God onsdagsmorgen!

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av stalek, 08. april 2015.

  1. stalek

    stalek Medlem

    Innlegg:
    184
    Likes mottatt:
    132
    Bonuspoeng:
    43
    God morgen fra #Ruter på gummihjul, null lyst til å dra på jobb men må man så må man. Oppdaget i går at jeg faktisk klarte å rekvalifisere til EBG i forrige periode med knappe 625 (!) poeng! Det hadde jeg aldri trodd!

    Sola skinner, får vel gjøre det beste ut av dagen. Ha en fin dag!
     
    Christian and Fnate like this.
  2. tommy777

    tommy777 Founder

    Innlegg:
    4,749
    Likes mottatt:
    6,448
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra OSL loungen. Laaangt, men godt partnermøte for Bonusfeber i går på Radisson OSL. Nå går turen på rad en helt til Chicago med BA. Ha en First Class morning du også.
     
    stalek and Fnate like this.
  3. PCR

    PCR Senior Medlem

    Innlegg:
    556
    Likes mottatt:
    666
    Bonuspoeng:
    93
    God morgon från Frösundavik!

    Solen skiner. Upplärning av efterträdaren fortsätter och ikväll blir det middag med goda snart ex kollegor. En bra onsdag med andra ord.
     
  4. Fnate

    Fnate Halvstudert Røver

    Innlegg:
    3,545
    Likes mottatt:
    6,549
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra SAS kantina på Gardermoen. Var ikke på noe Bonusfebermøte igår, men det er allikevel tidlig å være oppe.

    Som vanlig var det lang kø i Fast Track, men heldigvis ikke en eneste en i den vanlige køen. Ler meg ihjæl. Men klager ikke. Flytoget ankom 07:02, og jeg satt i kantina kl 07:10. Det er søren i meg kudos til OSL security altså. :)

    Og allikevel klarer de melke SAS og gutta for penger til en Fast Track som er i ferd med å bli en joke. vel, vel... Jeg har nesten aldri fast track anyway. Så det er oftest bare en glede å se.

    Amsterdam venter. SAS PLUS (av alle ting!), ned og siste KLM flight i economy tilbake. Får sette igang og sjekke hvilke lounge jeg kan bruke med Priority Pass i AMS. Frykter det er samme låven som SAS benytter seg av. Isåfall blir det terminalen istedenfor.

    Ha en fenomenal dag.
     
  5. Henrik

    Henrik Hellas-sympatisør

    Innlegg:
    2,131
    Likes mottatt:
    7,757
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra London!

    Fortsatt et par timer til det er på tide å bevege seg ut til Heathrow, så nå Googler jeg etter en brukbar frokost-sjappe i nærheten. Må vel også gjøre en liten innsats for å få det til å se ut som kofferten min ikke holder på å sprekke i sømmene også, så jeg kan lure den med inn på flyet.

    Nyt dagen!
     
  6. Christian

    Christian Senior Medlem

    Innlegg:
    904
    Likes mottatt:
    295
    Bonuspoeng:
    63
    Sola skinner i Bergen, det har ikke vært så mye av det i det siste. Fin sykkeltur til jobb og satser på en like fin men litt lengre på vei hjem.
     
  7. Islending

    Islending Senior Medlem

    Innlegg:
    564
    Likes mottatt:
    498
    Bonuspoeng:
    63
    God morgen fra Bergen.

    Jeg har hatt tannverk i et par dager nå, og sitter i telefonkø til SiO-tannlegen. De har den mest håpløse telefon tiden i verden: 08:00-09:00... Beregnet ventetid er 30 minutter. Håper de har ledig tid den neste uken!

    Satser på at dagen blir bedre når jeg kommer ut i solen!

    Ha en fin dag!
     
    anders82 liker dette
  8. Ruby

    Ruby Super-veteran

    Innlegg:
    1,932
    Likes mottatt:
    6,775
    Bonuspoeng:
    183
    Morn fra OSL, null Lounge på meg, kursen settes mot Lillestrøm og Kjeller hvor møte og Kontordag venter.

    Ha en strålende dag :)
     
  9. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,818
    Likes mottatt:
    3,024
    Bonuspoeng:
    113
    Mårnings fra det Sørlandske!
    10 grader når jeg kjørte til jobb i dag. Så det hjelper på. Sola har også tittet frem. Det er blitt skikkelig deilig med lenger lyst om kveldene. Tror vårstemningen har tatt meg.

    Nok en travel dag på kontoret bare avbrutt av en tur til frisøren i lunsjen. På tide å få seg en aldri så liten fjerning av unødvendig "lue". Vår-sveis er vel mer inn nå.

    Ha ein framifrå dag.
     
  10. EB

    EB Forum Kaptein

    Innlegg:
    752
    Likes mottatt:
    434
    Bonuspoeng:
    63
    Solen skinner - onsdagen er en arbeidsdag lysere. Ha en like fin dag hvor enn du måtte være!
     
  11. Reidar

    Reidar Aktivt Medlem

    Innlegg:
    409
    Likes mottatt:
    405
    Bonuspoeng:
    63
    God formiddag fra Lillestrøm.. Hagen venter på våronn. 38 bussen var 35 min tidlig inne fra EWR .. Smekk full. Sto over maten og sov... Nå skal junaiten
    få fred fra meg etter 6 raske på vel tre mnd. Nå sommer i verdens sentrum, Lillestrøm, bortsett fra noen LH kortturer til MUC, IST, LIS etc...Og SK til AMS..:cool:
    Ha en topp vårdag forumister....
     
  12. tommy777

    tommy777 Founder

    Innlegg:
    4,749
    Likes mottatt:
    6,448
    Bonuspoeng:
    183
    Gled deg til du ser hvor mange poeng du tjente på flighten over, du opptjente fly someone else miles ;)

    Godt plassert foran peisen i Concorde Room, champers på bordet, klar til avgang med Sleeper Expressen til Chicago snart.
     
    Travellingalf liker dette
  13. Reidar

    Reidar Aktivt Medlem

    Innlegg:
    409
    Likes mottatt:
    405
    Bonuspoeng:
    63
    He, he Tommy, klar over det, men viktigst nå er å beholde *G som passeres om noen dager. Har nok med å brenne av de 1.1 mill MP poeng oss to startet med i år. Har planlagt stor reduksjon i UA og legge om og redusere minaktivitet.( herregud, snart 70 og PMI;RHO med Ving og DK lurer i horisonten :eek: ) Hadde bare håpet på gull til neste år, men blir garantert Plat. :oops: Nyter 1K litt til.
     
    Fnate and tommy777 like this.
  14. Travellingalf

    Travellingalf Ut på tur - aldri sur InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    5,685
    Likes mottatt:
    10,234
    Bonuspoeng:
    293
    God onsdag!

    Atter en vårlig fridag her og egentlig så burde jeg vel ha oppholdt meg utendørs og jobbet i hagen eller garasja. Men i stedet ble det reparasjon av oppvaskmaskin og nå er det planlegging av utdrikningslag til en kompis og ikke minst årets fisketur, som i år går til Kroatia og Dubrovnik. Det blir en travel mai, men på den gode måten!
     
  15. Flemming Poulsen

    Flemming Poulsen Senior Medlem

    Innlegg:
    1,103
    Likes mottatt:
    1,210
    Bonuspoeng:
    113
    God eftermiddag...

    Hjemme i Skåne igen efter et langt, men godt Bonusfeber partnermøde i OSL igår. SAS Minus ned til CPH idag... Men fik da et glas vand uden at skulle igennem quizzen med spørgsmål om jeg ville købe en flaske. De obligatoriske 2 stk. Solo og en pose Smash blev købt i taxfree på Galemoen - ingen tur til Norge uden ;)

    Ha en fin dag...
     
    Herlov liker dette
  16. Fnate

    Fnate Halvstudert Røver

    Innlegg:
    3,545
    Likes mottatt:
    6,549
    Bonuspoeng:
    183
    Kremt... grompf... hallooooo...?

    Jeg har blanda meg en dritsterk GT i kantina i AMS. Ikke si det til noen...


    hssssssjjjjjjjj...
     
    Jørgen and Travellingalf like this.
  17. LN-MOW

    LN-MOW Chattahoochee - eller 'Han Som Klapper Fly'

    Innlegg:
    1,457
    Likes mottatt:
    1,547
    Bonuspoeng:
    113
    G'ettermiddag, ja! Da sitter man og hygger seg med Blackpool-Liverburn etter å ha vært på utflukt med guttungen til skytebanen. Endte med å ta'n helt ut og fyre av noen runder med både AK-47 og S&W Magnum. Dyrt men moro !!

    [​IMG]
     
    anders82, Travellingalf and Fnate like this.

Del denne siden