God palme og fly tirsdag

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av Maggie, 14. des 2021.

1. pgaa

pgaa Bygdetulling

Likes mottatt:
    969
    Bonuspoeng:
    93
    God morgen fra Oslo.

Her er en ny "sesong" med hgjemmekontor startet, så for man se å lenge det varer denne gangen. Men heldigvis så må man innom kontoret engang i blandt. Microsoft har jo ikke lagt mulighetene for fysiske oppgaver enda i Teams.

Så foreslo vel enten Jonas, Gahr eller Støre man måtte ut i frisk luft også på pressekonferansen i går. Ikke sikker på hvem av de det var, da alle 3 har ulike meninger i løpet av samme dag stort sett sånn generelt... Så da bør en tur innom kontoret oppfylle de ønskene.

Ha en bedre tirsdag med eller uten omikron.

Calling, OyvindN, Earl and 9 others like this.
  2. Maggie

Maggie Veteran

Likes mottatt:
    26,543
    Bonuspoeng:
    183
    Hva med en slik? I det absurde leiebil markedet under covid koster denne ca 5,5K for 9 døgn. Hadde jeg leid minste kategori ville det kostet over det dobbelte!
    Når jeg ankom Avis er det første gang jeg ikke hintet om en oppgradering ;)
    Det positive er at barna har hver sin rad og bilfreden bevares :)
    20211213_124810.jpg

Attached Files:

Last edited: 14. des 2021
    RoadKing, Calling, OyvindN and 5 others like this.
  3. haifinn

haifinn If u are bored flying, your standards are too low

Likes mottatt:
    14,493
    Bonuspoeng:
    183
    God formiddag fra Porsgrunn. Avbestilt Farris bad og restaurant Sjøslag til lørdag. Lite stas uten spa og skjenk.
    Heller mot å avbestille OSL-MIA, 21-28 januar også..:(
    Ellers har jeg langfri to uker til. Kjedelig med "alt" stengt, så får heller jobbe overtid hvis det trengs.
    Ha en uavlyst dag:confused:

RoadKing, Calling, OyvindN and 8 others like this.
  4. drsyk

drsyk Dr. Bonusnisse

Likes mottatt:
    21,415
    Bonuspoeng:
    293
    Overtid, trist du ikke er helsepersonell, kunne sikkert ha hjulpet deg å klokke in 50-60 timers arbeids uker på div. legevakter i området. Er sannelig en trist utvikling om dagen, alt blir avlyst, kansellert eller utsatt. Vi får håpe Januar.2022 gir oss noen positive nyheter om at Omicrone er nå fått flokk immunitet, er ufarlig for vaksinerte og vaksinene hjelper på sykdoms forløpet :)

Calling, OyvindN, Earl and 5 others like this.
  5. ccurrahee

ccurrahee Jobb jobb jobb

Likes mottatt:
    37,143
    Bonuspoeng:
    293
    God palme tirsdag

75EF9080-B836-4800-BD00-8838FFA4EDD0.jpeg
    morgenbad og frokost er unnagjort….

Edit : frokosutsikt

Last edited: 14. des 2021
    RoadKing, Upsaker, Jorge and 15 others like this.
  6. ccurrahee

ccurrahee Jobb jobb jobb

Likes mottatt:
    37,143
    Bonuspoeng:
    293
    Strandutsikt
    4FC80BE7-FED1-4244-ADF2-AE9C9CADA72E.jpeg

Upsaker, OyvindN, KRS and 11 others like this.
  7. mhandlykken

mhandlykken Medlem

Likes mottatt:
    607
    Bonuspoeng:
    93
    God ettermiddag fra SK4172. Turen går videre fra Trondheim til Røros med en forhåpentligvis fint oppgradert leiebil fra Hertz. Jobb går heldigvis som normalt i morgen for min del, men spaet på Røros Hotel stengte i dag så får ikke slapper av i jacuzzien etter middag i dag dessverre…

RoadKing, Calling, OyvindN and 5 others like this.
  8. Eddie47

Eddie47 1D

Likes mottatt:
    875,505
    Bonuspoeng:
    293
    Solkysten var mitt grå i dag, men det var stort sett tørt frem til kl 14 og nå skal det bøtte ned frem til torsdag ..
    Fikk melding fra SAS om endring på Montreal-turen i mai og endringen er at Austrian har flyttet hjemreisen en dag, men det har ikke SAS. Dvs vi vil lande på CPH fra VIE, mens flyet vårt fra CPH til BGO gikk fredag kveld …
    Ellers så ser det skummelt ut for LAX og Diamantkortet i slutten av januar EF5BBB08-0F87-40F6-8E3B-D890AF0E0216.jpeg

RoadKing, Upsaker, Calling and 9 others like this.
  9. Jon_A

Jon_A Medlem

Likes mottatt:
    632
    Bonuspoeng:
    83
    God kveld fra Paris!

Turens siste fly er en A318 og med det har jeg flydd med alle hovedvariantene av A320 serien. Er nok ikke de store forskjellene å spore i passasjeropplevelsen, men artig for flynerder.

0DFBAE36-345F-4F2A-8976-00B32DA8033D.jpeg

Turen kunne gjerne vært lenger, men det burde tikke inn en CT snart. Gleder meg til å planlegge fremtidige reiser når den verste omikronen har gitt seg.

Earl, RoadKing, Maggie and 8 others like this.
  10. OyvindN

OyvindN Skydiver

Likes mottatt:
    3,654
    Bonuspoeng:
    93
    Sitter i United Club på IAH ved E-gatene. Opp 0445 for å sette ut bagasje og kom meg meg shuttle til flyplassen. Fullstendig fravær av lounge på LIR, men med 4 gates (med bro) kan man vel ikke forvente så mye. Første leg er unnagjort, LIR-IAH med United. Ikke akkurat imponerende service, og med påloggingsproblemer i United-appen fikk jeg pretzels og vann på en 3++ timers flytur. LH441 går om et par timer, da får man se om det er mulig å sove i sittende stilling.:eek:
    Litt ille å forlate Four Seasons i Costa Rica, fantastisk sted å tilbringe en laaaanghelg på. På en måte litt glad for at det ar et sponset event, $4.500 for fem netter er litt i overkant av mitt vanlige budsjett!
    Litt tungt å forlate stedet, grått og trist er ikke akkurat hva som frister mest!
    2623E4EC-EC82-41FF-A998-15FB72CEE5CF.jpeg

221EA069-2DB8-4ABD-8612-88C48F49BFAA.jpeg

Earl, anders82, pgaa and 7 others like this.

Del denne siden