God søndag fra CX889

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av Fnate, 07. juni 2015.

  1. Fnate

    Fnate Halvstudert Røver

    Innlegg:
    3,545
    Likes mottatt:
    6,549
    Bonuspoeng:
    183
    Søndagen har jo ikke helt begynt her på JFK, men jeg drister meg allikevel til å åpne ballet. 11K til Vancouver blir helt fint, selv om jeg angrer bra mye på mellomlandingen.

    BA F over dammen ble byttet til Business midtveis pga bråkefamilie som ville studere skyene og flombelyse kabinen. Men det funka fint for meg. Spurte crewet om jeg kunne flytte meg til C og det var null stress.

    Det særeste er at jeg plutselig fikk en crave for Asia nå... Omvendt AsiaSyke

    Ha en brillefin dag.
     
    Last edited: 07. juni 2015
    EB, Islending, tommy777 and 3 others like this.
  2. LN-MOW

    LN-MOW Chattahoochee - eller 'Han Som Klapper Fly'

    Innlegg:
    1,457
    Likes mottatt:
    1,547
    Bonuspoeng:
    113
    Prøvde du ikke å vise krapylene elefnaten? :D

    G'moorgen fra Landsbyen midt i Norge! Lys våken klokken syv, så da var det bare å sette på kaffen. Fortsatt mange episoder igjen av House of Cards, så her er det bare å trø til!
     
  3. peterfox

    peterfox EBD-QR Platinum- HH Gold - Carlson Rewards - Gold

    Innlegg:
    2,144
    Likes mottatt:
    2,214
    Bonuspoeng:
    113
    Her lukter det 5 sifret kompensasjon fra EXEC club ! God morgen - her er det planlagt tur til KRS for å se at Start grisebanker SIF
     
    Kugalskap liker dette
  4. stalek

    stalek Medlem

    Innlegg:
    184
    Likes mottatt:
    132
    Bonuspoeng:
    43
    @Fnate du får fortelle oss om det blir en eller annen form for kompenasjon!

    Morgen fra Oslo, fikk ikke sove lengre da etterbivirkningene fra dagseilasen på Stena Saga i går kommer krypende nå.. juice er jævlig godt! Har middag hos en vennine av dama i kveld og hu pleier å diske opp med vin så jeg må passe på å komme i form til da siden jeg drikker for to fortiden.. :)

    Celebration ex. nydelige Prinsesse Ragnhild har nå fått installert noen reservemotorer på bildekk (!) og var i går ute på en prøvetur. Ligger oppankret utenfor Freeport nå, og da er det sannsynligsvis en seilas til opphøggeren som står igjen nå.. :/

    Ha en fin dag.
     
    Misterix liker dette
  5. Fnate

    Fnate Halvstudert Røver

    Innlegg:
    3,545
    Likes mottatt:
    6,549
    Bonuspoeng:
    183
    Oh... fremme i Vancouver. Skikkelig sært å fly Cathay hit, bli plukket opp av Indisk taxisjåfør som bare sånn "hakatakka-musikk" og så sjekke rett inn på Shangri-La. Har såååå sterk følelse av at jeg er et sted i Asia nå.

    BTW - kommer ikke til å kuke med komp. BA kan ikke noe for at en familie er rare, og de løste flokene så jeg fikk et fredelig sted å sove.

    Nå - sove!!!
     
    tommy777 liker dette
  6. Larata

    Larata Senior Medlem

    Innlegg:
    517
    Likes mottatt:
    1,506
    Bonuspoeng:
    93
    Våknet etter to dager i bingen, sliter med å fly mot sola! Nå blir det reiseregninger og reisebrev!
     
    Kjakan and Travellingalf like this.
  7. Kjakan

    Kjakan Let There Be Dragons!

    Innlegg:
    1,235
    Likes mottatt:
    950
    Bonuspoeng:
    113
    God søndag fra Skedsmokorset. Her har søndagen bestått i beachhåndballturnering og reisebrevskriving. Følg med på en Bonusfeberside nær deg for detaljer!
     

Del denne siden