God palme og fly tirsdag

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av Maggie, 14. des 2021.

1. Maggie

Maggie Veteran

Likes mottatt:
    26,543
    Bonuspoeng:
    183
    Tok et blinkskudd ved bassenget før avreise Miami av både palmer og et fly, hva er vel bedre bilde for dette forumet :)

Vi plukket ut en enorm bil fra Avis og har fortsatt ruten fra Sobe og til Fort Lauderdale langs A1A med en del koselig stopp på veien.

Ha en strålende tirsdag alle IF-ere :)

20211213_105856.jpg

Upsaker, OyvindN, Earl and 25 others like this.
  2. flying_all

flying_all Finnair Platinum + EBD / EBG lifetime

Likes mottatt:
    7,006
    Bonuspoeng:
    183
    Blinkskudd!! Kos dere videre på turen :)

3. haakonks

haakonks Veteran Moderator

Likes mottatt:
    10,468
    Bonuspoeng:
    183
    Kan også meldes om godt med palmer i Palm Springs... ;)
    Her går turen videre til Napa om noen timer!

IMG_2927.jpeg

Upsaker, OyvindN, Earl and 19 others like this.
  4. drsyk

drsyk Dr. Bonusnisse

Likes mottatt:
    21,415
    Bonuspoeng:
    293
    God morgen fra kontoret .

T-6 skal bli digg med ferie, der ingen kan ringe deg og tvinge deg til arbeide.

C=7 stigende trend, snørrunger drar med crap hjem så smittes husstanden...

PS. hvor mange ha tømt tralla idag?

Ha en super fin dag :)

OyvindN, Earl, Flymunda and 14 others like this.
  5. Sonictravel

Sonictravel Veteran

Likes mottatt:
    29,490
    Bonuspoeng:
    183
    Ingen utsikt til palmer, faktisk nesten ingen utsikt i det hele tatt, mørkt og grått ute og sikkert vått og kaldt også. Neida, slettes ikke misunnelig….:rolleyes:

Her var planen egentlig å møte en kompis for noen øl i kveld, men nok en gang har covid stukket kjepper i planhjulene.

Ønsker alle en god og smittefri tirsdag.

OyvindN, Earl, Flymunda and 13 others like this.
  6. holmen

holmen "Ung" og "lovende"

Likes mottatt:
    64,720
    Bonuspoeng:
    293
    God morgen fra hjemmekontor/flyttefirma.
    Her er det jo faktisk tirsdag, i motsetning til hos de som skryter av palmer og sol. ;)

Her bæres det møbler og annet rask, mens jeg prøver å jobbe litt, samtidig som hunden helst vil gjøre noe helt annet. Det går vel over snart.

Landet stenger ned, strømmen er dyr, og nå meldes det at vi må flytte på julebordet vårt. Og vi som synes vi planla så langt inn i fremtiden at det burde være greit. Den gang ei. Det var bra jeg fikk presset inn en tur til Tromsø i helgen, før alt stenger ned.

God jul!

Calling, OyvindN, Earl and 12 others like this.
  7. anders82

anders82 Veteran

Likes mottatt:
    9,421
    Bonuspoeng:
    183
    Da var alt stengt fra i morgen. Vurderer en tur ut med en kompis i dag bare som et siste åndedrag før det stenges igjen. Så takk til alle som ikke tar vaksine... Det utgjør en stor del av de problemene vi har nå
    Men det var bra jeg var i Bergen forrige fredag og hilste på både bestemor og Jarlen av Bjørgvin
    T-91. Jeg er fortsatt optimist mtp. tur i mars. Får vel en liten booster på nyåret og så får vi håpe Omikron ikke er så farlig, bare veldig smittsom
    En riktig god dag ønskes alle :)

OyvindN, Earl, Flymunda and 12 others like this.
  8. ktyvandt

ktyvandt Medlem

Likes mottatt:
    243
    Bonuspoeng:
    43
    God tirsdag. Hvordan er serveringen på SAS Plus innland i disse dager?

Earl, Maggie, Sonictravel and 4 others like this.
  9. Flyingdutchman

Flyingdutchman Veteran Moderator

Likes mottatt:
    23,506
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra hjemmekontoret.
    Jeg er så glad for at et midlertidig hjemmekontor i et hjørne på et soverom, med utsikt til en vegg ble gjort om til et fullverdig mer eller mindre permanent kontor med alle fasiliteter jeg trenger og med utsikt. Det har i ettertid virkelig lønt seg. Like bra HMS som på jobben, men fred og ro i eget hjem og helt uten pendling. Fantastisk.

Lurer på hvor langvarig tiltakene blir, men tipper vi, selv med alle tiltak, får se en liten oppsving etter jul og at det da varer minst noen uker til. Kjipt at vi må tilbake til en form av lock-down, men grensene er nå i alle fall åpne, enda. Men har begynt å lure på hvor smart det er å ta turen til LAX i slutten av januar.

Har hatt visning for sokkelleiligheten min i går, to riktig gode kandidater, så dette blir bra tenker jeg.

Ha en flott dag!

Calling, OyvindN, Earl and 13 others like this.
  10. spacecosmos

spacecosmos EBD

Likes mottatt:
    2,986
    Bonuspoeng:
    93
    God morgen fra Fornebu.
    Trøtt som fy i dag. :confused: Dobbeltskjekket alt av dokumenter og utskrifter til ferien om noen dager til Thailand.

Det er bare herlig å se bilder av palmer og bassengkanter folk legger ut. Spesielt når det er så kort tid til vår egen tur! :D

Nå gjenstår det bare å holde seg frisk og rask inntil fredag. Jeg kjenner på meg at jeg er litt smånervøs angående jobbturen min på torsdag til SVG. :eek: Skal prøve å holde meg unna folk og tafse på minst mulig ting rundt meg.

Og at ikke SAS kansellerer returen min samme kveld til OSL. Tvi tvi... :p

Stay safe peeps! :)

Calling, OyvindN, Earl and 14 others like this.
  11. RoadKing

RoadKing Helt hekta

Likes mottatt:
    33,871
    Bonuspoeng:
    293
    God morgen. Her sitter man og leser om palmer og det som værre er, mens en selv sliter med å leie en varebil for å koste avgårde på snø og isdekke.

Unner de reisende alt godt, ta en soltime for oss som sitter her nord!

Calling, OyvindN, Earl and 14 others like this.
  12. RoadKing

RoadKing Helt hekta

Likes mottatt:
    33,871
    Bonuspoeng:
    293
    Senest søndag 12/12 var det snack og drikke du måtte ønske. Men det er vel antagelig slutt på fra i morgen.

Calling, Earl, Eddie47 and 3 others like this.
  13. holmen

Likes mottatt:
    64,720
    Bonuspoeng:
    293
    Kommer an på når på døgnet du reiser. Men det er full servering, så vidt jeg har opplevd hittil.

EDIT: Og som @RoadKing sier, det endrer seg vel i morgen..

Eddie47, Flyingdutchman and ktyvandt like this.
  14. rimitone

rimitone Senior Medlem

Likes mottatt:
    5,255
    Bonuspoeng:
    163
    IMG_20211205_173739.jpg God tirsdag, palmer, varme og margheritas er forlatt til fordel for gråvær, vann og mørke. En meget bra uke i Cancun er tilbakelagt.

Negative tester på veien hjem og positivt, men samtidig mer nedstengning.

Tilbake med jobb og utfordringer...akk så deilig det var med litt avkobling.

Ønsker dere en god dag, alle som en.

Upsaker, Calling, OyvindN and 14 others like this.
  15. Sunnfjordingen

Sunnfjordingen Sunnfjording

Likes mottatt:
    25,634
    Bonuspoeng:
    183
    God morgon frå Sunnfjord. Her er det verken palmesus eller champagnerus, men is og vatn har vi nok av. Eg fekk meg ein tur på sitjemusklane i barnehagen i dag tidleg og måtte heim og skifte før turen gjekk på kontoret. Det betyr at det ikkje vart frukost heller. I kantina på jobb var det sjølvsagt tomt. Helsikke.

No er det Book-Jenssen på øyra medan eg oppdaterer Powerpointpresentasjonar og ventar på at klokka skal bli 11 og serveringa i kantina startar.

Calling, Earl, Flymunda and 10 others like this.
  16. Berlioz

Berlioz Gammel? Jeg??

Likes mottatt:
    15,473
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra stueloungen. Min versjon av hjemmekontor. Anskaffet t.o.m. et par bedre stoler i fjor høst. Visste heldigvis ikke at de skulle bli fast tilholdssted så lenge.

Takker for bilder fra fjernere himmelstrøk, de holder liv i minnene og drømmene.

Calling, OyvindN, Earl and 10 others like this.
  17. drsyk

drsyk Dr. Bonusnisse

Likes mottatt:
    21,415
    Bonuspoeng:
    293
    Et bedre bilde er desidert det med masse bobler, gjerne litt Krug eller Dompa :D

Har som mål å helle en hel Dompa på en termoflaske og lage min egen First Class til AYT...

Calling, OyvindN, Earl and 4 others like this.
  18. holmen

Likes mottatt:
    64,720
    Bonuspoeng:
    293
    Dette er en helt fantastisk setning. Jeg smilte, selv om det egentlig var på din bekostning. :D

Earl, Eddie47, haifinn and 3 others like this.
  19. Spielhaug

Spielhaug Veteran

Likes mottatt:
    9,219
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra vest. Her er MR til CPH avlyst og byttet med sovmorgen på sofaen. Turte ikke. Håper snart omikron danker ut delta, slik at vi får normale tilstander. Ha en frisk og freidig dag!

OyvindN, Earl, RoadKing and 5 others like this.
  20. Sunnfjordingen

Sunnfjordingen Sunnfjording

Likes mottatt:
    25,634
    Bonuspoeng:
    183
    Ein lyt passe på språket sitt slik at det ikkje vert for mykje garderobeprat. Vi får prøve å halde oss til salongpen ordbruk ;)

Del denne siden