Langkjøring er vel så viktig som intervall om ikke viktigere for å få nok mengde. Gleder med til den dagen jeg kan komme i god form av en pille
... en rar onsdag! Dagen begynte med et lett melisaktig snødekke, så skinte solen opp og det ble så klart at jeg nesten kunne se registregingmerkene på flyen som flyr over og skal lande. I kveld måtte jeg rygge opp en ubrøytet bakke for å kunne kjøre hjem ... små plussgrader og fem seks cm nysnø ... Er det rart vi drikker? Om fjorten dager er jeg i Toronto på vei til Mexico ... godt å glede seg til!
God kveld fra hovedstaden. Etter det som føltes som en litt lang arbeidsdag (antagligvis pga. litt lite søvn) var det greit å kunne komme seg hjem og slenge seg i sofaen. Nå skal det glanes på litt engelsk fotball i kveld, det er fin avslapping! Satser på underdogen i kveld I morgen er det torsdag og helgen nærmer seg, men for min del betyr torsdagen at jeg går på beredskapsvakt på jobben fra og med i morgen og 7 dager frem, så regner med at det må jobbes litt i helgen, skjer alltid noe når man har vakt... håper bare ikke det blir for mye styr!