God onsdag

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av LN-FHU, 21. sept 2016.

  1. LN-FHU

    LN-FHU Freaked out member InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    3,910
    Likes mottatt:
    10,274
    Bonuspoeng:
    183
    Morgenstemning i Trondheim
    Jobben er igang og kaffen er i koppen...tredje kopp... ;)
    Blir en tur til en kompis etter jobb for å hjelpe å ta opp båt, samt fotballkamp på TV.

    Ha en fin en :):)
     
  2. Henrik

    Henrik Hellas-sympatisør

    Innlegg:
    2,115
    Likes mottatt:
    7,631
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra Oslo! Frokost og to kaffekopper er inntatt på kontoret, og nå som den første timen av arbeidsdagen er vel passert skal kaffeinntaket i stor grad gå fra nødvendig til å nytes - så da er det frem med håndbryggingsutstyret!

    Ha en flott dag folkens!
     
  3. Schlandy

    Schlandy Veteran

    Innlegg:
    1,547
    Likes mottatt:
    4,226
    Bonuspoeng:
    113
    Morgenen starter ikke super bra på SK4011 med teknisk problem ved gate. Men på den annen side kan det da kun gå fremover fra nå.....
    God onsdag til alle
     
  4. afirm

    afirm Veteran InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    1,851
    Likes mottatt:
    5,465
    Bonuspoeng:
    183
    God morgon frå Gardermoen.
    Morgonfly frå SOG idag, no vert det kurs på Quality. Litt begrensa med tidlege avgangar, so venteteneste står for tur.
    Ha ein fin dag!
     
  5. Travellingalf

    Travellingalf Ut på tur - aldri sur InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    5,680
    Likes mottatt:
    10,225
    Bonuspoeng:
    293
    Mornings fra Sola også.
    Her har man akkurat ankommet fra Ålesund via Bergen og nå venter man bare på "bussen" ut i Olja igjen. Nå har jeg vel ikke lov å klage, men at fire friuker skal kunne gå så fort er rett og slett skremmende. Jaja, da får man i alle fall satse på at de to neste går minst like fort slik at man kommer seg hjem igjen til fire nye.
    Ha en fin-fin onsdag!
     
  6. Bernhard2

    Bernhard2 Medlem

    Innlegg:
    113
    Likes mottatt:
    171
    Bonuspoeng:
    43
    God morgen fra 1f ombord sk4789. En kjapp tur til GDN for å snu bare :) de gale har det godt :D
     
    Are and braathens safe like this.
  7. m.normann

    m.normann Bring back the dragon!

    Innlegg:
    351
    Likes mottatt:
    178
    Bonuspoeng:
    43
    God formiddag fra en stappa innlandslounge på OSL. Bagasjen vår bestemte seg for å ta utvidet ferie i Køben sammen med mange andres, tipper to-tre traller ikke ble lastet ombord etter antallet i køen bak oss som også skulle melde tapt bagasje.

    Crewet på SK926 hadde badstue i biz i natt, våkna gjennombløt og jeg hadde skifta til pysjbukse og t-skjorte - ene stewarden var imponert over stilen.
     
    anders82 liker dette
  8. WannaBeFrequentFlyer

    WannaBeFrequentFlyer EBD, Strawberry Platinum Lifetime

    Innlegg:
    1,228
    Likes mottatt:
    1,347
    Bonuspoeng:
    113
    God formiddag fra Tromsø. Fantastisk nordlys i går kveld og nydelig vær i dag. Tok fjellheisen idag for første gang og jeg har vært mange titalls ganger her før (pga familie).. o_O:p Super opplevelse! :)
     
  9. tommy777

    tommy777 Founder

    Innlegg:
    4,749
    Likes mottatt:
    6,448
    Bonuspoeng:
    183
    God lunch fra Mallorca

    Finværet er tilbake, synd det er utsjekk i dag, men ett par dager i Roma blir ikke feil

    God onsdag
     
  10. TOS_EBG

    TOS_EBG Lost in Space (and currently EBD)

    Innlegg:
    455
    Likes mottatt:
    492
    Bonuspoeng:
    63
    God ettermiddag fra TOS hvor SK 4581 står klar for å ta meg til bartebyen for en lynvisitt. Middag i kveld og formiddagsmøte med noen kinesere.

    Stappa smågris (737-600 SE-DNX) og jobben måtte ut med 5289 for en billett kjøpt igår.

    Eya TIL!
     
  11. Are

    Are EBD - Eurobonusekspert? InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    13,335
    Likes mottatt:
    19,544
    Bonuspoeng:
    293
    God ettermiddag fra Kristiansand.
    Dagen har gått unna. Søknad om pass nr 2 er levert, så da kan dem kinesiske ambassaden ta dem tiden de gidder med å behandle min søknad.
    Kikker altfor ofte innom viatrumf for å se om min booking av en drøss med hotellrom bekreftes snart.. har jo bare 40 trumfkroner utover dette..
     
  12. peterfox

    peterfox EBD-QR Platinum- HH Gold - Carlson Rewards - Gold

    Innlegg:
    2,143
    Likes mottatt:
    2,214
    Bonuspoeng:
    113
    God ettermiddag fra Hovedflyplassen.

    Dagen har bestått i en tur/retur BGO med SK. Ingenting spesielt å nevne.
    Nå er det planlegging av et par MR som står for tur, håper på noe skikkelig "snadder" på Now or Never i morgen ettermiddag.
     

Del denne siden