God Påskeaften

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av Bizflyer, 04. april 2015.

  1. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,818
    Likes mottatt:
    3,024
    Bonuspoeng:
    113
    Her ble man purret allerede 0730 av vakttelefonen på jobb. Og ikke mer enn den ringte en gang, ringte den sannelig igjen, og sånn har det fortsatt til nå. Og fortsatt mye jobb igjen. Griseirriterende når man hadde håpet å sove lenge.

    Ute er det lettskyet pent vær, men jeg håper mest på å kunne hoppe tilbake i senga.

    Ingen store planer for dagen. Må vel få handlet litt siden butikkene er åpne.
    Men i morgen derimot må det drikkes. For som det heter i salmen: Påskemorgen slukker tørsten....
    Så det så.

    Fin påskeaften ønskes!
     
    tommy777 liker dette
  2. AcroN

    AcroN Medlem

    Innlegg:
    146
    Likes mottatt:
    97
    Bonuspoeng:
    28
    Siste dagen hjemme før det blir et par uker ferie. Så prøve ordne siste småtteriet nå før jeg tar toget inn til flyplassen i kveld. Tar natten på Radisson Airport Hotel før flyturen går Oslo - Munich - Delhi - Jaipur i morgen tidlig.

    God påskeaften
     
  3. Christian

    Christian Senior Medlem

    Innlegg:
    904
    Likes mottatt:
    295
    Bonuspoeng:
    63
    God dag fra Bergen. Her er det en terrasse som venter på vårskrubben. Håper på en sykkeltur i ettermiddag.
     
  4. stalek

    stalek Medlem

    Innlegg:
    184
    Likes mottatt:
    132
    Bonuspoeng:
    43
    God morgen fra E18 på vei over Drammen på vei til de indre Telemarkstrøk for en middag. Bohus leverte som vanlig igår!

    Har også begynt å komme i tenkeboksen hva angår en ny Stena Saga-tskjorte.. B)

    Ha en fin dag!
     
    Fnate liker dette
  5. Ruby

    Ruby Super-veteran

    Innlegg:
    1,931
    Likes mottatt:
    6,759
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra Stavanger. Dagen startet med tidlig frokost og tur til Kvadrat (handlesenter) men der var hele senteret stengt, så da ble det Sandnes i stedet. Så kjøleskapet er fylt opp igjen og vi fortsetter etegildet til kvelden. Lammelår står da på menyen.
    Ha en flottere påskeaften :)
     
    Fnate liker dette
  6. Travellingalf

    Travellingalf Ut på tur - aldri sur InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    5,685
    Likes mottatt:
    10,234
    Bonuspoeng:
    293
    God kveld folkens.
    Atter en rolig påskedag lakker mot slutten og etter ett veldig hyggelig besøk hos noen venner tidligere i dag så er det nå pils, reker og hvitvin på menyen. Er vist påskedans på den lokale puben også i kveld, men er vel en viss fare for at jeg står over den. Vanligvis er jeg veldig for å støtte opp om ting som skjer i området, siden det ikke er altfor mye vanligvis, men av egen erfaring så er jeg redd for at det blir stusselig oppmøte der i kveld. Kanskje man heller skal prøve å overtale en kompis eller to til å komme hit for litt ølsmaking i stedet for... ;)

    Ha en fin-fin kveld folkens og god tur til @AcroN !
     
    AcroN and Fnate like this.
  7. Fnate

    Fnate Halvstudert Røver

    Innlegg:
    3,545
    Likes mottatt:
    6,549
    Bonuspoeng:
    183
    God kveld fra Puerto Banus...
    [​IMG]
    I dag har vi vært på båttur til Marbella for å se hvordan almuen har det. Vi likte det ikke noe særlig og dro raskt tilbake ;)

    Nå er det en GT på terrassen før middag.

    Ellår no'.

    Ha en fortsatt fin lørdag
     
    Edvard liker dette
  8. Travellingalf

    Travellingalf Ut på tur - aldri sur InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    5,685
    Likes mottatt:
    10,234
    Bonuspoeng:
    293
    Meget god bok! Fortsatt god tur og god lesning!
     
    Fnate liker dette
  9. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,818
    Likes mottatt:
    3,024
    Bonuspoeng:
    113
    Aahhhh! Endelig!

    En god Hancock Old Gambrinus Dark beer, og nå en Væltepetter dobbelbock fra Skagens Bryghus. Også måtte jeg nappe en flaske fra Jägermeisterutstillingen min. Er dessverre kommet under minstebeholdningen!! Må visst ut å reise igjen.

    Skål bonusgærninger!! :D
     
    Travellingalf liker dette

Del denne siden