God morgen fra Trondheim Tilbake til hverdagen etter 5 dagers guttetur i Spania....man får altså ikke øl til lunsjen lenger. Uffalell... Bartebyen skilter med 10 grader og opphold. Sykkel til jobb for å ta igjen litt samvittighet Ha en herlig dag
God morgen fra hovedstaden som skilter med 12 grader. Noen timer med jobb før vi setter kurs for OSL, så CPH og sluttdestinasjon for idag PVG. Ser det er OY-KBM som skal fly CPH-PVG idag (Start Alliance livery), og den var ca 2 timer forsinket ut fra NRT idag. Spørs om det ikke blir litt ekstra tid i CPH loungen. Min første nattflyvning på SK Business, så,får håpe at det lever opp til tidligere beskrivelser her inne. Ha en strålende dag.
God morgen fra t-banen i Oslo. Her tar man turen tidlig på kontoret for å kjøpe seg litt fritid til kveldens flybonus&øl. Håper på å se flere kjente navn på Asylet i Oslo i ettermiddag. Ellers kan vi jo feire at Saudi Arabia skal tillate kvinner å kjøre bil fra neste år. God dag videre
God morgen fra bollebua på Flesland. Første tur i den nye loungen, og må egentlig si at jeg synes den er veldig ålreit. Meget god plass i dag, boller på plass og det er akkurat det jeg trenger på en morgen som dette
God morgen fra hovedstaden. Syns jeg så solen titten frem så vidt i stad så det kan jo være lov å håpe! Eventuelt om det var jeg som var alt for trøtt og ikke hadde fått opp øyelokka helt. Ha en fin dag alle sammen
God morgen fra Malaga! Litt overskyet og grått i dag, men meldt strålende sol resten av oppholdet! Greit å få unna shoppingen med en gang!
Og god morgen fra Kristiansand! Overskyet, grått og en del vind. Lurer på hvordan det blir om et par timer når jeg skal 'brann i vann' (natriumklump(er) i vann). Får begynne i det små Ha en fin dag, med eller uten smell på programmet.
God ettermiddag fra München. Da blir det et par dager her nede på Wiesn sammen med @CrotchRocket. Begynner bra med 18 grader og strålende sol, og gikk rett ut av ankomsthallen og inn i en nagelneu 735 med limousine oppsett og iskaldt vann i midtkonsollen - luksus!!
AAAH BERLIN! Min favorittby i Europa! Var der i helgen, og vil tipse om følgende restauranter, som leverte deilig: Hangmee Exotic Asian Food, Digg "Lao/Thai-Tapas" Ligger i Friedrichshain. Kimchi Princess - Best Korean Ribs.(Spicy).Deilig Ramen suppe til Lunsj.. .Spicy... <3 (Her må jeg innom hvert besøk, sikkert spist der 10 ganger siste 2 år) Chaparro Cocina Mexico - Ekte Mexicansk Tacos! nam! To Beef or not To Beef - Italiensk Biffhus... Gå for kilosstykket med biff.. nam! (noe dyrt, men det har du kompensert for med de billige middagene over.. God tur! C
Tusen takk for gode tips! Det tror jeg kan bli en fin motvekt til Gerry Weber og die Philharmonie . Skal se hva vi får til.