God onsdag

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av Eddie47, 27. mai 2026 kl 07:35.

1. Eddie47

Eddie47 1D

Likes mottatt:
    887,802
    Bonuspoeng:
    293
    I dag er Ulriksmasten «borte»
    Ellers bra IMG_1016.jpeg

Flyingdutchman, Liza, haifinn and 3 others like this.
  2. indahla

indahla Flyr for lite...

Likes mottatt:
    24,310
    Bonuspoeng:
    293
    God onsdag fra hjemmekontoret. Besøk av rørlegger for service på bergvarmeanlegget. Greit å gjøre hvert annet år er jeg blitt fortalt.

Ute skinner solen så kanskje det blir noen "pauser" ute i løpet av dagen. Satser på det!

Ha en flott lille lørdag!

T-9 Malaga

3. Flyingdutchman

Flyingdutchman Veteran Moderator

Likes mottatt:
    26,749
    Bonuspoeng:
    183
    Morn fra hjemmekontoret.

Det kan virke som regnet har roet seg litt over natta og det er sikkert bra for å få unna vannet siden det virket som et lite kapasitetsproblem i går. I alle fall herlig å slippe unna pollen i luften :) Ser heller ikke ut som pollen og finvær blir et "problem" i nær fremtid. I Nederland klages det at det er for varmt... etter 8 måneder med klaging over at det er for kaldt/dårlig. Har foreslått til flere at de bare må komme hitover hvis de synes det er ille med sol og varme, men ingen har tatt agnet enda.

Hjemmekontor i dag, 3D printer er satt i gang for siste av 3 printeøkter for å få en brettspilleske litt mer organisert.

I reiseverden prøvde jeg å legge til TRD-OSL-AMS (SK + KLM) som feeder til AMS-SXM (KLM) men hun jeg hadde på tråden mente det var umulig å kombinere og at man må bestille det som en komplett reise. Orket ikke agentrullet og bare bestilte en tur utenom. Planen var egentlig å kjøre til Nederland, men alle grunner for å kjøre er blitt bortre, så da er det greit med noen flytimer heller enn to dager i bil.
    Leiebil ble det i Nederland etter hjemkomst fra SXM.

Ha en fin onsdag, som for meg føles som tirsdag :D

Eddie47 and indahla like this.

Del denne siden