God søndag fra DXB lounge

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av Hypern, 07. sept 2014.

  1. Hypern

    Hypern Senior Medlem

    Innlegg:
    509
    Likes mottatt:
    181
    Bonuspoeng:
    43
    Da var galskapen slutt for denne gang. Takk alle sammen for et utrolig fett opplegg! Vel litt champagne må nytes da selv en tidlig morgen
     
  2. LCH

    LCH Nytt Medlem

    Innlegg:
    47
    Likes mottatt:
    23
    Bonuspoeng:
    8
    God morgen fra et annet sted i samme lounge! Her ble det appelsinjuice og kaffe i loungen, men vi får se hva som venter på flyet.
     
  3. Bjørn Helge

    Bjørn Helge Senior Medlem

    Innlegg:
    823
    Likes mottatt:
    570
    Bonuspoeng:
    93
    God morgen fra Nepal, hvor jeg har en siste dag her før jeg starter den lange veien hjem igjen i kveld. KTM-DOH-DXB-OSL-BGO på tre separate billetter, hva kan vel gå galt? :p
     
    LN-FHU, LCH, no-backpacker and 2 others like this.
  4. EB

    EB Forum Kaptein

    Innlegg:
    752
    Likes mottatt:
    434
    Bonuspoeng:
    63
    Glad søndag alle sammen! Ingen store planer for hviledagen....og det kjennes helt greit. Ha en fin en...
     
  5. KristianSk

    KristianSk Veteran

    Innlegg:
    1,712
    Likes mottatt:
    1,998
    Bonuspoeng:
    113
    God morgen fra London.. Må få sendt en epost til Hong Kong, men har fremdeles noen timer på meg før de skal på jobb der borte, så det blir nok en rolig dag. Mer akutt er lunsj/frokost, ser ut til at det blir av den indiske sorten.

    Ha en fjong dag
     
  6. PettR

    PettR パイロット

    Innlegg:
    278
    Likes mottatt:
    395
    Bonuspoeng:
    63
    Guten Sonntag aus dem Bett. Blir langtur i nordmarka i dag, etterfulgt av latskap.
     
    tommy777 and EB like this.
  7. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,818
    Likes mottatt:
    3,024
    Bonuspoeng:
    113
    Slettes ikke noe god søndag her i sør.
    Skadene ser ut til å være selvpåført.
    Plan for dagen: Bli i senga!
    Snakkes på mandag!
     
    tommy777, Hypern and PettR like this.
  8. Joachim

    Joachim Medlem

    Innlegg:
    233
    Likes mottatt:
    257
    Bonuspoeng:
    63
    Og hoi fra Gardermoen! Fin flight opp fra Dubai, med flyvertinner som jevnlig sørget for påfyll av både vått og tørt! :) Her skal man bare slå ihjel en del timer, før man flyr med SAS til Bergen kl 1700...
     
    Jørgen and PettR like this.
  9. LCH

    LCH Nytt Medlem

    Innlegg:
    47
    Likes mottatt:
    23
    Bonuspoeng:
    8
    Da sitter jeg på flybussen til Majorstuen, fortsatt proppmett etter foringsmaratonet til EK. Takk for turen folkens, dette frister til gjentakelse!
     
    Herlov, Joachim, Jameson and 2 others like this.
  10. Fjordheim

    Fjordheim Medlem

    Innlegg:
    242
    Likes mottatt:
    980
    Bonuspoeng:
    93
    God søndag fra kontoret. 5 timer med søndags jobbing får holde så ut å sykle nå, til og med opphold. En lang og hard arbeidsuke venter, ingen reising bare jobbe, nei livet er hardt det.

    Mvh
    Fjordheim
     
  11. Reidar

    Reidar Aktivt Medlem

    Innlegg:
    409
    Likes mottatt:
    405
    Bonuspoeng:
    63
    God ettermiddag i Lillestrøm ...Første dag i 100 etter EK.. Enda bedre etter Spitfire show på Kjeller..
     
  12. no-backpacker

    no-backpacker www.lavfodmap.no

    Innlegg:
    526
    Likes mottatt:
    728
    Bonuspoeng:
    93
    God ettermiddag fra Radisson i Oslo. Sidemannen min fra BGO til OSL kunne stolt fortelle meg at han hadde blokket midtsetet før han flashet kortet sitt. Det ante meg at han gjerne ville snakke, men med et utebbende migreneanfall plugget jeg i øreproppene og latet som om jeg sov hele veien.... :)

    Xxx.
     
  13. Finn Erik Edvardsen

    Finn Erik Edvardsen Medlem

    Innlegg:
    237
    Likes mottatt:
    202
    Bonuspoeng:
    43
    God formiddag fra Bainbridge - må trå til med øyhopping denne uken så bookingfingeren får trimmet seg den nærmeste timen, resten av kroppen har fått god trim med å flytte et lass (Full U - Haul Truck) med Hagemøbler (allt i Cedar Tre) fra Costco sitt hovedkontor hjem hit på øya - 4 timer med å ta i fra hverandre og laste inn, så nye 5 timer med å sette det hele sammen igjen (min svoger skylder meg noen meget gode Mikrobrygg fra Bend Oregon).
    Håper at kunden ute på holmene kan vente til Tirsdag, så jeg kan få ting på plass hjemme før en tilbringer de neste ukene i ReidarTown (riktig oppkalt etter den samme Reidar 2 poster over). Som vanlig er Nonstop USD 100 dyrere enn via, så det blir nok 777-200 i Diesel 10 konfigurasjon ut fra SFO på Tirsdag (begynner å bli fast gjest på UA300), litt mindre bling der enn hos EK.
     
  14. EB

    EB Forum Kaptein

    Innlegg:
    752
    Likes mottatt:
    434
    Bonuspoeng:
    63
    Var ikke så mye bling på business...er nok hakket mere på 1st:)
     
  15. Bjørn Helge

    Bjørn Helge Senior Medlem

    Innlegg:
    823
    Likes mottatt:
    570
    Bonuspoeng:
    93
    Da var man kommet til den nye Doha-flyplassen. F-loungen har dessverre ikke åpnet enda, men de serverer Krug i den ganske nyåpnede businessloungen. Ikke verst!

    So far, so good. 1 av 4 unnagjort.

    1410127797809.jpg
     
    Jørgen and tommy777 like this.

Del denne siden