God morgen fra en regnfull Vigra Her har noen tydeligvis mikset forholdet vann/havre i havregrøten på café-loungen, da dette like så godt kunne vært vann med havregrøtsmak. Portugal og årets forsøk på den perfekte brunfarge står for tur
God morgen fra tropenatt på østlandet. Vi la oss til 23 grader i natt og jammen var det 22 da jeg dro på jobb. Hadde ikke lyst til å stå opp i dag. Hadde ikke lyst til å gå på jobb. Og nå er det bare 2 dager til årets eventyr med Harley. Rocky Mountains står for tur etter en par flighter til Denver.
God morgen fra våte Buskerud. Her er vannet på utsiden og havregrøten inne. Et perfekt blandingsforhold! Lenge siden sist. En uke til nå så er vi airborne. Det blir moro! Ha en fin dag, våt eller tørr, alle!
Vi har rørlegger på besøk på hytta, så dagen har altså startet sånn passe. Satser på at det bare går oppover herfra! Overskyet er det også. 16 dager til neste flytur. @RoadKing Hvilken rute har du til Denver?
God morgen fra Oppdal, like fint sommer som vinter. Føler meg regelrett krenket av reklamen på IF. Greit nok at hyssingen blir tynnere og tynnere for hvert år, men trenger ikke en daglig påminnelse Ha en flott dag med eller uten fyldig manke
Det er vått ute ... Mor sier det er godt for blomstene. Jeg er vel mer redd for at gresset skal begynne å vokse igjen.
God formiddag fra ME by Melia Mallorca. Kan melde om sol og fine forhold i dag også. Ikke hjemreise før i morgen. Fredig med frokost, rolig «start» på dagen videre;
God litt midt utpå dagen frå Valdres. Litt krevande tur i eit forsinka Europa i går, og gudene ville la oss rekke flyet frå CPH til OSL uheldigvis og det blei ikkje nokre ekstra poeng og komp på familien då crewet frå MXP skulle videre til OSL. Så "Flax" kan ein ha
Kanskje du var på flyet jeg egentlig skulle ta fra Milano? Hadde egentlig 20:00 til cph og siste til osl, men booket om til 4718 da vi må rygge og male før flytting...
God ettermiddag fra Karrebæksminde Vaaaaaarmt her......bading hele dagen og rødfargen er meget fremtredende....ja ja, væskebalansen opprettholdes Ha det fint
God ettermiddag fra bollebua på Værnes, Dagens første strekk er gjennomført, mye termikk i luften og litt ustabil Dash 8 ga valuta for pengene. Etter landingen satte jeg kursen rett mot bua og kom til stengt port og rødt lys. Det lokalt utskrevne boardingpasset hadde ikke status i orden, så det ble fisketur etter gullkortet. En kaktus deles ut til Sandnessjøen lufthavn og deres ubrukelige boardingpass; det er f*** meg ikke prioritetstag på bagasjen min heller. Ha en flyvende en, med eller uten ubrukelig boardingpass.
Har 5 egne no-show på samme rute med non-refundable billett de siste 10 dagene. Lurer på om jeg enten skal bli bedre på forecasting eller bestille en flexibel billett i kveld. #bookingdust #morecoffee
Været her sørpå forsetter i samme tralten. Sol og varmt. Ganske utrolig å hatt et slikt vær i ukesvis. Har litt malingsjobb liggende å vente på overskyet vær, men det ser ut som jeg må vente ennå en uke. Ble øyhopping i skjærgården her i dag, dårlig med fisk å få, ble bare en torsk. Såvidt nok til middag. Men vannet var betydelig bedre ....
God kveld fra hovedstaden. Etter en for det meste grå dag, men varm og klam, har solen nå tittet frem. Her våknet man tidlig av at det var i overkant varmt å sove noe lengre, så fikk god tid før jobb i dag noe som forsåvidt er behagelig det selvom litt mer søvn hadde vært godt det også ... siden man våknet tidlig så fristet sofaen etter middag så da ble et en liten høneblund før man ruslet ut i solen en tur. Alt i alt en grei dag, men kunne godt kommet litt regn snart nå...
Nå er det ikke lenger onsdag morgen, men heller ettermiddag eller kanskje til og med tidlig kveld. Har brukt tiden etter middag på å handle inn noe nye klær, selvfølgelig gjennom ViaTrumf slik at en kan fremstå presentabel når en reiser på årets sommerferie CT reise til Filippinene.
Regner med at du er kjent med at reklamen kommer etter dine mange søk på Google etter en mirakelkur for de med redusert manke problematikk..