God onsdag morgen

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av Eddie47, 16. okt 2019.

1. Eddie47

Eddie47 1D

Likes mottatt:
    875,506
    Bonuspoeng:
    293
    Onsdag og reisedag!
    Livet er ikke så verst.
    I dag står SK907 på programmet, 2. gangen jeg flyr til USA fra OSL (og det er bare 11 dager siden sist)
    Håper @Kristian når sine mål for dagen .. god tur.

Ha en fin dag!

Earl, Sonictravel, CKe and 17 others like this.
  2. OttoL

OttoL Veteran

Likes mottatt:
    12,513
    Bonuspoeng:
    183
    Morn fra regnbyen Oslo. Snart trikk, kort arbeidsdag, Millencolin i kveld og København i morgen. Ekkje så gale.

ha det kjekt :)

Earl, Kristian, Sonictravel and 8 others like this.
  3. drsyk

drsyk Dr. Bonusnisse

Likes mottatt:
    21,415
    Bonuspoeng:
    293
    God morgen,

Julegave i år blir avreise, ble veto stemt av madammen og kidz...Hva sier en til det, for en drømme familie.

Dilemmaet blir da følgende: . LH i C 6500 EB pr hode i status, men 21.000 NOK fattigere, eller fly monkey class til 11000 kr, med 0 i EB pr hode. Når @Laffen planter tanker i hode, kan en bruke de 10.000kr en "sparer" til å fly MR ved senere anledning. Dette eventyret er ikke ferdig skrevet...Mangler litt på AmEx for CT nr 3...Må grundig i tanke boksen...De små grå sover enda...:rolleyes:

Nei, nå bli det for mye, her bør vi nok ta inn kaffen og hive løs på pasienter.

God dag i luften og på bakken.

Livet er bra som pensjonist:) Om du smiler til verden, smiler verden til deg.

Dette lover bra. Kort arbeids dag, hva er det:rolleyes:

Earl, Kristian, Sonictravel and 10 others like this.
  4. OttoL

OttoL Veteran

Likes mottatt:
    12,513
    Bonuspoeng:
    183
    7 og en halv time :rolleyes::D

Earl, ArthurDent, drsyk and 1 other person like this.
  5. RoadKing

RoadKing Helt hekta

Likes mottatt:
    33,881
    Bonuspoeng:
    293
    Dette er en no brainer, selvfølgelig bruker du de 10000 ekstra og går for C. Dere har vel familiepool regner jeg med, og x gange 6500 er et betydelig bidrag. Dessuten skikkelig mat og drikke ombord, og ikke minst plass.Hvor mange er dere? 4? dvs 2500 ekstra per pers. Hadde ikke tenkt på det engang.

Sonictravel, Eddie47 and drsyk like this.
  6. RoadKing

RoadKing Helt hekta

Likes mottatt:
    33,881
    Bonuspoeng:
    293
    Forøvrig. Noen av oss er tidlig ute her i verden.
    Air New Zealand er en av dem. Vi har bestilt domestic med dem om 2 måneder, og jeg våkner til denne beskjeden:

upload_2019-10-16_8-29-54.png
    Hvis ikke jeg har blingsa på datoene da... :eek:

Attached Files:

Earl, Kristian, Sonictravel and 4 others like this.
  7. OttoL

OttoL Veteran

Likes mottatt:
    12,513
    Bonuspoeng:
    183
    Jeg fikk samme og skal ikke fly med de før i April neste år o_O Ble litt stresset så måtte dobbeltsjekke, men virker som om det var Air NZ som gledet seg litt for mye til å ha meg ombord :D

Earl, Kristian, Sonictravel and 4 others like this.
  8. drsyk

drsyk Dr. Bonusnisse

Likes mottatt:
    21,415
    Bonuspoeng:
    293
    Endelig en som bet på agnet, takk @RoadKing for glimrende råd:)

9. drsyk

drsyk Dr. Bonusnisse

Likes mottatt:
    21,415
    Bonuspoeng:
    293
    God tur i Air NZ, her lukter det reisebrev ;)

RoadKing, thomassg and ArthurDent like this.
  10. OttoL

OttoL Veteran

Likes mottatt:
    12,513
    Bonuspoeng:
    183
    upload_2019-10-16_8-56-38.png
    upload_2019-10-16_8-58-16.png

Godt de begynner med påminnelser 172 dager før avreise..

Turen skal såklart bli dokumentert ;)

Earl, Kristian, thomassg and 4 others like this.
  11. holmen

holmen "Ung" og "lovende"

Likes mottatt:
    64,752
    Bonuspoeng:
    293
    Morn fra "regnbyen" Oslo. Har kjørt til jobb, vanlig arbeidsdag, Millencolin i kveld og Barcelona i morgen. Ekkje så gale.

ha det kjekt :)

:p

Earl, Kristian, Sonictravel and 9 others like this.
  12. OttoL

OttoL Veteran

Likes mottatt:
    12,513
    Bonuspoeng:
    183
    Nånå, ikke ta det personlig at en bergenser sutrer over været i Oslo ;)

13. holmen

holmen "Ung" og "lovende"

Likes mottatt:
    64,752
    Bonuspoeng:
    293
    Tar det ikke personlig, jeg bare retter opp i misforståelser. Det regner ikke her jeg er.. Men det kommer nok. :)

14. Avixlo

Avixlo Veteran

Likes mottatt:
    8,657
    Bonuspoeng:
    183
    God formiddag fra Nordens Paris
    Igår ble det kjøpt flybilletter så idag er det bare å glede seg til jeg skal ut å fly om henholdsvis 16 dager med SK4423. Fly til Trondheim uka etterpå ble også bestilt og dermed har jeg sikret meg EBS for neste periode når disse flyvningene blir gjennomført. Så frem til 31. August 2020 kan man nå satse på EBG med flyvninger. Sørge for at alt skjer med SAS eller Widerøe

Ute er det kommet noen skyer på himmelen men det er likvell mest blått her og 0°C her også. Dagen idag skal bli brukt til praksiss jobbing også speidern.

Ha en flott reise til dere som skal ut å reise idag og til alle andre så får dere ha en flott onsdag uansett hvor i verden dere måtte befinne dere

15. sutenai

sutenai Not throw away...

Likes mottatt:
    3,130
    Bonuspoeng:
    93
    Happy hump day! Da var man endelig surret seg tilbake til hverdagen og nett som takler Insideflyer. Ser ut til at dette dessverre ble årets siste flytur, men gullet er nå i alle fall i boks!

16. ArthurDent

ArthurDent Veteran

Likes mottatt:
    5,931
    Bonuspoeng:
    183
    God onsdag fra det Sørlandske. Hummerfisket ønsker jeg å rapportere minst mulig fra (utover et "takke F..n for at jeg ikke skal leve av det!" ). "Check My Trip" -appen forteller meg om fire kommende reiser. WF skal vispe meg til Bergen i morgen. Så er det familietreff med Trillian i helgen, før jeg kjører min gamle diesel tilbake til Sørlandet (Litt gjenværende mekking + skift til vinterdekk, -så kan avkommet overta den igjen). Atten dager til Trillian og undertegnede tar SAS + ned til "All inclusive" på Granca (7 d), og så 38 dager til min "egotrip extraordinaire" til AKL. Ned via CPH og SIN, og tilbake via TPE, CDG og MUC. Fjerde turen er en ettertrykkelig "tilbake til striskjorte og havrelefse", KRS-BGO med WF. Ha en fortreffelig dag i luften som på bakken!

Earl, jgroneng, Upsaker and 9 others like this.
  17. haifinn

haifinn If u are bored flying, your standards are too low

Likes mottatt:
    14,503
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra Grenland. Fremdeles fri, snaue fem uker til langhelg i Miami i biz.

Et vennepar har "hivd" seg på og kjøpt billetter i Sas Plus, Osl-Mia.

De spør meg hvor mange poeng de må by for å bli oppgradert til biz?

Ser det er 14 ledige biz seter på dummybooking, orker ikke lete i 140 sider i "oppgraderingstråden"

Noen som kan svare?- De er statusløse :eek:

18. jvsandem

jvsandem Veteran

Likes mottatt:
    7,426
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra kontoret på Lørenskog. Her er det total stillstand i dag, en eller annen på hovedkontoret har klikke på noen vedkommende ikke skulle ha klikket på eller surfet et sted vedkommende ikke skulle ha surfet, så hele det interne IT-systemet er "blåst i lufta" som IT-ansvarlig uttrykte det.

Det betyr null tilgang til noe som helst jobbrelatert noen timer fremover, så da er det jo bare å bruke tiden på å sjekke AF, EF, United og alt annet som sjekkes kan med jevne mellomrom for å se om det skjer noe på LH F fronten. (Som om jeg ikke har gjort det de siste ukene uaanset....)

Dere herlige mennesker her inne har "ødelagt" meg totalt. Jeg kommer sikkert til å gå inn i en langvarig depresjon dersom jeg ikke får byttet CA F med LH F på mandag, eventuelt flyttet hele turen til søndag eller tirsdag. Men det ble tent et nytt håp i natt, til tross for at det bare var F2A2 i morgen på FRA-PEK åpnet det seg ca 00.40 i natt to seter, nå er selvfølgelig begge borte og det står F0A0.

Sånn ellers har jeg det egentlig bare bra. :D

Earl, Kristian, drsyk and 5 others like this.
  19. Eddie47

Eddie47 1D

Likes mottatt:
    875,506
    Bonuspoeng:
    293
    25-35.000???

haifinn liker dette
  20. NorFlight

NorFlight Senior Medlem

Likes mottatt:
    2,534
    Bonuspoeng:
    113
    God formiddag fra Trondheim:cool:

Her er de siste forberedelser for halvmaraton i Amsterdam unnagjort på treningsfronten...
    Nå venter man på T-36h slik at innsjekk kan utføres.

Ha en strålende dag videre:cool:

Earl, Kristian, drsyk and 3 others like this.

Del denne siden