Det er tidlig og det er mørkt. Kofferten er pakket, snart setter jeg meg i Lancia'n med kurs mot OSL og dagens flytur til Stavanger. Ha en fin onsdag
God morgen fra Zürich Tidlig oppe her også, sånn blir det ofte når man legger seg kl 1900 Møter i Zürich i dag før Amsterdam i kveld.
Grumpf fra det Sørlandske! Ble sent hjemme fra gårskveldens tur til Setesdal og med en syk junior hjemme ble det så som så med søvn i natt. Så trøtt som en strømpe er vel rett beskrivelse. I dag skal det pakkes og siste planer legges. I morgen er det åff. Skal bli deilig med noen flyturer igjen. Og fint også å finne noe fint vær. For her er det både surt, kaldt og grått og trist.... Ha en brillefin onsdag.
God formiddag fra Oslo. Lunsjen, rester fra kjøttkakemiddagen i går, er inntatt og er passe mett. Fortsetter med å gjøre ferdig en del oppgaver før møtene starter om en times tid. Leker også litt med MisterMiles-kampanjen til Flying Blue, men kommer alltid for sent til rett plass. Får se om jeg finner noen clues på Twitter da. Noen som vet hvor man skal dra?
Kjøttkaker høres helt himmelsk ut. God eftan fra Swiss sin lounge utenfor Schengen i Zurich. Meget produktive møter her i dag, nå Amsterdam, via London må vite. Made sense at time of purchase Ha en trivelig aften!
Hehe, den der kjenner jeg meg igjen i. Har gjort slike valg på bakgrunn av selskap, fly, bonusuttelling, lounger, klasse etc en del ganger og sitter der på sene kvelden og tenkt: hadde jo ikke vært feil å vært på hotellet for 3-4 timer siden osv.. vanligvis er det glemt neste gang da. Skulle nyte noen kontordager… men syk liten smågutt i heimen har det blitt mindre jobbing, mye hjemme og lite produktivitet denne uken. I morgen bærer det avgårde til bursdagskalas i Praha. Så da er uken i praksis over og helgen er i gang da, snakkas!
80 Tier points er hovedmotivasjonen. (Takk faen skal du ha @Fnate ) Ikke glemt i morgen. Kommer inn i 2100 tiden og har en 0705 til Frankfurt i morgen. I tillegg er jeg på Hyatt Place siden jeg trenger ett par Hyatt stay for året. Good times. Så ett hopp på timen med Swiss og spasere bort til Sheraton høres jævlig bra ut right about now Forresten er ZRH den flyplassen i verden med best Priority Pass/Lounge Club dekning. Det gis tilgang til OW, Skyteam og alle Swiss Businessloungene, så selv om jeg flyr BA chiller man utenfor Schengen hos Swiss.
De var om mulig enda bedre i dag! Deilig hjemmelaget saus også, som kona hadde lagt all sin kjærlighet i...