Som EU motstander er jo den ordningen litt "teit" men men (skal ikke snakke politikk her) Men det virket som det er mye forskjellig definisjoner her og der. Da regner jeg på at jeg må betale voksen billett da. Jaja, sånn er livet
Eg har komme meg heimatt med litt blanda følelser etter å ha vore i Trondheim og smakt øl! Me var for effektive, og me fekk litt for god til, og med det været som var på kysten i dag, så var det ingen grunn til å sprade rundt i Trondheim, så eg kom meg til TRD så rask eg klarte, og lærte noko også. Det eg lærte var ikkje at det var dyrt å booke om Plus(minus) saver billetter, det viste eg, og eg hadde booking i morgon og kunne ikkje berre møte opp på TRD, men det eg lærte var at eg la ikkje inn endring til avgangen eg ville ha, som korsta 2750, men til ein på kveldinga, som kosta 1750(ja eg veit det var bookingklasse S og ikkje Z), også kunne eg endre denne etterpå, eller sette meg på Waitlist. Eg rakk uansett endå eit fly tidligare, og gjekk sist om bord og kom meg tidleg heimatt! Elles fungerte det strålende å ta flyet kl 07 i staden for 08 flyet i dag tidleg også, så eg er blitt litt meir glad i plus,minus billettene!