God onsdag morgen:-)

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av EB, 06. aug 2014.

  1. EB

    EB Forum Kaptein

    Innlegg:
    752
    Likes mottatt:
    434
    Bonuspoeng:
    63
    God morgen fra hovedstaden. Gårsdagen bød på lønsj med den nye Norgessjefen for Emirates - like hyggelig nå som da han var i Lufthansa;-) Nå er kofferten pakket og det blir et døgn ved/rundt Mjøsa. Ha en flott onsdag!
     
  2. Fnate

    Fnate Halvstudert Røver

    Innlegg:
    3,545
    Likes mottatt:
    6,549
    Bonuspoeng:
    183
    Han får si fra hvis han trenger flere Emirates tøfler, så skal jeg sende.

    God morgen fra Lillestrøm. Litt Finske journalister på besøk på jobb idag. De skal vel lage en reality om kontoret mitt, så jeg får bare komme meg avgårde og lage intriger.

    Ha en fin dag.
     
  3. Reidar

    Reidar Aktivt Medlem

    Innlegg:
    409
    Likes mottatt:
    405
    Bonuspoeng:
    63
    Også God Morgen fra FnatCity... Mye å gjøre før avreise BLQ neste tirsdag... Huff for mye regn, gresset vokser raskt igjen :mad:
     
    tommy777 and Fnate like this.
  4. SASDC8

    SASDC8 Senior Medlem

    Innlegg:
    1,369
    Likes mottatt:
    1,526
    Bonuspoeng:
    113
    Morgen fra Bodø. En "lang" dag på kontoret før SK4117 bringer meg til Tigerstaden for to dager med møter.

    Ha en super onsdag!
     
  5. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,818
    Likes mottatt:
    3,024
    Bonuspoeng:
    113
    Har vært en travel formiddag her i sør.
    Innspurten på månedsoppgjøret, begravelse og kake til lunsj har tatt hele tiden min.
    Nå skal man bare få siste ting på plass før man kan ta ettermiddagen. Sitter enda og lurer på hva jeg skal finne på da......
    Tur til Danmark skal også bookes, men man venter jo da på at den hersens kjerringa får bestemt seg, og venninner bestemt seg for om de også skal være med før man bestiller.
    Er det rart jeg drikker?
     
  6. Ruby

    Ruby Super-veteran

    Innlegg:
    1,932
    Likes mottatt:
    6,776
    Bonuspoeng:
    183
    God kveld fra Conrad i Singapore hvor betjeningen er smilende og høflig mens evneen til å være løsningsorientert er bånn i bøtta. Har klart å la være å fyre meg opp, men skal ha en seriøs prat der nede i morgen.
    Har booket 3pax på det ene rommet, ekstraseng ikke tilgjengelig...
    Siste rom ikke tilgjengelig før i fire tiden, å ja, jeg har ekte HHGold. Tilogmed Thon hadde fikset dette bedre.
     
  7. Twin Otter

    Twin Otter Airport Collector

    Innlegg:
    191
    Likes mottatt:
    70
    Bonuspoeng:
    28
    God natt fra Stavanger. Min dag: SVG-LHR-ARN-CPH-SVG. Alt for å fly en av BA's Dreamlinere. Men så ble det equipment change til 767 i stedet. Well. Ellers var det en knirkefri dag. Neste flytur blir 23. august og jeg har på følelsen av at det kan bli en skikkelig fest.... ;-)
     
    SASlovah4evah liker dette

Del denne siden