God onsdag morgen:-)

Tråd i 'Bonusfeber Lounge' startet av EB, 26. nov 2014.

1. EB

EB Forum Kaptein

Likes mottatt:
    430
    Bonuspoeng:
    63
    Andre morgen med minusgrader og isskraping - endelig noe som minner om vinter. Dagen er over 12 timer mørkere/kortere - kommer sneen så blir det i allefall lysere:) Nå venter ny dag på bryggekontoret. Ha en flott onsdag!

2. SASDC8

SASDC8 Senior Medlem

Likes mottatt:
    1,053
    Bonuspoeng:
    113
    God morgen SAS domestic lounge OSL.

Relativt ok flight med TG fra BKK i natt, men det nye Business setet er ikke akkurat en oase med plass. Ei heller var maten eller servicen noe å skryte av, og traff nok på den minst hyggelige flyvertinna jeg har møtt ombord hos TG på 50 + flights. Det var også tydelig at TG så på det som sin oppgave å sikre at vi nordmenn ble avklimatisert ombord, da temperaturen lå på småkjølige 21 grader.

Men og dette er stort men, jeg sov 8 timer i natt så kan ikke klage :D

Ha en super onsdag!

LN-FHU liker dette
  3. Bizflyer

Bizflyer Redaktør

Likes mottatt:
    2,920
    Bonuspoeng:
    113
    Hepp hepp fra det Asiatiske!

Nærmer seg slutten på oppholdet her. Enda greit man ikke gruer seg til hjemreisen som skal foregå i First med Asiana....

God dag ønskes!

4. ruby1968l

ruby1968l Tomleskolt

Likes mottatt:
    1,065
    Bonuspoeng:
    113
    God onsdag fra Sola, 6*C her men noe kjøligere inne på prærien. Morgenens purrerunde til diverse leverandører er unnagjort og nå starter forberedelsene til møte i Oslo i morgen.
    Ha en strålende onsdag :)

5. Cecilie

Cecilie Se! Jeg sitter i en flymotor.

Likes mottatt:
    2,342
    Bonuspoeng:
    113
    Bodø er varmest i landet nå på morgenkvisten, med 8 plussgrader, @SASDC8 - så det skulle ikke være så ille å komme hjemover ;)

Ellers en grå og kjip morgen her, men jeg har fått gjort unna litt praktisk i heimen, så da kan man kose seg med eksamenslesing resten av dagen.

SASDC8 and LN-FHU like this.
  6. no-backpacker

no-backpacker www.lavfodmap.no

Likes mottatt:
    349
    Bonuspoeng:
    63
    2 grader og sikkert glatt (har ikke vært ute enda, men da jeg kom hjem i går kveld var det glatt...) ute og jeg er glad jeg har hjemmekontor. :)

Xxx.

7. Fnate

Fnate Halvstudert Røver

Likes mottatt:
    6,284
    Bonuspoeng:
    113
  8. KristianSk

KristianSk Senior Medlem

Likes mottatt:
    1,439
    Bonuspoeng:
    113
    Skikkelig dårlig start på dagen i London, burde vel egentlig bare gå å legge meg igjen.

Ha en noget bedre dag

9. TOS_EBG

TOS_EBG Lost in Space (and currently EBD) InsideFlyer Ambassadør

Likes mottatt:
    258
    Bonuspoeng:
    63
    God grå og mild dag fra TOS! Forefallende kontorarbeid=uante mengder kaffe, nuff said!

Last edited: 26. nov 2014
  10. Henning

Henning co-founder Offisiell Representant

Likes mottatt:
    1,814
    Bonuspoeng:
    113
    God onsdag!
    Dagen begynte bra med gratis brød på ICA, pga deres "bonusprogram" kjøp 4 brød og få det 5. gratis.
    Fortsatte ikke fullt så bra når airberlin-flighten min til Jakarta ikke kunne endres uten et mellomlegg på over 4000 USD, så da ble det kansellering.

11. Jørgen

Jørgen Livsnyter

Likes mottatt:
    2,095
    Bonuspoeng:
    113
    What? Trodde den var fully flexible?

12. Ida

Ida Spoiler mixer

Likes mottatt:
    2,453
    Bonuspoeng:
    113
    Ulempen med å skulle kjöpe en 3.0TDI-bil, er at forsikringa (helkasko + hyrbil) for en jente på 25 år ligger på 24,000kr / året.
    MORRO SHIT.

Anywho. Telefon-kapplöpet er i gang. Drömte om biler i natt. Special prize for u my friend. Yes plz.

Ha en fin fin dag.

SASDC8 liker dette
  13. Fnate

Fnate Halvstudert Røver

Likes mottatt:
    6,284
    Bonuspoeng:
    113
    It is... .... for a fee ;)

14. Jørgen

Jørgen Livsnyter

Likes mottatt:
    2,095
    Bonuspoeng:
    113
    Some fuc**** fee.. 4000 USD!??!

15. LN-FHU

LN-FHU Freaked out member InsideFlyer Ambassadør

Likes mottatt:
    982
    Bonuspoeng:
    113
    Goddagen fra Trondheim
    Happy med bingo på OT og at jeg er ajour på jobb.Hjemme med barna ikveld, tipper det blir NetFlix :):)

@Ida : A6 ?

16. Ida

Ida Spoiler mixer

Likes mottatt:
    2,453
    Bonuspoeng:
    113
    A4 quattro faktisk. S-line. Den satt og trakk som et skudd på vegen. Toppspekka med alt av utstyr. Men gått 185,000km.... 2009-modell.... Veldig usikker på driftsstabiliteten når de har gått så mye. Men det er jo en dieselmotor.

Last edited: 26. nov 2014
    LN-FHU liker dette
  17. SASDC8

SASDC8 Senior Medlem

Likes mottatt:
    1,053
    Bonuspoeng:
    113
    Joda Bodø var ikke så ille, men overgangen fra 34 i BKK til 8 i BOO merkes den også. Uansett var det verre å stå å vente i brua på OSL i mårrest, for der var det ikke 8 pluss for å si det mildt ;)

18. LN-FHU

LN-FHU Freaked out member InsideFlyer Ambassadør

Likes mottatt:
    982
    Bonuspoeng:
    113
    Litt i lengste laget for at jeg ville vært overbevist men..... Sjekk ut 2.0 TFSI bensin.....superherlig motor :)

19. Ida

Ida Spoiler mixer

Likes mottatt:
    2,453
    Bonuspoeng:
    113
    Hvilket utsøkt tips du kom med - det er akkurat det vi har i dag (A4 quattro 2.0 TFSI). Er helt enig, superherlig motor som parkerer andre i lyskryssene. Men det er noen aber.... Den drikker olje som en fyllikk på ølhallen klokka 11 om mårran, og motorlampa lyser på fri gehør. Klaus (som han heter, bilen vår. Noen resier med kosedyr - andre har navn på bilene sine... :confused:) har gått 209,000km nå da. Vi kjøpte den på 175000 i mai, kjører "en del" her i huset; godt jeg klimakompenserer på jobb :D Han har litt høyt drivstoff-forbruk også, derfor vi vil over til en diesel. Decisions decisions. Må ta noen runder med meg selv.

20. Kjakan

Kjakan Let There Be Dragons!

Likes mottatt:
    965
    Bonuspoeng:
    113
    God ettermiddag fra Oslo. her på jobben er det salgskampanje, eller NextStep som vi kaller det. Det er noe vi kjører hvert kvartal, og det er 38. gangen vi kjører det. Og temaet denne gangen er "Sult i Paradis". Altså hvordan ikke hvile på laubærene, men fortsatt være sulten på mer. Kan jo ikke bli som Kodak eller Nokia... Målet disse to dagene er å close dealer for minst 400 mill, så det er trøkk her fra morgen til kveld.
    Og som alltid er det ombygging av inngangpartiet: Denne gangen en trapp opp i 3. etasje: "Veien til Paradis":
    [​IMG][​IMG]

Del denne siden