God onsdags morgen fra Nordens Paris Her er det -5 og det snør bittelitt som det gjorde igår også. Ikke mye spennende på timeplanen idag sånn bortsett fra en forelesning i Sosiologisk analysmåter som begynner nå straks. Ellers er det bare 20 dager igjen til min neste reise! Uansett hvor hen i verden dere skulle befinne dere idag så får dere ha en God onsdag!
Gooood onsdag fra Trondheim Her er det friske -11 fra morran og synes det begynner å bli bra nå....håper det blir litt varmere framover ihvertfall Brygger på noe , så idag holder jeg sofaen etter jobb..... Ha en fortsatt fin dag
God morgen fra Oslo. Her er det - 8. Heldigvis er det nå kortere tid enn noen gang før til vinterferie 2019. Da går ferden til nordmenns favorittland - Syden , et sted hvor de ofte snakker spansk, men gjerne også tysk.. Ha en strålende dag.
God morgen. -15 og bikkjekladt. Har innsett at det blir hjemmekontoruke heile uka. Turen til Kairo ble avlyst siden jeg skulle til Island istedenfor denne uka. Så ble Island flyttet til neste uke, og gjør at en 3 dagers visit til Dubai går i vasken neste uke. Kaldt og kaldt istedenfor litt varme altså. Ha en strålende dag med fyr i peisen folkens
Morna fra skyene. AES-OSL trygt gjennomført. Nå får nettet på DYetellerannet til BCN kjørt seg. El Clasico i dag og halvmarathon på søndag. Full pupp.
......så e' her bare slopsevær, og fjorden e' som grynegraud så grå...… -en slags stemningsrapport fra det sørlandske. Dagen startet med -4 og klart, strøbilen hadde endelig kommet med litt sand/grus, så det ble mulig å forlate heimen, og på vei til jobb begynte det å snø ( ca -2 ved ankomst). Temperaturen har steget ytterligere, så nå er omgivelsene som beskrevet i Willhelm Krags "Katten Mårten's klage over dei triste tidane" innledningsvis. Håper denne tristessen gjør det ekstra hyggelig for de som nyter solen ett eller annet sted God onsdag!
God morgon frå Brisbane! Her har dagen gått med til to trivelege turar med Qantas. For eit ombordpersonale! Først frå ASP til SYD, tre og ein halv time, lønsjservering i apeklasse og fleire rundar der dei tilbydde alkofri drikke: Deretter 40 minutt på SYD før nytt fly, fullt B737-800, frå SYD til BNE, flytid 60 minutt og middagsservering til alle i apeklasse med vin og greier: Litt ufokusert fotografi der, ser eg, men eg vart så ivrig over å få så mykje så langt bak i bussen. Tenk om det framleis var slik heime på fjellrøysa... Ha ein brillefin dag anten du sit langt bak, midt i eller langt framme i bussen Og måtte bonuspoenga strøyma til alle forumistane!
God føremiddag frå Sunnfjord. Snøen lavar ned og kaffien renn ned på høgkant for å kompensere for ein kar som fann ut han skulle halde far sin vaken mesteparten av natta. Fly forsiktig
God kveld! Vært på intervju i dag. Callsenter. Salgskonsulent. Besvare innkommende anrop og selge. 26.500,- i mnd. Også er arbeidstiden kveld, ettermiddag og helger. Så får kveldstillegg og helg. Men vet ikke jeg as. Har bachelor og likevel så dårlig betalt og så ræva stilling. Ellers ikke lenge til Praha!
Da kan du jo slå to fluer i en smekk! Du måtte jo via Dubai for å komme deg til Kairo og utreisen var håpløs, mens returen var perfekt.. Problem løst, 1 poeng til @Are !
Jeg fastholder ved mitt poeng.. Jeg kan ikke stå ansvarlig for at du endrer dine reiseplaner flere ganger i uken..