God morgen fra Oslo. Her er man forsatt syk, hvilket innebærer hjemmekontor idag også. Og siden man er det, så skjer det ikke så mye ellers i løpet av dagen. Ha en bedre onsdag rundt forbi
Urk. God bedring. God morgen fra Lillestrøm. Det blir en rask tur på kontoret før snuta rettes mot Stockholm og middag på Restaurang AG i kveld. De kan biffene sine, for å si det sånn. Ha en fin dag
Noen som sa syk? Her er det en ny string av influensa oppfunnet, en høyre fra Muhammed Ali er ingenting i forhold I febertoktene i natt drømte jeg at vi hadde en A380 charter og at BA hadde lastet inn feil navn i feil seter... 3 ganger... For ett mareritt. Telekonferanser kl 0700, 0830, 0900. 1100 og 1-2 blir GLIMRENDE. Ha en bedre onsdag(??)
Ha ha ha. Epic. Skal jeg ringe og chartre den BA A380'n til julebordet i FRA da? De er jo vant med å lande der.
Jeg våknet svett og fæl av et mareritt forrige uke, hvor jeg drømte at jeg hadde booket ferietur til Amærika med DY...... Heldigvis var det bare en drøm! Feberfritt på sørlandet i dag. Etter jobb blir det å ordne litt til hummerfiske som starter neste uke. Råtten fisk er digg, synes hummeren. Me? Not so much. Hæv a gudd 1!
God morgen fra Radisson ved LAX. Bursdagsmiddagen i går gikk i fløyten. Klarte å duppe av, og da jeg var våken igjen var restauranten stengt, og jeg duppet bare videre. En får hvertfall få i seg litt frokost, for jeg har ikke spist siden et sted mellom DEN og LAS i går ettermiddag. Utsjekk etterpå, og jomfrutur med et selskap som ser ut som de spesialiserer seg på nettopp jomfruturer.