God søndag alle sammen!

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av Fideco, 03. juni 2018.

1. Fideco

Fideco Medlem

Likes mottatt:
    213
    Bonuspoeng:
    43
    Hilses fra Tokyo, hvor vi nå har kommet frem og plages av jetlag :)

Lufthansa F ble en fin opplevelse og en veldig grei måte å reise på. Vi ble dessverre nesten en time forsinket fra OSL på fredag, noe som gav oss ca to timer i FCL. Vi ble hentet i Porsche og rakk en biff og et bad så var det videre til flyet. Her var det full F kabin, noe som nok gjorde at alt tok lang tid. Matserveringen tok flere timer, men er til nå beste måltidet jeg har spist på et fly! Fikk sove, men det var "one of those flights" med rimelig grei turbulens. For kraftig til å være behagelig vuggende, bare irriterende. Duken til naboen måtte byttes noen ganger da drikka ikke holdt seg i glasset/koppen.

Nå skal vi rundreise litt før turen hjem igjen den 19. går til Frankfurt fra Osaka via Seoul (23t) med Asiana C/F.

Kos dere med hviledagen, enten det er vått, tørt, kaldt eller varmt!

2. Listenger

Listenger Medlem

Likes mottatt:
    64
    Bonuspoeng:
    18
    God søndag! Akkurat ferdig med første matservering på SK964 fra HKG! Gjenstår bare 8timer igjen av flyturen til ARN før enda et lounge-opphold i påvente av videreforbindelser til Oslo.
    En stor takk til dere her inne som tipsa meg om SQ loungen i HKG! Dem i innsjekk henviste kun til TG og UA sine lounger, så kjekt å vite at SQ var tilgjengelig for SK C. Seff ble det en S'Sling selv kl 09 på morran

Nettet her nekter å laste opp bildene, så dere får bruke fantasien

3. Eddie47

Eddie47 1D

Likes mottatt:
    875,509
    Bonuspoeng:
    293
    United sin lounge på HKG kan man leve godt med .....

Forøvrig starter dagen her på solkysten med klar blå himmel og stille sjø ...barne-TV og frokost grøt på terrassen, kaffe til morfar.

Ha en deilig dag.

4. holmen

holmen "Ung" og "lovende"

Likes mottatt:
    64,767
    Bonuspoeng:
    293
    God søndag fra hovedstaden!
    Solen skinner!
    Skal ut i skogen med hunden, og se om vi finner litt skygge og et vann å bade i.

5. Kristian

Kristian 'Bittelitt' bonussamledilla

Likes mottatt:
    38,489
    Bonuspoeng:
    293
    En ny dag i de trønderske fjordstrøk:
    20180603_084832.jpg

Fuglene kvitrer og gjøkene høres helt ko-ko ut.

Ha en fin en, folkens!

6. Are

Are EBD - Eurobonusekspert? Moderator

Likes mottatt:
    19,630
    Bonuspoeng:
    293
    God søndag!
    Her har brødhue, for anledningen meg, tydeligvis glemt å booke billett for søndagen.
    Da er gode råd dyre, SAS koster 2149kr, ingen returbil finnes, buss og tog koster en halv arm og alt annet er trist.
    Heldigvis har jeg noen DY full flex liggende, men kveldsflighten med DY var full... Expertflyer ble rekruttert og jammen kom det ikke varsel på denne DY flighten litt senere.. Så første flight i ny opptjeningsperiode er DY... hrmf...

Ellers skinner sola. God dag:)

jgroneng and Eddie47 like this.
  7. Blaa

Blaa Veteran

Likes mottatt:
    2,625
    Bonuspoeng:
    113
    I Hallingdal er brødhuet litt sliten etter gårsdagen. Startet med kjøretur til hovedstaden for å skaffe seg bevis på at en er skikket til å føre båt, så rett hjem på konsert og påfølgende utgang.

ArthurDent liker dette
  8. jvsandem

jvsandem Veteran

Likes mottatt:
    7,426
    Bonuspoeng:
    183
    Da sier jeg bare som Anita Linblom sa engang på 70-tallet: Sånt Är Livet. :D

Forøvrig ønskes en riktig god dag fra balkongen her på Grorud. Må jo utnytte de siste soltimene før en ny (forkortet) arbeidsuke begynner. :)

9. ArthurDent

ArthurDent Veteran

Likes mottatt:
    5,931
    Bonuspoeng:
    183
    God søndag fra Flekkefjordsområdet. Feltarbeid betyr minimalt med fly, men trøsten får være at arbeidet forgår på sjøen og det er leiet inn en avis-bil over tre perioder m/ 10 000 p pr runde. Har foreløpig kun sett 17 ‘ av dem, så det er mulig jeg må pusle med litt brevskriving sammen med reiseregningene. Har klokket inn årets CT, og det begynner også å bli en del poeng å svi av.

Last edited: 03. juni 2018

Del denne siden