God sundagsmorgon frå Kengurustan! Tidsforvirra som eg er, har eg vore vaken sidan 03 i natt og no er klokka 06. Det kan bli ein hard ettermiddag, men søvn er oppskrytt, i alle fall når ein er på opplevingsferie på andre sida av jorda Brisbane helsa oss varmt velkomen: +28... I dag er planen å helsa på koalaar, bli kjent med anna lokalt dyreliv i ordna (?) rammer hos familien Irwin og kompani før det blir ein tur på stranda ved Gullkysten. Brisbane er ein fin plass og vi har eit par dagar her mot slutten av turen òg, difor berre in lynvisitt no i første omgang. Ha ein brillefin sundag, folkens!
God lørdag kveld? Her er klokken 2144 og jeg lager sein "par-middag" I til meg og kona. Alle ungene sover og livet er ok I morgen (AU og NO tid) er det 15C som gjelder. Normalt er det 11C, men SAS har kostet på seg et stort fly og da må man lenger bak for å finne raden med ekstra benplass. PS skulle gjerne vært i Australia selv.. Bekreftede rykter sier det er 11 minus i Vadsø.....
Norrønafolket det vil fara! Her får en blodferske hilsner og "god morgener" til alle døgnets tider. Imponerende hyggelig, og nesten ikke misunnelig på @Kristian som akkurat nå er blant våre fjerneste slektninger (geografisk sett, ikke ....). Med ønske om god lørdag, god søndag og god tur (stryk det som passer dårligst) til alle.
Dumme, dumme, dumme protestantiske beskjedenhet! Yep, søndagshilser fra 38000 fot over midt-over-Russland (NH til HND) , hvor fruen har sovnet og vår eneste medreisende i F ikke drikker alkohol. Krug nr 1 var tom for en time siden, og jeg er jo altfor beskjeden, så har "måttet" gå over til Hibiko 17 yo. De hadde 1 Krug til, men jeg kan jo ikke sprette den, når jeg kun trenger 2 glass... Er det rart vi drikker...
Brisbane har jo Kangaroo point og like utanfor byen, på Lone Pine, har der jo kenguruar i tillegg til koalaar
God morgen fra hovedstaden! Solen skinner, og i følge internett har muligheten for LH F på tirsdag åpnet seg igjen. Så i dag håper jeg på mer medgjørlige svensker hos SAS. Jeg fikk ikke tid til å bygge Lego i går, da jeg var svært opptatt med å gjøre minst mulig. Men, jeg fikk kjøpt meg nye ski. De kunne jeg jo ha brukt i dag, men de er ikke klare før på tirsdag. Jaja. I dag skal jeg rydde litt. God søndag!
God søndag morgen folkens. Skyfritt, sol og 13-14minus innbyr til tur i skogen. Litt usikker på om det blir ski eller til beins, men tur blir det. Neste flight er planlagt til tirsdag, så får bare nyte å være hjemme noen dager.
God formiddag fra Oslo. I dag skal jeg ut på tur med skiene på for første gang denne sesongen. Det er over 3 måneder til neste flytur, noe som er altfor lenge. Sannsynligvis lenge nok til at jeg må sitte i skammekroken her på IF. Grunnet nylig endring i sivilstatus er det mye annet som må ordnes før bookingfingrene kan slippes løs igjen. Ha en fin dag rundtom i verden!
God formiddag fra OSL. LX4711 til ZRH, så en overnatting. I morgen er det ut i den store verden Frokost nr 2.
God formiddag fra OSL. Landet før tiden fra EWR og sitter nå på en kranglete cityjet som angivelig skal over fjellet til den evige høstbyen. Ha en fin søndag! Her krysses fingre og tær for ikke så veldig mye lenger forsinkelse.
God Søndag fra Singapore! Her nærmer helgas utflukt seg slutten og returen mot kulda hjemme starter om 3.5 time! Ferden hjem går innom Bangkok og Arlanda med Thai Airways i C, før sas fører oss siste stykket til Osl! Huden skriker etter kulde etter 6 timer ved bassenget igår, så blir godt å komme hjem også
Det er snø og kaldt på solkysten .. Dessuten er det fælt å lese om alle disse farende fantene rundt om i verden når en selv er sluttet å fly ... Misunnelig jeg? Nei! Ha en flott søndag ... jeg skal «henge» med en som ennå ikke blitt to år ...
Her er helgen tilbrakt i Oslo.. lille prinsessen på 4.5mnd fikk sin første flytur på fredag! Virker som far var mer spent enn datter, da hun sovnet under de-ice, og ikke våknet før innflygning OSL... Får se om vi ikke får satt igang flyinteressen litt mer på hjemreisen.. er tross alt litt mer spennende fly på OSL enn BGO.... C
God formiddag fra Dubai. Osl-dxb med bussen til kjos 737 Max er litt i trangeste laget for 7 timer flytur, men er jo sykt billig så da er det vel greit.
Heldigvis har vi ingen skammekrok her på IF, så her er det berre å la bookingfingeren kvile og heller kome sterkt tilbake