Hvorfor ikke en flytende pizza? Ha en strålende lørdag alle bonusnisser, med eller uten et stykke pizza
God morgen fra det Indre Østfold! Solen skinner, temperaturen stiger og det ser ut til at det skal bli en strålende dag! Fått unna noen av de mest presserende oppgavene på morgenkvisten, nå begynner det å bli tid for å pakke ferdig. Katteskinnet skal leveres på pensjonat i ettermiddag, klok av skade er det fullstendig uaktuelt å ha katteluke hvor han kan komme og gå som han vil mens vi er borte. Ha en aldeles fortreffelig helg! T-1 OSL-LIS-AGP T-31 OSL-LIS-AGP
God morgen fra BGO! Sitter nå på WF1600, første fly fra Bergen til Firenze, så det blir spennende Ønsker alle en herlig lørdag!
God morgen fra solkysten, dette blir nok en fin dag … i går viste termometeret i bilen 30 grader på det høyeste
God lørdag fra Bologna! Hektisk reisedag i går, men kom oss jo frem. I dag venter vi i spenning på om resten av reisefølget som strandet i køben klarer siste etappe ned hit. I kveld er det konsert med Pearl Jam i Imola så der blir bra!
Ingen nære og kjære drept eller skadet. Men igjen kom virkeligheten mye nærmere en en ønsker seg. Håper alle har en god dag og tenker litt ekstra på sine nære og kjære i dag.
God morgen fra hovedstaden. En noe dempet stemning her på morgenkvisten, dessverre. Festivalen fortsetter, og vi har vært på skikkelig bra, og skikkelig dårlige konserter. Det blir et par til i dag. *Legger inn et regnbueflagg her*
God morgen fra Queens, New York City Jeg våknet for litt siden og har dermed ikke sovnet med det første. Idag skal vi besøke staten New Jersey og prøve oss på Liberty Island og Ellis Island om båten ikke er utsolgt da Ellers er vi turister. Har fått med meg hendelsen i Oslo som er tragisk så håper ingen av dere var nær der. Så får alle her på forumet ha en trivelig og flott dag
God pridekveld fra Oslo. Dessverre ingen flytur idag for meg, men jeg dro ned til sentrum for å vise motstand mot terror og ingen slår kjærlighet. Altså her kjente jeg en god stemning selv om det skjedde trist på natten På den andre bilde står London pub bak.
Hei fra kokvarme Trøndelag. Her går det i frozen margarita for å få kjølt ned litt. Tragisk hendelse i Oslo. Tanker går til de berørte.
Tillater meg å være litt privat. Kunne like godt vært meg som var der inne i går. Men sånn ville ikke tilfeldighetene det.