God morgen fra Gullstua OSL. Ferdig med alt som har med jobb å gjøre denne mnd, så jeg tar langhelg fram til 3. Oktober. Dagen begynte allerede klokken 04:00 med biltur fra Hallingdal til Bavaria Gardermoen. Airportservice er et flott konsept, betal for en service en uansett burde ta og stå parkert til du kommer tilbake. Altså gratis bevoktet parkering i tre og en halv uke. Buss til OSL og innsjekk av bagasje og utlevering av boardingkort. Fasttrack, rett gjennom taxfree og opp trappa. Frokost. 50 min til flyet til CPH går, sete 2C. Så videre i 2A til EWR et par timer seinere. Får vente med alkoholen til Gullstua i CPH hvertfall.
God morgen fra Kjevik. Ø.K. avlevert til SAS' Osloflight 8:50 så nå blir det 4 dager med valgfri middag ( a.k.a. singelkosthold) og tv-en for meg selv
God morgen fra Trondheim. Her har det fine været tidligere i uken virkelig tatt pause, og sluppet til en liten høst storm... Satser på at vinden har blåst fra seg til man skal sykle hjem, ellers blir det tungt å tråkke oppover bakkene! Ha en strålene dag, uten for mye vind!
God morgen fra det Sørlandske! Det er da deilig å lese overskriften om langhelg når man vet at man selv må knokle som en slave resten av uka også...... For ikke å snakke om alt stresset det blir i neste uke.... Det er sannelig ikke rart at jeg drikker...... Overskyet i sør i dag, og i kveld står en av de tingene jeg hater mest på agendaen. Foreldremøte på skolen til eldstemann. Er det rart at .... Åja, det har jeg visst allerede nevnt. Skål! Er det ØKH du mener? (Øverst Kommanderende Hjemme)
Hos meg går det i NK.... God formiddag fra Trondheim Det blåser som nevnt i et innlegg over her, men har roet seg litt. Satser på oppholdsvær fordi jeg hater regn.... Ha en strålende onsdag
God morgen fra Oslo. Rolig tur med Norwegian nedover, Trondheim-vinden kunne ikke merkes på tur opp, men jeg har teabstinenser. Nå skal de tre neste dagene brukes på å springe hodeløst mellom flere bedrifter enn det jeg kan telle på en hånd.
God ettermiddag fra Oslo. Da er årets elektrokavalkade i Berlin over, og jeg har i følge min sas app passert min 300. flight på 3 år. Tar nok mindre enn 3 år å dra inn de neste 300 flights tenker jeg..
Du verden, det var mye ... Jeg har bare 200 siden 2003. Men jeg har fløyet mye langt og ikke mange korte. Dessuten var det mye BA fra 2004 til 2011...