God onsdag!

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av John in The Tower, 18. febr 2015.

  1. John in The Tower

    John in The Tower Senior Medlem

    Innlegg:
    904
    Likes mottatt:
    1,181
    Bonuspoeng:
    93
    På vei til jobb. Way too early! Grumf. Nytraktet kaffe og bookingfingerdiare gjør nok at denne dagen tar seg kraftig opp etterhvert.

    Glad onsdag folkens!

    Nytt uttrykk:
    Bookingfingerdiare - ukritisk booking av en mengde turer og MRs som får kredittkortet til å brekke seg i begge ender.
     
    Last edited: 18. febr 2015
    Kugalskap, Herlov, PlusGo and 3 others like this.
  2. EB

    EB Forum Kaptein

    Innlegg:
    752
    Likes mottatt:
    434
    Bonuspoeng:
    63
    Herlig morgen:) Dagen er over 3 1/2 time lysere/lenger - digg!!! Nå venter noen timer på bryggekontoret før et kundemøte ute på landet. Ettermiddagen og kvelden skal tilbringes med en "chefs tasting" meny. Ha en fin onsdagdu også.
     
  3. Ruby

    Ruby Super-veteran

    Innlegg:
    1,932
    Likes mottatt:
    6,766
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra en av Thon's residencer i Oslo, ganske bra hotell så langt, tatt i betraktning at det er Thon.
    Av ukjente årsaker våkner jeg tidligere å tidligere om morningene, forbinder egentlig slikt med gamle folk.... Straks blir det frokost før kursen settes mot HQ for to møter. På eftan blir det DY tilbake til SVG.
    Ha en fin fin dag :)
     
  4. tommy777

    tommy777 Founder

    Innlegg:
    4,749
    Likes mottatt:
    6,448
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra Finnair sin flotte lounge i Helsinki. Dessverre mindre søvn enn forventet grunnet en sakkalav som bestemte seg for å ha en høylytt telefonkonferanse fra kl 1100 til 0100, satte selvsagt TVen på full guffe da jeg forlot rommet kl 0600 ;)

    Etter ett meget godt møte med vår finske partner i går, ble det testing av Uber ala Finland. Requested bilen hvorpå sjåføren, som befant seg hjemme, satte seg i bilen og kom og hentet meg. Så bilen var kald, men karen var hyggelig han og prisen var ca. 25 Euro all in til flyplassen, så nesten halvparten.

    Møte i Dusseldorf før flight til London i ettermiddag og møte med en haug bloggere der. Ha en flott onsdag!
     
    no-backpacker liker dette
  5. Fnate

    Fnate Halvstudert Røver

    Innlegg:
    3,545
    Likes mottatt:
    6,549
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra setet bak stamsetet. En sokk hadde satt seg i 1D og man så klart kan ikke godta folk på samme rad som en selv

    [​IMG]
    Så da ble det 2F. Føler meg litt skitten her jeg sitter, men sånn går det når man oppgraderer få timer før avgang. ;)

    Det store spørsmålet nå er: Kuke rundt i London etter landing eller fyke rett til Bristol?

    Har feilbooket så det holder (long story) så jeg skal ikke egentlig jobbe før 15:00 imorgen. Hmmmm.

    Hører det er en bra pub bak jernbanestasjonen i Bristol. hmmmmm

    Anyway - ha en fin dag
     
    Herlov and PlusGo like this.
  6. bern747

    bern747 Aktivt Medlem

    Innlegg:
    273
    Likes mottatt:
    375
    Bonuspoeng:
    63
    God morgen

    Siste dag av ferien. Det er alltid like bedrøvelig og tenke på. Får gjøre unna siste del av rapportskrivingen fra en tur jeg enda ikke har kommet helt over...

    Siste morgenen med god kaffe og utsikt. I morgen blir det nok dessverre ingen av delene når det er tilbake på jobb i tigerstaden. Kaffen er sikkert like sur som da jeg dro.

    Have a good one:)
     
  7. no-backpacker

    no-backpacker www.lavfodmap.no

    Innlegg:
    526
    Likes mottatt:
    728
    Bonuspoeng:
    93
    God morgen!

    Da må bilen på verksted igjen.... Lurer på når man kommer til det punktet at nok er nok og kjøper ny? Problemet nå er at vi hele tiden bruker argumentet: "Men nå har vi betalt XX tusen, kan ikke kvitte oss med bilen da,..." GRRRRR.... Hvilken bil det er? Den er svart, har fire hjul og enn så lenge går den. SÅ mye interesserer jeg meg for biler! :) (Jada, jeg vet at det er en SAAB og, men det er stort sett det jeg vet... :) )

    @Fnate Du kan mate vennene mine (ekornene) i Hyde Park! :)

    Xxx.
     
    tommy777 and Fnate like this.
  8. PlusGo

    PlusGo Medlem

    Innlegg:
    109
    Likes mottatt:
    36
    Bonuspoeng:
    28
    God morgen fra Blindern.
    Merker at mange har tatt seg vinterferie, synes ikke det var like trengt på t-banen som vanlig.
    Dagen tilbringes på lesesalen, der jeg planlegger å ta opp samme fritidsaktivitet som resten av folka, nemlig stirre tomt ut av vinduet og filosofere over hvorfor jeg sitter her fremfor å dra på vinterferie.
    Jaja, får vel brette opp armene og sette i gang med en intensiv leseøkt.

    Ønsker alle en flott onsdag uansett hvor i verden dere måtte befinne dere :)
     
  9. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,818
    Likes mottatt:
    3,024
    Bonuspoeng:
    113
    Hoppsann fra det Sørlandske!
    Dårlig søvn i natt, vondt i hodet og ganske så tiltaksløs. En dårlig kombo når man har mye å gjøre på jobb egentlig.
    Men man får prøve å holde ut litt til.

    Her er ukens kinotips for dere som vil ta med deres kjære på en romantisk kino-date:
    upload_2015-2-18_10-6-15.png

    God fornøyelse!!
     
    Baldrick, Reidar and Fnate like this.
  10. Cecilie

    Cecilie Se! Jeg sitter i en flymotor.

    Innlegg:
    2,180
    Likes mottatt:
    2,364
    Bonuspoeng:
    113
    NYC calling

    Tidlig oppe for å please publikum. SK909 review in progress!
     
    tommy777, Reidar, Fnate and 1 other person like this.
  11. Henshaw

    Henshaw ID Traveller (ish)

    Innlegg:
    265
    Likes mottatt:
    171
    Bonuspoeng:
    43
    Ah, samme studieteknikk er i god bruk på IFI også (stirre ut av vinduet, ikke brette opp armer...). Tur på jobb i ettermiddag, satser på at nok folk har dratt på vinterferie så det blir stille og rolig der også
     
    PlusGo liker dette
  12. afirm

    afirm Veteran InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    1,853
    Likes mottatt:
    5,476
    Bonuspoeng:
    183
    Sia eg uansett ikkje har kome igong med semesteret tok eg like gjerne turen til Amsterdam idag. Litt avveksling foer eg sett kursen mot London og fotball igjen til helga.
     
    Fnate liker dette
  13. stalek

    stalek Medlem

    Innlegg:
    184
    Likes mottatt:
    132
    Bonuspoeng:
    43
    God formiddag fra Oslo, dagens sjette eller sjuende kaffekopp står på bordet sammen med lunchen. Dama har det ganske så jævlig på jobben sin fortiden så i ettermiddag blir det en flaske Veuve Clicquot i jacuzzien når hu kommer hjem. Er også ganske spent på hva DOT kommer til å si om feilprisen vi fikk utnyttet hos United forrige uke ;)

    Ha en fin dag!
     
    Baldrick, mhsalv and Fnate like this.
  14. LN-MOW

    LN-MOW Chattahoochee - eller 'Han Som Klapper Fly'

    Innlegg:
    1,457
    Likes mottatt:
    1,547
    Bonuspoeng:
    113
    Hvitt og fint på trærne her i Nord-Georgia etter at det kom en liten snebyge på morgenkvisten. Det la seg pent oppå de mange tonn is som bekler trærne i området. Så, som dere skjønner, kaldt og jævlig. Fikk tilbake strømmen i går etter15 timer uten.

    Et par veldig kalde netter står for døren, så får vi håpe skiten smelter i helgen.

    Nå ned i 'kantinen' for lunch og mer kaffe.
     
  15. Travellingalf

    Travellingalf Ut på tur - aldri sur InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    5,685
    Likes mottatt:
    10,234
    Bonuspoeng:
    293
    God onsdag fra "Liberty of the Seas" også.

    Da er vi på vei tilbake til Fort Lauderdale og siste etappe av cruiset. Vi hadde en fin dag liggende ved kai i Cozumel, Mexico i går, men i dag er det grått ute og nesten kaldt! Jaja, nok å ta seg til med ombord uansett og pilsa smaker like godt.
     
    agrims liker dette
  16. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,818
    Likes mottatt:
    3,024
    Bonuspoeng:
    113
    Åssen gikk det da? Ga Gul Enke og jaccuzzi noen uttelling?? :D:D:D
     
  17. Cecilie

    Cecilie Se! Jeg sitter i en flymotor.

    Innlegg:
    2,180
    Likes mottatt:
    2,364
    Bonuspoeng:
    113
    Jørgen, er det du som sitter i sete 9E på flighten fra LGA til CLT nå? Sitter i allefall en kæll med Microsoft der!!!!
     
    tommy777, Henning and Travellingalf like this.
  18. Jørgen

    Jørgen Livsnyter

    Innlegg:
    2,805
    Likes mottatt:
    2,115
    Bonuspoeng:
    113
    Hehehe, nupe! Da er det bevist.. Det er flere av oss som har skjønt poenget og sett lyset!
     

Del denne siden