Fant ingen onsdags-tråd, så da kan jeg like gjerne starte en. God onsdag fra FCT. 13 timer fra EZE gikk som en lek med bare 3 pax i kabinen. Tror det blir hardt å komme seg på kontoret i morgen...
Onsdagen startet med 10k i skogen før det nå blir chilling resten av dagen. Ser ut som om regnet trekker inn over østlandet i morgen så må bruke litt tid på å tråle etter billetter for 3 pax til ett sted hvor solen skinner og det faktisk er mulig å få kjøpt plass både ned og hjem for 3-4-5 dagers opphold.
Du får ta ho med dæ Det er en fin, varm dag på Sørlandet og helt greit i grunnen. Fortsatt ferie, eller kanskje ikke siden jeg er kattevakt for Teo som skal ut kl 9 og inn kl 20 hver dag. Og når jeg er på tur er det noen som ser etter mine. Ha en fin dag videre, enten du er høyt eller lavt
Happy onsdag fra OSL Nå også med Dom Rosé på bakken! Selv om jeg har skrevet reisebrev fra samme tur i påsken, kommer det ett til nå! Denne gangen med S Class fra Sørumsand(yupp, Sørumsand...Sjåføren hadde aldri hentet noen der før) og en flaske Dom Rosé før avgang
God Onsdag! Her i det gradvis-forsvinnende-sol-men-fortsatt-varme Oslo er det høy is og brus-føring på kontoret for å utnytte solskinnsdagene litt til før den ventede devalueringen av været de kommende dagene. En observasjon angående én av de mange måtene dette forumet har ødelagt meg på. Jeg fikk nettopp en SMS fra Telenor om en caller-id app de tilbyr, som inkluderer setningen: "Les mer om [appen] og de siste forbedringene: <link>" Spontanreaksjonen min var "hvilken funksjonalitet har de fjernet fra appen nå da?" før jeg, et øyeblikk senere, kom på at "forbedring" ikke nødvendigvis alltid trenger å være et negativt ladet ord. God onsdag, med eller uten forbedringer!
God ettermiddag fra Østfold! Her har dagen gått i is og søken etter en printer.. Ikke mange som har printer på hytta! Men det løste seg til slutt. Snart helg!