God morgen fra Trondheim Her skinner solen, sykkeltur til jobb og frokost spanderes av bedriften Ha en feiende flott onsdag
God morgen fra landet! Har ikke bilde av frokosten min, men det var ganske godt. Dagens første kaffekopp kan anbefales! Tykk tåke utenfor, men det meldes om 23 grader og strålende sol. Nyt onsdagen!
God morgen fra Olja også. Tåke her ute også, men satser på at sola brenner den vekk utover dagen slik at de som skal hjem i dag ikke får problemer. Jeg har en uke igjen av denne turen, så jeg skal ingen steder enda i alle fall. Vel, kanskje en liten tur for å hente en kaffi til? Ellers lite nytt, men de siste dagene har vi hatt besøk av både sel og en flokk spekkhoggere her ute og det er jo alltid litt spennende Ha en fin-fin onsdag!
God morgen fra Viken. Booking finger`n går snart bananas. SK til Japan frister, Bali frister, bare tur til Italia frister. Kom igjen ERNA , la oss slippe friiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii. Ha en super onsdag idag. Blir en fin fin dag i morgen TTT.
God morgen fra hjemmekontoret. Siden jeg ikke kan ta bilder i fremtiden kan jeg ikke legge ut dagens frokost enda... Relativt rolig dag. Skal bestille og avbestille noen opphold som faller inn i 3x kampanjeperioden til NCC. Ha en flott dag!
God føremiddag frå Sunnfjord. Dagens andre kaffikopp er på veg ned. I morgon kjem austlandsveiret til Vestlandet, so då er det slutt på sommaren for i år. No er det berre åtte dagar att til permisjon, og berre eit par dagar til fotball-EM. Fanden vite kor lenge det er att til eg skal bestikkast med vaksine. Har du ikkje ein ledig time, @drsyk? Eg kan stille på berre 8-9 timars varsel.
God morgen fra "sykkelbyen" Oslo.. Aldri sett flere syklister på rød asfalt noe annet sted... Det er onsdag, hvilket betyr en dag mindre til helg, enn det var igår. Det tar jeg som ett positivt tegn. Ett par møter på Teams skal også gjennomføres. Utover det, for man se hva som skjer bare. Ha en bedre dag med eller uten pedaler
God morgen fra trivelige (i alle fall hvis du spør alle som er ute og fester og presser opp smittetallene) Trøndelag. Ser at det spekuleres i snarlig åpning mot Statene, så hvis det er noen som trenger noe å finne på i sommer... https://www.secretflying.com/posts/...paid-volunteers-to-keep-airport-lounges-open/
I Oslo har Raymond fikset nok vaksiner slik at de vaksinerer friske 18 åringer … men du er vel for gammel der .. https://www.vg.no/nyheter/innenriks/i/GapW4x/her-vaksineres-friske-18-aaringer
Alltid ledig og tilgjengelig for IF`re. Kan nok "ordne" noen diagnoser slik at du blir prioritert i vaksine køen
God morgen fra Grenland, solen glimrer med sitt fravær bak ett skydekke, selv om det i følge YR skulle vært skyfritt, satser på at det løser seg. 2 dager til første flytur siden Februar '20, på tide og få luft under vingene om nyttårsforsettet om å fly mer enn i 2020 skal innfris.
Ja, det er eg nok alt for gammal til. Vi får håpe kommunen snart får opp farten, viss ikkje lyt @drsyk trå til. Eg har kiwiallergi. Er det nok? Ellers lyt du nok diagnostisere meg med eit kvart via Teams.
I dag er V-Day for undertegnede her i Oslo. Så får en håpe at vaksinepasset snart lyser grønt! Ha en super dag!
Råder deg til midlertidig flytting til Grorud dalen, bli vaksinert og så hjem igjen, visstnok er de igang med 18 åringer nå (så slipper vi dokument forfalskning og Kripos tiltale )
God formiddag fra Romsdalen Nok en dag med strålende sol, men nå sier Yr at morroa er over og vi skal tilbake til mer kjente skyformasjoner og tilhørende nedbør. Nok en dag med hjemmekontor. Ordner med permisjonssøknader til arbeidsgiver slik at det er i orden til den dagen kommer. Ellers er det jo dagen før dagen, så handlelister må ordnes og skap gjøres klare Ha en forrykende lillelørdag!
God formiddag fra en solfylt hovedstad. I dag skal jeg faktisk ut og møte en kunde. Det er ikke hver dag! For fem år siden på denne dag ble jeg sittende ganske mange timer og vente på at Norwegian skulle fly meg til New York. Heldigvis ga de meg en 115 kroners matkupong mens jeg ventet. Det ble også €600 i erstatning som var betydelig mer enn jobben hadde betalt for billetten tur/retur. Dessverre rakk jeg ikke avtalen jeg hadde med noen venner den kvelden, men det ble likevel en minneverdig tur. Skal tilbake i høstferien hvis alt går etter planen, men da flyr vi SAS
God formiddag fra Grenland. Pucifer kom akkurat inn katteluka med en høyst levende skjære i kjeften. Blei et jækla sirkus for å få den ut. Også jeg som har fugleskrekk da Ellers avbestilte jeg akkurat en "back-up" tur OSL- Mia i C 24-28 april. Up for grabs Trang poengene for å oppgradere en tur til Maldivene i sept med Turkish. Fikk nemlig varsel fra expertflyer. Johann på SAS kunne ikke finne disse billettene i sitt system, så da har jeg verken tur til Mia eller til MLE i biz