God söndag från Tokyo

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av PCR, 04. jan 2015.

  1. PCR

    PCR Senior Medlem

    Innlegg:
    556
    Likes mottatt:
    666
    Bonuspoeng:
    93
    God söndag morgon från Tokyo!

    Super dag i skidbacken igår och nu sitter jag på bussen mot Hakone och Mt Fuji. Jag måste säga att Japan är ett land som växer på mig dag för dag.

    Ha en strålande söndag!
     
  2. peterfox

    peterfox EBD-QR Platinum- HH Gold - Carlson Rewards - Gold

    Innlegg:
    2,145
    Likes mottatt:
    2,214
    Bonuspoeng:
    113
    Gläd Søndag fra Gardermoen.
    Her er plutselig 2 barn blitt til 4, og det etter 4 flasker hvitvin (fordelt på 4 personer) - responisble drinking;
    Forklaringen er som følger; Middags besøk, barna ønsket overnattingsbesøk - hvips,
    hvem er det som ender med 4 barn i huset - jo han som vil sove lengst :(
     
    Fnate liker dette
  3. tommy777

    tommy777 Founder

    Innlegg:
    4,749
    Likes mottatt:
    6,448
    Bonuspoeng:
    183
    God aften fra Chicago. Klar for ekstremvær de kommende dager før man setter kursen for Europa om en uke.

    Ventet helt ned til minus 35. God times..

    Fortsatt god helg!
     
    EB and Fnate like this.
  4. Fnate

    Fnate Halvstudert Røver

    Innlegg:
    3,545
    Likes mottatt:
    6,549
    Bonuspoeng:
    183
    Heldigvis er det alltid vindstille oppe hos dere da ;)

    God bless California. Snart kvelden her, men først må man utnytte happy hour i kantina på ungdomsherberget. Kommer tilbake med mer vås imorra
     
    EB and tommy777 like this.
  5. LN-MOW

    LN-MOW Chattahoochee - eller 'Han Som Klapper Fly'

    Innlegg:
    1,457
    Likes mottatt:
    1,547
    Bonuspoeng:
    113
    Ayay ... harker fortsatt som en sveitser .. klarer ikke å shake dritten til tross for steroidsprøyte og antibiotika. Får ta en ny tur til legen mandag, tror jeg ., Wales igjen til uka for begravelse. :(

    Blir et arctic blast her også, men ikke så ekstremt som hos Tommy.
     
  6. peterfox

    peterfox EBD-QR Platinum- HH Gold - Carlson Rewards - Gold

    Innlegg:
    2,145
    Likes mottatt:
    2,214
    Bonuspoeng:
    113
    Litt medisin fra gamle MJL / 20mg Predisolon * 3 morgen/kveld.
     
  7. EB

    EB Forum Kaptein

    Innlegg:
    752
    Likes mottatt:
    434
    Bonuspoeng:
    63
    God morgen fra København. Nå klar for en times powerwalk før morgenmad etterfulgt av dagens arbeid. Blir en lang men hyggelig dag. Ha en flott søndag du også.
     
  8. ILS2

    ILS2 Senior Medlem

    Innlegg:
    1,107
    Likes mottatt:
    3,177
    Bonuspoeng:
    113
    God formiddag fra FCT i Frankfurt. Grunnet sen booking og stappfulle fly, blir det litt omveier før jeg ankommer OSL i kveldingen. Rett hjem, søvn og opp i luften igjen i morgen. Da i lang mindre glamorøse omgivelser, dessverre.
     
  9. no-backpacker

    no-backpacker www.lavfodmap.no

    Innlegg:
    526
    Likes mottatt:
    728
    Bonuspoeng:
    93
    Tiddeli-bom fra Bergen.
    Det rykker i reisefoten og jeg skal ikke ut å fly før i slutten av januar.... men det går slag i slag nå, så tiden kommer vel til å fly (hehehehe... :) )

    Xxx.
     
  10. Travellingalf

    Travellingalf Ut på tur - aldri sur InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    5,685
    Likes mottatt:
    10,234
    Bonuspoeng:
    293
    God søndag fra Jakarta også.

    Da er vi omsider på vei hjem igjen etter å ha ventet i litt over ett døgn siden vi opprinnelig skulle ha reist. Sitter nå i Premier (?) stua på flyplassen i Jakarta som bl.a. AF/KLM og MANGE andre selskaper bruker. Vi har storkost oss i Jakarta selv om det skal innrømmes at det er svært begrenset hva vi har sett av selve byen. Men men, ikke så mye vi har gått glipp av heller etter det vi har hørt/lest.

    Nå er det om å gjøre å få mest mulig ut av Skyteams stuer her, i SIngapore og i Amsterdam mens vi i mellomtiden skyller ned den vanlige hjemreiseangsten med litt sjampis på flya i mellom.
     
    Fnate liker dette
  11. ILS2

    ILS2 Senior Medlem

    Innlegg:
    1,107
    Likes mottatt:
    3,177
    Bonuspoeng:
    113
    Splitte mine bramseil fra BRU! Brussels Airlines' flunkende nye lounge "The Loft" (åpnet oktober 2014) er rett og slett vanvittig bra. Snakk om uventet overraskelse etter FCT. Fire typer belgisk øl på fat, vidunderlig utsikt mot rullebanen og solid matutvalg. Veldig bra, Brussels Airlines!

    image.jpg image.jpg image.jpg
     
    Islending, Jørgen, tommy777 and 5 others like this.
  12. Fnate

    Fnate Halvstudert Røver

    Innlegg:
    3,545
    Likes mottatt:
    6,549
    Bonuspoeng:
    183
    Håper du fikk gjort det du skulle der nede... :)

    Ekstremt god morgen fra Marina del Rey.

    Sitter i senga og snurrer litt med Mac'en. Var en skikkelig avslappende dag igår, med en 4 timers rusletur langs stranda etterfulgt av en øl og fotball (Cardinals - Panthers) på TV på en pub nede i Venice. Deretter opp og sove en times tid, rusle bort i loungen på herberget. Få meg et par glass vin, og "one for the road" tilbake til rommet. Lese litt mer bok og tømme vinen... Sovne i 22-tiden.

    Våkne til fine meldinger. Koke kaffe. Skrive her. Koke mer kaffe. Fange litt frokost. Trene litt.

    Blir nok å tasse ned på stranda idag også. Har utsjekk kl 14, så jeg kan ikke ta like lang tur som igår.

    Kort sagt - Det her er ekstremt avslappende altså. Så jeg nyter det, for imorra er jeg sikkert sur igjen.

    Ha en fin en
     
  13. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,818
    Likes mottatt:
    3,024
    Bonuspoeng:
    113
    God aften fra det Sørlandske!
    Denne søndagen har stått i dovenskapens tegn. Sett litt hopprenn og tilbragt mye tid i senga.
    Nå har jeg plutselig fått litt trang til å gjøre noe fornuftig. Så da skriver jeg her.
    Deretter må jeg vel lage litt middag. Blir nachos i dag. Pleier å være suksess.

    Eneste skåret i gleden er at i morgen begynner hverdagen igjen etter en laaaang juleferie.

    Er det påske snart, mon tro?
     
  14. mathiasfe

    mathiasfe Veteran

    Innlegg:
    2,775
    Likes mottatt:
    10,107
    Bonuspoeng:
    183
    God ettermiddag fra kantina til SAS på OSL.
    I dag serverer de restene fra jula, medisterpølse og rødkål.
    CPH next.

    Ha en fin kveld!
     
    tommy777 and Fnate like this.
  15. Cecilie

    Cecilie Se! Jeg sitter i en flymotor.

    Innlegg:
    2,180
    Likes mottatt:
    2,364
    Bonuspoeng:
    113
    I dag har jeg lært hvordan man uttaler Aegean. Og at det betyr Egeer (som i Egeerhavet)

    Effektiv søndag, med andre ord.

    I morgen skal jeg til kiro. Ryggvirvlene mine gleder seg.
     
  16. Henning

    Henning co-founder

    Innlegg:
    2,917
    Likes mottatt:
    1,844
    Bonuspoeng:
    113
    Jeg linket til en YouTube-video med uttale i denne artikkelen. Legger den her for ordens skyld :)
     

Del denne siden