eek:
     
    tommy777 and KristianSk like this.
  7. Fnate

    Fnate Halvstudert Røver

    Innlegg:
    3,545
    Likes mottatt:
    6,549
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra toget. Litt køen i hele systemet etter messe, og noen uker planlegging av denne. Var så stress at hele uken har blitt et sort hull. :)

    Nå er det imidlertid nesten bare å chille frem til sommeren. #SK2015 begynner å komme på stell og halve sommerferien er planlagt.

    Gullprisen faller med dollaren og jeg har peanøtter i sekken. Fine ting.

    Kos døkk
     
  8. Christian

    Christian Senior Medlem

    Innlegg:
    904
    Likes mottatt:
    295
    Bonuspoeng:
    63
    Frisk og rask fra Bergen. Feberen, den for reise herjer. Svg iah står for tur.
     
  9. Fnate

    Fnate Halvstudert Røver

    Innlegg:
    3,545
    Likes mottatt:
    6,549
    Bonuspoeng:
    183
    Happy flighting!!
     
  10. SASDC8

    SASDC8 Senior Medlem

    Innlegg:
    1,369
    Likes mottatt:
    1,526
    Bonuspoeng:
    113
    Zzzznork fra Bodø.
    Pollendritten har for alvor tatt av ute, og det gjør at jeg veksler mellom trøtt og zombietrøtt :( Sistnevnte gjør det helt mulig å sove stående... Skal bli godt å få flydd litt igjen, og klokken 1730 venter SK4117 og etter hvert Radisson Blu OSL.
    I morgen er det kurs holdt av undertegnede som står på programmet, så håper jeg våkner snart.

    Ha en bedre onsdag!
     
  11. John in The Tower

    John in The Tower Senior Medlem

    Innlegg:
    904
    Likes mottatt:
    1,181
    Bonuspoeng:
    93
    Hoi fra Gullstua på CPH.

    Ferdig med ærbe og nå bærer ferden mot OSL og mer ærbe.

    Grillings på løkka i kveld. Gode ting.

    Happy days!
     
    Herlov liker dette
  12. Kjakan

    Kjakan Let There Be Dragons!

    Innlegg:
    1,235
    Likes mottatt:
    950
    Bonuspoeng:
    113
    God ettermiddag fra Køben. Var oppe kl. 4 i morges for å rekke 06:10-flyet hit. Dæven, det er i overkant tidlig når man la seg 00:30! Har vært i workshop hele dagen, så har ikke hatt sjangs til å bli trøtt. Men jeg tenker jeg blir rimelig sliten etter middagen når man bare skal ta seg en cowboy-strekk på sengen et lite øyeblikk..
     
  13. tommy777

    tommy777 Founder

    Innlegg:
    4,749
    Likes mottatt:
    6,448
    Bonuspoeng:
    183
    God eftan fra Norwegian Epic som ligger ved kai i "Roma". Ikke ett besøk i Italia avdeling sør for Firenze uten i ha en illsint liten lokal helt oppi trynet, denne gang en som jobba for havnevesenet med gul vest som nektet meg å ta snarveien rundt de 100000000 apekattene som skulle selge meg tour, sokker, magneter til kjøleskapet, limoncello, omvisning, buss til Roma og alt annet dill jeg ikke ville ha før morrakaffen.

    Dessverre var fruen tilstede så konfrontasjonen ble avverget før moroa startet ;)

    Flott tur med leiebil til Lago Bracciano, god mat og drikke, herlige folk, neste stopp: Den siviliserte delen av Italia ;)
     
    SASDC8, Fnate and Baldrick like this.
  14. Asbjorto

    Asbjorto Bitt av basillen

    Innlegg:
    71
    Likes mottatt:
    89
    Bonuspoeng:
    18
    God aften fra Stavanger. Henger meg på med en liten post her, for å feire at SK4011 var flight nr 90 siden 1. juli, og jeg derfor pr i dag tidlig er EBD! Personlig mål for 2015 oppnådd . Feirer med kake på Forus sammen med Scandic som har 1 500 000 venner.
     
    SASDC8 and Henning like this.
  15. LN-MOW

    LN-MOW Chattahoochee - eller 'Han Som Klapper Fly'

    Innlegg:
    1,457
    Likes mottatt:
    1,547
    Bonuspoeng:
    113
    Hallois! Her i Anchorage er det fin norsk sommertemperatur, 7 grader og sol. Noen timers sløving her på hotellet før det blir lunch på Snow Goose og shuttle til båten.

    Delta leverte greit. Alltid deilig å gå til venstre når man kommer ombord. Fem timers flytid i de gamle F-setene er imidlertid lenge. Dog langt bedre enn alternativet.
     
  16. Ragna Rekkverk

    Ragna Rekkverk Aktivt Medlem

    Innlegg:
    354
    Likes mottatt:
    882
    Bonuspoeng:
    93
    Grattis med EBD @Asbjorto .
    Jeg sitter her med et glis over snille besteforeldre. Vi booket tilbudsturen for poeng til Houston, og nå har snille besteforeldre sagt at de stiller fem dager som barnevakt, så vi er good to go så snart sommerferien begynner. Gleder meg til bobler over Atlanterhavet (og til shoppingfrenzy i både Galleria og Katy Mills).
     
    Asbjorto, SASDC8 and Henning like this.

Del denne siden