Fra DC ønsker jeg alle IF-ere en god palmesøndag og anbefaler Washington DC på det sterkeste som en lang helgetur Byen har kokt i dag lørdag, mye takket være cherry blossom festivalen. Byen har over 70 museer og mange av de er gratis. Gangavstand til det meste og virker som en veldig hyggelig by.
God palmesøndag fra Asok, BKK. Nyter morgen med en koselig egensnekret frokost på rommet / condoen før en god gåtur og så til Terminal 21. Der skal jeg prøve å møte en kollega som også viser seg å være i området. 31 grader ute og deilig vind. Kos dere i dag! (Hadde problem med filopplasting her)
God morgen fra gullkantina på OSL. Første frokost inntatt, og første tur går til København. Vi har ei skikkelig melkerute i dag og skal tilbringe to timer i København før vi har seks timer i Frankfurt. Men likevel verdt det for 25 grader varmere vær når vi endelig er fremme i morgen tidlig. Ha en flott søndag!
God morgon frå Sunnfjord. I dag rundar eldstemann 4 år, og eg overlevde feiringa i går. I dag skal vi til beste/oldemor og feire med familien. Og eg har fått trumf til å spe på reisebudsjettet. Det nærmar seg både Køben og California.
God morgen fra den "ekte" Solkysten; 16 grader ved soloppgang og (palme)søndagslunch med tilhørende champagnefaktor i vente. Skal/skulle nytes sammen med nyankomne gjester med SK4683 fra OSL. Ser nå ut som flighten måtte offloade ca 30 pax grunnet ett manglende crew og avgangen forsinket med drøyt to timer. Kan TENKE meg det var god stemning pre-departure ved gate! Ingen grunn til å vente med champagnen?
God morgen fra suiten på quality Fredrikstad. Kjekt med oppgradering, visste ikke at de hadde suite engang. Skal ta en tur til gamlebyen etterpå, gleder meg! Ha en flott dag alle sammen
God formiddag fra Grenland. I dag er det toppkamp fra balløya kl 17.30. Det genuine arbeiderklasselaget fra Liverpool tar turen til Manchester for å møte det pengedopa, lysskye kjøpelaget i lyseblått. Ynwa
God palmesøndag fra Cancun! Lettere preget av tidssoneforvirring er man alt våken selv om klokken sier fem og det er mørkt ute. Så ikke altfor mye aktivitet på gang enda. I dag skal resort og nærområde sjekkes ut, det skal bades, og palmene skal betraktes. Ha en flott søndag!
God morgen fra østkysten! Våknet alt for tidlig men snart frokost og klart for nye oppdagelser i NY. Fin utsikt fra Hudson River.
God ettermiddag fra London. Herre Gud, det er så lenge siden jeg har reist at jeg nesten hadde glemt følelsen (og dette forumet ) (Klarer ikke helt å regne med to turer til Granca i vinter, det var mer en "flykt fra drittværet og ta gjemmekontor" enn reise... ) Sitter og vurderer en tur til Bangkok i mai, for å besøke min andre halvdel, som skal bo i Asia i 1,5 år. Er litt usikker på om det kanskje er for varmt, men det burde vel gå bra om man planlegger det som en litt lang sydentur med sol og bad? (Jeg kan bli ganske mannevond om jeg 1. blir for varm i knotten 2. er sulten... ) Xxx.
Hehe! Er i Bangkok nå og det er 36 på dag og tidlig kveldstid. Bare å drikke mye vann og gå rolig uten noe å bære på så går alt fint.
Haha, skjønner at du ikke har opplevd meg i varmen? :-D Er det fuktig, som i HK? Som du skjønner så er jeg litt usikker på om dette er lurt, men har veldig lyst til å reise... :-D Xxx.
Jeg er misunnelig på alle dere som er ute og reiser .. , brått en dag er det vel min tur også, men jeg er jo sluttet å fly .., Her er morfar beordret ut for å grille hamburgere mellom haglebygene og gløtt av sol og regn! Godt vi har øl og Jäger .. Solkysten i 2 akter: Er det rart vi drikker?
Jadda, nå snakker vi! Da sitter jeg på gjerdet litt til, ikke så lett med beslutningsvegring... :-D Xxx.