God søndag fra Andalucía

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av Eddie47, 05. nov 2017.

1. Eddie47

Eddie47 1D

Likes mottatt:
    875,517
    Bonuspoeng:
    293
    vi gleder oss til en fin dag, det ser ut til å bli noen og tyve grader i dag ... gamlebyen i Malaga er flott og i går lørdag var det et yrende liv i alle "smitt og smau"

En liten pussighet man må være klar over når man lander i Malaga ... bagasjen som ikke kommer bare fra OSL, men som oss fra TRD via OSL kommer på et eget bånd ... litt bortgjemt i et annet rom ... dette måtte vi bli fortalt av lokalkjente nordmenn ..ikke så jeg noe skilt om det ..

Kristian, Liza and NoLimit like this.
  2. Kristian

Kristian 'Bittelitt' bonussamledilla

Likes mottatt:
    38,489
    Bonuspoeng:
    293
    God søndag fra det østfinnmarkske!

Her har dagene gått i ett de siste ukene, men nå venter heldigvis en roligere periode framover, noe en gammel skrott kan ha godt av.

Dagen skal man vel få brukt til blant annet å lese så mange som mulig av alle reisebrevene som som stadig oppdateres :)

Måtte alle få en brillefin søndag!

Travellingalf liker dette
  3. CB1

CB1 Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    667
    Bonuspoeng:
    93
    Får igjen sende en varm hilsen hjem fra RC club i Hong Kong:)
    Nyter et godt glass vin mens jeg koser meg med reisebrev fra IF forumet. Det er jo ofte ett lyspunkt i hverdagen:)

Travellingalf liker dette
  4. holmen

holmen "Ung" og "lovende"

Likes mottatt:
    64,787
    Bonuspoeng:
    293
    God morgen fra sykesengen.
    Har pådratt meg en skikkelig manflu, så søndagen tilbringes i sengen, akkurat som gårsdagen. Krysser alt jeg har for at jeg blir frisk før helgen, da går nemlig turen til Florida for å hilse på 2 stk Donald.

Håper alle har en bedre søndag enn meg!

PS: Dersom noen ønsker seg Google Pixel har jeg to stk til salgs på finn.no. Gi beskjed!

5. Origo

Origo Senior Medlem

Likes mottatt:
    2,759
    Bonuspoeng:
    113
    Apropos østfinnmarkske; VDS hadde fått en fin terminaloppgradering. Ny skanningmaskin (i mangel på en teknisk korrekt beskrivelse) + nye vindu & møbler. Ja furupanelene hadde til og med fått et strøk hvitmaling!
    Liker også flyplasser med bare fasttrack...

Ha en fortsatt fantastisk helg, med eller uten bonusfeber!

Last edited: 05. nov 2017
    Kristian liker dette
  6. Earl

Earl Veteran

Likes mottatt:
    8,030
    Bonuspoeng:
    183
    God ettermiddag fra Oslo. Våt, grå og sur høstsøndag, så her blir det minst mulig uteaktivitet. Er hundepasser så dagen startet med en tur i regnværet, når vi kom inn var både hund og jeg gjennomvåte, men heldigvis tørker både pels og klær så det går fint ;)
    Nå har dyret tatt seg en blund, mens jeg slapper av. Alltid fint å sitte inne og se ut på regnet :)

God søndag alle sammen!

Kristian liker dette
  7. Eddie47

Eddie47 1D

Likes mottatt:
    875,517
    Bonuspoeng:
    293
    Det er godt at slike finns ...
    98A5A1B3-2472-42C9-B898-AFC2BEF4F634.jpeg

Kristian, Travellingalf, Earl and 5 others like this.
  8. Misterix

Misterix Veteran

Likes mottatt:
    3,576
    Bonuspoeng:
    113
    Travellingalf and SASlovah4evah like this.
  9. Kristian

Kristian 'Bittelitt' bonussamledilla

Likes mottatt:
    38,489
    Bonuspoeng:
    293
    Ja, og ved forrige besøk observerte eg at no plukkar ein av bagasjen frå eit band i staden for å knote oppi trallene som brukast til frakt mellom fly og terminal. I tillegg har FlyViking fått sitt eige innsjekkingsbord, så no ventar eg berre på at det blir lounge tilgjengeleg! :)

Del denne siden